stano112 píše:Tadejasko-s tým plechovým krytom si narobíš len zbytočnú robotu.Nepamätám sa,že by niekomu niekedy zhnil
.Ale ak sa nudíš,nech sa páči.V každom prípade ak ho chceš nastriekať,tak si ho odmontuj a striekaj.Ale je to úplne zbytočná robota.Na 2112-ke ho mám 15 rokov a vživote som sa ho nedotkol žiadnou farbou.A to nehovorím o Samare.
Sám si písal,že ho budeš mať 8 rokov
.
Vidis stano - aj toto je presne ten tip co mi vie pomoct.
Presne definovat ci to vobec je ptorebne alebo nie - aj toto sa vzdy zide
Dakujem
No hlavně musíš myslet svojí hlavou. Logicky, konstruktivně
.
Pro začátek si musíš ujasnit, zda-li jsi dost manuálně zručný, technicky zdatný, jaké máš zázemí, nářadí. A hlavně: jestli si na takovou akci sám troufneš. Protože hlavně TY budeš ten člověk, který danou akci bude provádět.
Např. pro takový nástřik spodního krytu motoru je ideální si ten kryt sundat a položit si jej na stůl.
Očistit mechanicky (ocelový kartáč), očistit chemicky (odrezovač, příp. odmašťovač)
K vlastnímu nástřiku dle možností buď spray nebo barva v plechovce (pokud máš kompresor a pistoli).
No a s výběrem barvy, odrezovače, ředidel apod. Ti pomohou v profesionální prodejně barev.
L.
Toto su veci, ktore zvladnut viem (vzdy mam za sebou aj pomocnu ruku - tatka, ktory sa tiez rad spara v autach)
Priestor a naradie su (na Orave)
No a ako pises - vyber farby a odhrdzovacov mi poradia
Len skor mi islo o ten postup, co treba spravit a comu sa vyhnut (napriklad ako si pisal, ze odmontovat, kefou ocistit atd.) - toto su tie veci, ktore sa zidu - mozno nie iba mne, ale ja do buducna niekomu inemu
lebo som si vsimol, ze vy tu ste uz taky zdatny - ze niekto iba napise "vsimol som si, ze to nema to a to - tak som to spravil" - niekto odpise "aha mas, pravdu, vismol som si to aj u mna - spravim si to tiez" - a potom pride niekto ako ja a vlastne chape iba pricine, ale riesenie mu nie je jasne
V kazdom pripade dakujem kazdemu
Zatial sa budem riadit asi stanom - a casom sa pozriem na ten spodok