do prevodovky 140? jako jen 140? to je vazelina ne? prave hustsi do do diferaku a ne do prevodovky, v diferaku potrebujes poradny film, v prevodovce Ti to zvedne spotrebu a u 140 bych pochyboval, ze vubec zaradis, uz 90 v zime je pro prevodovku docela likvidacni
olej rozhoduje, jestli neco vydrzi klidne i desetinasobek, je to proste zaklad, diky prisade LM mi normalne fungoval diferak pres 100km bez oleje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, mozna ji zase pro jistotu dam do redukcky i diferaku - pro jistotu, ted uz ji mam jen v prednim difu, tam mam 80W90H napul s 85W140H, dnes jsem tam dodaval decku, ale ta napln uz ma 31tis. km, takze pred cestou budu menit, tim teda nemyslim nejakou jarni projizdku po UA nebo po Madarsku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No nevim, jestli by ta LM prisada byla dobra do samosvoru, aby neomezovala jeho funkci, protoze v hlavni prevodovce s ni proste synchrony klouzaly moc...
V redukcce a v prednim difu s ni nic nepokazim a klidne ji dam i do velmi kvalitniho oleje, do hlavni prevodovky v zadnem pripade a do samosvoru fakt nevim, ale ten Castrol je pro samosvory, tak to asi necham na nem...
A s tema olejema, jakto, ze jsou lidi, kteri dostali favo motor do stavu na GO po necelych 100tis. km a ja na pravidelne meneny mogul extreme najezdil pres 300tis. km a motor stale ve velmi dobre kondici, maximalka na rovince klesla ze 182kmh na 176kmh dle GPS a to muze byt i serizenim... Nikdo mi nevymluvi, ze olejem se tomu da velmi pomoct, ale taky poradne pokazit, do motoru u nivy se mi velmi zamlouva ten repsol 15W50, jak jsem daval odkaz. Muzes zkusit do motoru nalejt treba M6AD a to radim vsem, kteri rikaji, ze na oleji nezalezi, alespon budou mit zkusenost
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet