Zinkováním neprošla, jen se některá místa důkladně pískovala - kolega když to auto viděl, tak si rovnou koupil pískovačku
Auto bude pro volný čas jednoho člověka z Prahy, asi i na ježdění na chalupu co jsem tak zaslechl...Chtěl klasickou 1600. No a protože se u nás nedala žádná slušná sehnat, tak jsme koukli do Itálie a koupili bývalý vůz Civilní ochrany
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
V čem asi spočívá výhoda montáže přední nápravnice dozadu? Na foto je to vidět... Nikdy jsem ale na nic takového nenarazil... Všichni jsou s tuhou vzadu vcelku spokojený...???¿???????
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Nezávislé zavesenie je dobré na rýchle závody(napr. Dakar) . Tuhá má tendenciu odskakovať, zatiaľ čo IFS kopíruje povrch a reaguje rýchlejšie na nerovnosti. Proste všade tam, kde nie je potrebné kríženie, je IFS lepšie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Díky, zase jsem kousek vzdělanější... Myslíš že jsou taková kola vhodná na závodění? Nebo vůbec na nivu? Měl bych Stach že něco nevydrží... Poloosy dif apod...????
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Já myslim že teda kdo dá na Nivu Boggerky, a vůbec v tomhle rozměru, tak ta niva má asi hodně málo společného s nivou...když si pomyslím na ten hliníkovej diferáček a stěma polooskama.... a nebo je to pankáč kerej má lidi aby mu to co pět minut měnili
Jedna šestnáctka Niva bez papírů s tlumičema z Patrola
Jeden Patrol GR s papírama