To Tavri: hmm to je nějak moc věcí najednou ne

asi bych to tipoval na nějaké společné ukostření či uvolnění kabelu hlavního přívodu k pojistkovce

Má to tak nějak i svoji logiku spoj se po chvíli "práce" začne hřát a vznikne přechodový odpor a pokles napětí a následně ke koncovým spotřebičům(světla, stěrače aj.) začne týct už jen malý proud, který nestačí na jejich provoz včetně zapalování a vstřikování - proto nejspíš to pokuckávání a neochota motoru pracovat. V případě že vypneš světla, není to tak zlé a napětí s proudem zřejmě na pokrytí potřeb zapalování a vstřiku tak nějak stačí

toť jen trocha teorie, už jen zbývá ji potvrdit. Chyba může bát i na "tišťáku" pojistkovky proto bude nutné ji vymontovat a kuknout se z druhé strany není li třeba "ukopnutý", vypálený, odtečený nějaký spoj. Škoda že nebydlíš blíž, to auto začíná být výzva

Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada =
Levné
A Dobré
Auto