VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Zdravím všechny LADA šílence ...
den otevřených dveří nebyl úspěšný, tak snad udělá radost den otevřených galerií. Ať slouží k potěše oka i ducha ...
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.0_LADA_cars_Pall_Mall/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.1_LADA_cars_Details/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.2_LADA_ ... sentation/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A1.1_VAZ_2 ... 2C_opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A1.2_VAZ_2103_1974_Vady/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A2.1_VAZ_2 ... 5_Prehled/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A2.2_VAZ_2103_1975_Opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.1_VAZ_2 ... zovy_stav/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.2_VAZ_2103_1978_Opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.4_VAZ_2 ... nem_lesku/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A4.1_VAZ_2106_1978/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A4.2_VAZ_2 ... 8_09_2012/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A5.1_VAZ_2103_1977/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A5.2_VAZ_2 ... zovy_stav/
den otevřených dveří nebyl úspěšný, tak snad udělá radost den otevřených galerií. Ať slouží k potěše oka i ducha ...
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.0_LADA_cars_Pall_Mall/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.1_LADA_cars_Details/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A0.2_LADA_ ... sentation/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A1.1_VAZ_2 ... 2C_opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A1.2_VAZ_2103_1974_Vady/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A2.1_VAZ_2 ... 5_Prehled/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A2.2_VAZ_2103_1975_Opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.1_VAZ_2 ... zovy_stav/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.2_VAZ_2103_1978_Opravy/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A3.4_VAZ_2 ... nem_lesku/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A4.1_VAZ_2106_1978/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A4.2_VAZ_2 ... 8_09_2012/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A5.1_VAZ_2103_1977/
http://lionol.rajce.idnes.cz/A5.2_VAZ_2 ... zovy_stav/
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
nadhera! o dni otevrenych dveri jsem nevedel.
uha
PS: ten tmave zeleny fesak s cervenou kozenkou a rokem vyroby 1974 uz ale asi na dni otevrenych dveri nebyl
uha
PS: ten tmave zeleny fesak s cervenou kozenkou a rokem vyroby 1974 uz ale asi na dni otevrenych dveri nebyl
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Ahoj, ne nebyl ... ten byl prodán do Německa.
Jinak pozvání do garáže platí ...
Jinak pozvání do garáže platí ...
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Tak mě napadá, je v klubu nějaká podobně zachovalá původní 2101?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Nevím, ony se přece jenom ty trojky dochovaly asi ve větším počtu v dobrém stavu. To auto tehdy stalo skoro jako montovany domek zn. OKÁL, takze spousta lidi je brutálně šetřila. Kopějky byly řadovka, takze jich asi víc zašlo na úbytě.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Jiří Proček
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte kvě 22, 2012 09:12
- Bydliště: Brno *
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Moc pěkný auta 2103 se opravdu vydařly a já jsem byl stěch štasných kdy jsem si vezl z Mototechny z Brumova-Bylnice v roce 1977 v prosinci úpně novou Ladu 2103 nepopsatelný pocit blaha ach -jo nádhera !!!!!
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Jo, to byly doby, kdy se majitele těchto aut zdravili na silnici blikáním, když se potkali.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
My Jeepaři se také zdravíme ale jo, auta jsou to pěkný, taky bych se klidně mrknul, ale je to daleko. 06 mám svoji taky velmi pěknou, i když od nového vozu má dál. Ještě tak sehnat 03.
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
To dělám stále jen mám příležitost velmi zřídka.lionol píše:Jo, to byly doby, kdy se majitele těchto aut zdravili na silnici blikáním, když se potkali.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Já už jsem nepotkal 03 anebo 06 na silnici minimálně 2 roky.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Moc pěkný auta, ale proč má zelená 2103 vzadu nápis Lada 1600?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Protože ten nápis tam byl původně originál v azbuce Žiguli, ještě v inverzní barevné mutaci k nápisu Žiguli na zelené 03. V roce 1980 ho z auta někdo ukradl a v socialistické Mototechně žádný jiný štítek tehdy neměli. A než jsem sehnal v Rusku nový originální nápis, bylo auto prodáno do Německa ... štítek Žiguli mi tak zůstal dodnes doma jako náhradní díl na zelenou
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Takový škody, prodávat tak hezký auta. A rovnou do Německa. V poslední době je to velmi dobrý byznys.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Tak ja keby v mojej 011ke nemam utopene srdce tez ju strelim do nemecka za pekne prachy a tesim sa ze jaky super byznys. Ale co potom ? Co s takym zivotom bez zigula ?Vašátor píše:Takový škody, prodávat tak hezký auta. A rovnou do Německa. V poslední době je to velmi dobrý byznys.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Re: VAZ 2103 - 2106, r.v. 1974-78
Kluci, klid ... všechno má svoje důvody ... v tomto případě nešlo rozhodně o byznys, nýbrž o vnucenou nezbytnost. A nejde o poslední dobu, je to deset let.
Auto jsem koupil v r. 2007 v Praze - celou tuhle storku si můžete dohledat v příslušném topicu. Na konci r. 2008 jsem přišel o garážování, a měl jsem už 3 kusy, ale jenom jednu garáž (u mě doma). Takže dvě auta byla navíc ... ač nerad, musel jsem začít redukci, protože v Olomouci je garáž nesehnatelná (tedy pokud nehodlám koupit garáž za 250 litrů).
