To je ten pokrok.Mičun píše:Jestli je komplet z nových dílů, tak to bude tragédie.
Tak to mě ta membrána vydržela 450 km. Přesně jak píše Valda - bude to chtít teď několik let ladění a pevné nervy.
Moderátor: Moderátoři
To je ten pokrok.Mičun píše:Jestli je komplet z nových dílů, tak to bude tragédie.
S těmi díly to je házení hrachu na zeď Já mu to říkal už když dělal 2106 a je nepoučitelný !!! No ale žluťásek začal jezdit tak nyní vychytávat závady. Čerpadlo už tam má staréVašátor píše:Tak žlutá 2102 už jezdí? To jsem rád, co jen konzultačních hodin jsme spolu protelefonovali. Také jsem radil, ať nechá díly buď originální, nebo kupuje západní. Východní novovýroba stojí za prd.
To jsem Něco tak zteřelého jsem snad ještě neviděl To držel už jen ten oplet a i to díky tomu, že tam nedochází k velkému pohybu. A dobře, že to bylo v garáži, ne někde na cestě, hadici v autě nemámVašátor píše:Valdo, pokud se ti rozsypala přívodní hadice v ruce, tak buď rád, že to vůbec jelo . Ono si to zvládne přisávat vzduchu velmi hodně a u přívodních opletených hadic jejich rozpadnutí kolikrát ani nepoznáš.
Jo, budu muset. Škoda. že je to tak zadeklované (zlatá 01 a ještě plno úložného místa ) Také mne budou časem čekat hadice na brzdovku, ale to nehoří.Vašátor píše:Já to řešil na mé bývalé modré 2101. Tam úplně stejně vypadala i ta hadice u nádrže. Raději na ni také koukni
Nejsou povinné, ale dobové - kdysi takové byly jenom Já si je specielně objednávalJimmi píše:Mmchdm. když už zmiňujete ty palivové hadice, jsou ty zvenku opletené nějak povinné?