Tak je to dost ale nedalo mi to ono išla by aj viac ale tie vibrácie a rôzdne zvuky ma brzdili a už sa ako tak zabehla hadam a dufam že som jej neuškodil ale ani tak nejde o to že ide 120 ale od otačok závisí lebo pokazit ju môžem aj na redukovanej 1 keby nabodou čo ie blbost vytočim motor na 4500 otačok ale ked ide niva 120 tak tušim 4200 otačok bolo ale teraz mi už nejde otačkomer...Minule neukazovalo teplotu a palivo tak som rozobral pristrojovku premeral som ju a po zloženi ukazuje aj teplotu aj palivo ale nie otačky
ja zajizdel jeden skoda motor do Italie rychlosti i 170km/h, po 4tis. km jsem vypustil peknou metalizu ted ma asi 60tis. km a funguje OK, teda 170 z nej uz nedostanu, ale myslim, ze mam rezervy v hlave, az tam dam novou upravenou, tak myslim to bude dost slusne a olej taky nezere...
Vedel by niekto poradit?Ja mam Nivu 1,7r.v.1996 a za studena mi nastartuje pekne a za tepla nenatoci vobec len pretaca starter z tazkostou a svieti na palubnej doske cerveny obdlznik.Vymenil som starter alternator baterku aj snimac teploty vody a stale nic
Zdravím, poprosil by som o radu. Na jar som si kúpil Nivu, r.v. 2005, 59kw. Teraz má najazdené cca 116000km. Je tam nejaká porucha, prejavuje sa to tým že strieľa do výfuku pri jazde z kopca a zaradenej rýchlosti, keď idem na redukcii do kopca 1.st, prudko pridám a preradím na 2st. a pridám, tak ju zdusí. Niekedy si sama počas jazdy chcipne, hlavne keď idem dole kopcom na rýchlosti. Servisoval som to v autorizovanom servise lebo som si myslel, že budu najlepšie vedieť čo s tým. Vymenila sa tam lambda, senzor klepania, sviečky, prečistili sa klapky a filter, raz na diagnostike vyskočila váha vzduchu, ale to bolo asi kontaktom, lebo od vtedy ide. Na diagnostike sa už nedá čo precitať a problém pretrváva... Uz som bol u druhého autorizovaného servisu v čR a nič, každý tam čosi povŕta a chce sa toho zbaviť. Tu zistili, že ma dlhu dobu vstreku 6-7 milisek., norma je 3 max. 4, veľký počet krokov 65-150, norma 15-20max pri jemnom zvišeni otacok sa tieto hodnoty trosku upravia, meracom emisii zistili vysoké hodnoty CO,CO a O2 a tieto hodnoty sa nezmenili ani pri inom režime, či vyžsie otačky, odpájanie senzorov a rôznych komponentov, ani keď upchali výfuk a merali to tak. No a z toho vydedukovali, že je to všetko kvôli vadnému katalyzátoru. Aky je Vaš názor eventuálne nejaký nápad ako to riešiť? Niva má spotrebu 12 - 15l na ceste kludnou jazdou na cestných pneu. Ďakujem za Vaše rady.
Zdravím,nedávno jsem si pořídil Nivu 1,7 rok 2004 .Jak jí dávám do kupy tak jsem narazil na problém v elektroinstalaci ,..nu spíše záhadu.Nesvítí zadní levé světlo jen obrysovka,(zpětné ,brzdové,mlhovka,blinkr funguje).Začal jsem žárovkou ,nic,po odpojení celých střev světla jsem proměřil okruh obvodovkou -ok,zkoušečka ukázala 12v na patici ,pojistka v pohodě(ostatní okruhy na pojistce bez problémů),při výměně žárovky z druhého světla nic,...nevím záhada nad záhadu
Potom už musíš hledat přímo na patici. Musí tam "doběhnout" jak +12 V , tak kostra (= -12 V) .
A pokud jsou obě podmínky splněny ... asi máš špatnou žárovku. L.
Jaká zkoušečka ? Multimetr tady nemusí býr OK. Kostru jsi bral při měření kde - z objímky ? Přinejhorším bych natáhnul drát z pravého funkčního. Také se ti nemusela "chytit" ta dobrá žárovka z druhého světla - řádně očistit. (všechno)