Tenhle žigul šel do světa první, chtěl jsem si nechat jenom červenou Ladu s nájezdem 20 tis. km. Poté, co v prosinci 2008 auto odjelo do Němec, se mi podařilo od jara najít náhradní deponii, a problém zanikl. Takže se sbírka obratem rozšířila na 4 kusy, které držím dodnes. Tedy jde o rozdíl mezi životem s pěti anebo se čtyřmi žigulíky.
Bohužel, prostor je v tomto případě limitní. Již mnohokrát se mi zastesklo, ale nemám bohužel páku, abych pohnul vesmírem. A auto si člověk do ložnice nevezme. Aby to nevypadalo, že jsem se vzdal hned v prvním kole, tak ne ... auto jsem skoro půl roku skladoval různě po kamarádech, u klientů ve skladech jejich firem atp. ... ale už to nešlo. Dříve nebo později každý přišel, a "... musíš si to odvézt, už tu garáž potřebuju ...". Taky otravovat neustále své okolí uskladňováním překážející 1,5 tuny železa nejde donekonečna.
Největším odpůrcem prodeje byla manželka ... žigul milovala v té době má 1,5-letá dcera ... takže jsem to dával docela dlouho. Ale přišel den, kdy jsem byl na konci s dechem ... nastupovala zima, auto bylo na ulici, možnosti parkingu nulové, a přece jenom jsem měl i jiné věci na starosti (rodina, práce) ... prostě přišla chvíle, kdy už jsem na to neměl páru ... dal jsem auto na eBay, a za dva dny bylo pryč. Pro ty, kdož v tom vidí super byznys, vězte, že se prodalo za 2 089 EUR s plným kufrem náhradních dílů. Wriezen bei Berlin.
Pořizovací náklad 13 000,- Kč, opravy 34 000,- Kč, roční depo 6 000,- Kč, administrativa a pojistka paušálně cca 3 000,- Kč, prodej za cca 53 000,- Kč při tehdejším kurzu; z toho plyne, že výdělek se v žádném případě nedostavil. Auto mě stálo víc, než za kolik jsem prodal. Proto mě to sralo tehdy, a sere mě to i dnes.
Věci se mění v prostoru a čase, dnes bych ubytoval i deset takových (prostě teď mám přístup ke stovkám metrů čtverečních suchých depozit), tehdy to tak nebylo ... a vo tom to je.
Auto jsem koupil v r. 2007 v Praze - celou tuhle storku si můžete dohledat v příslušném topicu. Na konci r. 2008 jsem přišel o garážování, a měl jsem už 3 kusy, ale jenom jednu garáž (u mě doma). Takže dvě auta byla navíc ... ač nerad, musel jsem začít redukci, protože v Olomouci je garáž nesehnatelná (tedy pokud nehodlám koupit garáž za 250 litrů).
Tenhle žigul šel do světa první, chtěl jsem si nechat jenom červenou Ladu s nájezdem 20 tis. km. Poté, co v prosinci 2008 auto odjelo do Němec, se mi podařilo od jara najít náhradní deponii, a problém zanikl. Takže se sbírka obratem rozšířila na 4 kusy, které držím dodnes. Tedy jde o rozdíl mezi životem s pěti anebo se čtyřmi žigulíky.
Bohužel, prostor je v tomto případě limitní. Již mnohokrát se mi zastesklo, ale nemám bohužel páku, abych pohnul vesmírem. A auto si člověk do ložnice nevezme. Aby to nevypadalo, že jsem se vzdal hned v prvním kole, tak ne ... auto jsem skoro půl roku skladoval různě po kamarádech, u klientů ve skladech jejich firem atp. ... ale už to nešlo. Dříve nebo později každý přišel, a "... musíš si to odvézt, už tu garáž potřebuju ...". Taky otravovat neustále své okolí uskladňováním překážející 1,5 tuny železa nejde donekonečna.
Největším odpůrcem prodeje byla manželka ... žigul milovala v té době má 1,5-letá dcera ... takže jsem to dával docela dlouho. Ale přišel den, kdy jsem byl na konci s dechem ... nastupovala zima, auto bylo na ulici, možnosti parkingu nulové, a přece jenom jsem měl i jiné věci na starosti (rodina, práce) ... prostě přišla chvíle, kdy už jsem na to neměl páru ... dal jsem auto na eBay, a za dva dny bylo pryč. Pro ty, kdož v tom vidí super byznys, vězte, že se prodalo za 2 089 EUR s plným kufrem náhradních dílů. Wriezen bei Berlin.
Pořizovací náklad 13 000,- Kč, opravy 34 000,- Kč, roční depo 6 000,- Kč, administrativa a pojistka paušálně cca 3 000,- Kč, prodej za cca 53 000,- Kč při tehdejším kurzu; z toho plyne, že výdělek se v žádném případě nedostavil. Auto mě stálo víc, než za kolik jsem prodal. Proto mě to sralo tehdy, a sere mě to i dnes.
Věci se mění v prostoru a čase, dnes bych ubytoval i deset takových (prostě teď mám přístup ke stovkám metrů čtverečních suchých depozit), tehdy to tak nebylo ... a vo tom to je.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978