Včera jsem s Busem úspěšně absolvoval evidenčku.
Jak někteří zdejší členové vědí
, trochu mi tekly nervy...ne že by to byl totál vrak, ale třeba tlumiče už si příroda z větší části vzala zpět, sem tam z toho něco ukápne, moc to nedrží volnoběh a tak dále.
Nakonec to byla i celkem sranda
Klasická situace na STK...všichni příjemní jak vertikální úsměv...ochota sama, v autě jiný motor(sice zapsán v TP nicméně částečně rozpitý rukopis a celý ten záznam je fakt pochybný) a pár technických nedostatků, takže jsem měl oprávněný pocit, že to dopadne blbě, protože jsem nevěděl, co přesně může a nemůže učinit technik při evidenčce.
Naštěsí jsem chytil technika, který měl dříve T2ku a evidentně jsme se mu já i auto zalíbili
. Nejdřív brblal něco jako: "šmarjá co to zase přijelo?" nebo "já do toho nepolezu a ty mi prosím tě nespadni do jámy, díky" nebo: "kde máš třetí řadu sedaček!?" (vyndal jsem ji kvůli lůžkové úpravě)...a dodal: "na evidenčku musí přijet auto celý! to je jako přinést na evidenčku samotný dveře a chtít štempl!" ale to už se tlemil i on a zbytek probíhal v přátelském duchu a rozpravě o tom, co to auto má za sebou a jaké mám s ním plány.
No sranda byla...jsem si vzpomněl na něco málo z historie auta:
podzim 1979 -podzim1991 ve službách rakouské pošty
podzim 1991 - podzim 1998 ve službách pana inženýra ze Zlína, kdy sjezdilo celou Evropu
podzim 1998 - nezpůsobilé k provozu, tedy nedostalo TK
pozdní podzim 1998 - dostalo opět TK
léto 2004 - dostalo TK na měsíc
pozdní léto 2004 - uloženo do depozitu (nedostalo TK)
léto 2006 - vyjmuto z depozitu a prošlo TK
zima 2007 - uloženo do depozitu
jaro 2017 - vyjmuto z depozitu
léto 2017 - s autem byl postaven rodinný dům a přestěhovány dvě rodiny
léto 2017 - vůz s novou TK začal brázdit silnice pod mým velením
schválně kam až to bude pokračovat