Zapalování
Moderátor: Moderátoři
Re: Zapalování
To je jedno, to su len modfikacie, takze je to zamenne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zapalování
Sou jenom dva typy modulů ne? Jeden na 2110 a druhej menší na kalině ne? Víc to netřeba řešit ne?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Zapalování
Ten vacsi ma 4 piny, ten mensi len 3 piny, takze ani zamenit to nejde..Ten maly je lacnejsi, je to vlastne len dvojcievka bez elektroniky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zapalování
hou hou teda nevím jak dělá Mikuláš, ale přinesl mi novou cívku a autíčko frčí jako předtím
Díky chlapi
Díky chlapi
Kdo se v tom má vyznat o_O
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Zapalování
Tak a já bych měl jeden dotaz, hloupý, inu můj
Jde o zapalovací cívky novějšího typu, ty co má každá svíčka svojí. Mám tu dvě, obě jsou BOSCH, obě jsou označeny "ladačíslem" 2112-3705010-10, ale jedna je BOSCH 0 221 504 461 a druhá BOSCH 0 221 504 473.
Jaký je mezi nimi rozdíl, pokud nějaký je?
Jde o zapalovací cívky novějšího typu, ty co má každá svíčka svojí. Mám tu dvě, obě jsou BOSCH, obě jsou označeny "ladačíslem" 2112-3705010-10, ale jedna je BOSCH 0 221 504 461 a druhá BOSCH 0 221 504 473.
Jaký je mezi nimi rozdíl, pokud nějaký je?
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Zapalování
Jestli sem to dobře pochopil, pak by tam měl bejt rozdíl jen v kontaktu na svíčku, ta první by tam měla mít jakousi objímku z plíšku s prolisem kterej se po nasunutí zaklapne na svíčku, a ta druhá má nějakou pružinku a nezacvakne, drží jen nasunutím.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Zapalování
Já tam mám totiž ty 461 (mají pružinku), když mi onehdy jedna umřela, koupil jsem novou. BOSCH číslo jsem tehdy neřešil, řídil jsem se jen tím Lada číslem. Až teď jsem si všiml, že má jiné to BOSCH číslo a právě to 473. Ovšem kontakt na svíčku má stejný jako 461 - pružinku.
Jak jsem zjišťoval, tak ostatní výrobci to nerozlišují a jako náhradu za BOSCH 461 i 473 nabízí svůj totožný výrobek. Jen NGK nabízí za 461 svojí náhradu s jiným číslem, než náhradu za 473 a to s patrným cenovým rozdílem.
Jak jsem zjišťoval, tak ostatní výrobci to nerozlišují a jako náhradu za BOSCH 461 i 473 nabízí svůj totožný výrobek. Jen NGK nabízí za 461 svojí náhradu s jiným číslem, než náhradu za 473 a to s patrným cenovým rozdílem.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Zapalování
Tak nevím, co je tam za změnu, tohle konkrétně tam psali pro jiný auto, pro ladu nic nepíšou každopádně 461 se už nevyrábí a náhrada je 473.
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... toLoad%3D1
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... toLoad%3D1
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Zapalování
Začíná se to sypat. Už po dvakráte se mi během jízdy zastavilo auto. Vždy stejná situace, ráno dálkáčem odemknu, v pohodě nastartuji a po 2 km to zdechne - jednou při jízdě na dvojku, jednou na neutrál v křižovatce. Baterka je najednou totálně vytlučená. Znovu nastartováno roztlačením.
V mezidobí jsem přehodil autobaterie a alternátor, dal zcela nové svíčky a dnes ráno zase. Také jsem minulý týden odpojil něco na pojistce č. 17, ukazovalo to proud 0,5 A, po odpojení zoxidovaného stropního svítidla už jen 0,02A. (zbytkový odběr immo+hodiny)
A aby toho nebylo málo, tak odešla nejspíš vodní pumpa, Lada dělá louže i když stojí, přes noc flek o velikosti talíře
Vycházím z toho, že něco během jízdy vycucává baterku, sázím na světla nebo už nevím. Nebo chyba v kostření...?
Už neřeším spotřebu, jen aby to jezdilo denně po městě okolo 10-15 km se zhruba 4 starty denně...
V mezidobí jsem přehodil autobaterie a alternátor, dal zcela nové svíčky a dnes ráno zase. Také jsem minulý týden odpojil něco na pojistce č. 17, ukazovalo to proud 0,5 A, po odpojení zoxidovaného stropního svítidla už jen 0,02A. (zbytkový odběr immo+hodiny)
A aby toho nebylo málo, tak odešla nejspíš vodní pumpa, Lada dělá louže i když stojí, přes noc flek o velikosti talíře
Vycházím z toho, že něco během jízdy vycucává baterku, sázím na světla nebo už nevím. Nebo chyba v kostření...?
Už neřeším spotřebu, jen aby to jezdilo denně po městě okolo 10-15 km se zhruba 4 starty denně...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Zapalování
Tak nejprve bych změřil odběr baterie v klidu. 0,02A je naprosto v pořádku, 0,5A je opravdu hodně. Poté změř dobíjení jak bez světel, tak i se světly. Samozdřejmě, projdi veškeré dostupné svazky a spoje jak kostru, tak plusové přívody (startér, alternátor, baterie a přívody k pojistkové skříni) Stejně tak k trafu(cívce zapalování) spínací skříňce apd. A taky se podivej esi není třeba některý z hlavních kabelů prodřený a nemůže se v nějaké poloze něčeho dotýkat. A co baterka ta je v jakém stavu, myslím tím esi není třeba chyba v ní uvolněný článek apd.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Zapalování
Večer jsem multimetrem proměřoval co se dalo a nic jsem nenašel. Baterka byla vyměněna za jinou tam to nebude. Zkusím dnes povolit a utáhnout hlavní přívody u startéru, kostra apod. možná je rovnou vyměním, mám náhradní...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Re: Zapalování
No když sme u toho, občas se mě rozsvítí kontrolka dobíjení a po chvíli zase zhasne, ale rozsvítí a zhasne se najednou, žádný mžourání nebo problikávání, prostě jako kdyby se zapla a vypla vypínačem. Napětí během toho je ale v normálu. ještě jen teda to že svítí tak 50% ale to i při zapnutí zapalování, tak to přičítám pravděpodobně částečně vypálený žárovičce.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalování
Tomu bych teda ani moc nevěřil . L.zelvotron píše:... svítí tak 50% ale to i při zapnutí zapalování, tak to přičítám pravděpodobně částečně vypálený žárovičce.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Zapalování
Dnes místo bicyklu jsem použil Ladu a po necelých 4 km mi přestaly jít blikače a stěrače se málem ani nevrátily do původní polohy. Pomohlo túrování a vypnutí světel.
Dodge Avenger 2.0 VVT