Již několikrát jsem zmiňoval, jak švagrova Niva krásně pučí. Protože mě neminula nutnost s tím něco dělat, podělím se o pár fotek. Že to bude reznout jsem počítal, no toto je ale docela dost. Jen doplním, že i na podlaze zespodu se již cosi vyskytuje. Auto kupované nové, 2 zimy v podstatě nebyly, v místě kde švagr bydlí ani tolik sněhu nebyvá, ale asi se dost solí. V rámci předprodejního servisu dodatečný nástřik spodku, plastové podběhy a po přivezení domů prolití dutin 4l kvalitního vosku.
Tož kochejte se na Rajčeti. Doplním, že auto před třema týdny absolvovalo svoji první technickou kontrolu a jedinou závadou byla koroze.
Že je vybroušeno je vidět na fotkách, před tím ještě řádné oškrabání prahů a na závěr opískování prahů+ zákolí. Pak nástřik pasivátorem koroze od Dinitrol, následně dvousložkový epoxid 3 vrstvy, prahy nástřik Flexonem a nevrch 3-4 vrstvy plniče. Pokud o víkendu bude čas a počasí, přivezu si Nivu zase domů a bude lakování komplet obou boků, přední+ zadní čelo.
Honza
http://berlingo8.rajce.idnes.cz/NIVA/
Koroze NIVA
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Koroze NIVA
První registrace 6/2013, předpokládám že výroba přelom 2012/2013. U nás první technická po 4 letech.
Přes tento víkend dokončený lak, kromě střechy, přední kapoty a zadních dveří celé lakováno. Samozřejmě opět 4L vosku do dutin a ošetření rezavých míst na podvozku, kde místy plastizol padal jen zlým pohledem, nástřik voskem a už je v plné parádě. Bohužel byť lakováno v domácích podmínkách, lak je podstatně lepší než z továrny. Odstín barvy dle PPG bez možnosti srovnat s autem jen dle kódu perfektně sedí. Fotky zase doplním. Honza
Přes tento víkend dokončený lak, kromě střechy, přední kapoty a zadních dveří celé lakováno. Samozřejmě opět 4L vosku do dutin a ošetření rezavých míst na podvozku, kde místy plastizol padal jen zlým pohledem, nástřik voskem a už je v plné parádě. Bohužel byť lakováno v domácích podmínkách, lak je podstatně lepší než z továrny. Odstín barvy dle PPG bez možnosti srovnat s autem jen dle kódu perfektně sedí. Fotky zase doplním. Honza
- miro263
- Příspěvky: 421
- Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
- Bydliště: Horehronie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze NIVA
od 23.5.2013 zacali nivy chranit kataforeznou ochranou. Preto sa pytam ci uz mas model po. Som zvedavy na foto. Nech to vydrzi.
Mate niekto NIVU 2014+ ako je to s koroziou ? Dikes.
Mate niekto NIVU 2014+ ako je to s koroziou ? Dikes.
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Re: Koroze NIVA
Pořídil jsem kastli expedovanou 11.11.2013 a udělal na ni přestavbu. Pod střechou je minimálně. Zatim dobrý, u spoje sloupků a střechy jsou bublinky, ty už tam ale byly dozačátku, na zadních dveřích je jedna tečka, zatím jsem do ní nerejpal, blatníky dobré. Jinak lak je horší - je na tom vidět každá větvička- mám tu tmavou zelenou tak leze ten bílý podklad. Podvozek jsem přetíral, tak zatím nevím, jen ty šachtičky na hever mají orvané hrany (z provozu, nezvedám to za ně). Jak pracuje zevnitř nevím, počítám raději letos s dutinami. A bídné jsou ty plechy, co drží ty plastové kraje nárazníků, ty ponořili asi do tmy místo stříkání barvou (žádný základ).
Rozebíral jsem jednu nivu z též z konce roku 2013 (na většině součástek vylit či tištěn listopad myslím) tam byly horší prolisy pod bočními okénky vzadu - barva už pod tim místy těsněním nebyla, asi to poškodili při instalaci okna a drží se tam voda (nebo jen ta voda). Řezal jsem i přední nosníky, ty byly dobré - ani známka rezu. Ve výztuze předních podběhů bylo trochu zrzavo. Pak pár bublinek bylo na lemech blatníků. Bylo to ale služební auto a leckdo si s tim hrál ale bahno tam nechal. Podvozek byl místy chycený, nějak to prorůstalo tim nástřikem. Bídně byly ošetřené ty misky tlumičů vepředu, torzní tyče, a ty plechy na předních kolech. To jsem nečekal, že už to tam pojede, asi špatný základ a nulová péče. Každopádně nečekal bych, že to pujde tak rychle.
Škoda, že ve výrobě šetří zrovna na tomhle, člověk aby si to dělal sám. Ještě ty 1.7 motory budete dojíždět v kulaté řadě, páč nivy budou na prach... jinak to auto miluju.
jo a motor byl dole taky dost rezatý, to jsem nečekal, a byl docela zadělaný od oleje (srovnal bych to s mojí 2107 z roku 95)
Rozebíral jsem jednu nivu z též z konce roku 2013 (na většině součástek vylit či tištěn listopad myslím) tam byly horší prolisy pod bočními okénky vzadu - barva už pod tim místy těsněním nebyla, asi to poškodili při instalaci okna a drží se tam voda (nebo jen ta voda). Řezal jsem i přední nosníky, ty byly dobré - ani známka rezu. Ve výztuze předních podběhů bylo trochu zrzavo. Pak pár bublinek bylo na lemech blatníků. Bylo to ale služební auto a leckdo si s tim hrál ale bahno tam nechal. Podvozek byl místy chycený, nějak to prorůstalo tim nástřikem. Bídně byly ošetřené ty misky tlumičů vepředu, torzní tyče, a ty plechy na předních kolech. To jsem nečekal, že už to tam pojede, asi špatný základ a nulová péče. Každopádně nečekal bych, že to pujde tak rychle.
Škoda, že ve výrobě šetří zrovna na tomhle, člověk aby si to dělal sám. Ještě ty 1.7 motory budete dojíždět v kulaté řadě, páč nivy budou na prach... jinak to auto miluju.
jo a motor byl dole taky dost rezatý, to jsem nečekal, a byl docela zadělaný od oleje (srovnal bych to s mojí 2107 z roku 95)
2107 a 21214