Podivná zavada
Moderátor: Moderátoři
Re: Podivná zavada
Pozor, nie je vaha vzduchu ako vaha vzduchu. Su rozne typy. Odkial si?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Tekovské nemce okr.Zlate moravce.už sme s tej nivky zúfalí najskôr to malo krásny zvuk ale strašne slabý tah a teraz po pridaní plynu ako keby ho dusilo
Re: Podivná zavada
Najskor zmeraj tlaky, potom sa mozeme bavit o chybe vo vstrekovani. Robi to aj na benzin?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Kamarat meral tlaky 1-3 má 8,5 a 2-4 má 11,5 ale podla nrho by to aj tak malo ísť...a zistil olej v saní pozrie zkadial sa tam mohol dostat.Už premýšlam že pán súdruh čo mi generálkoval hlavu nekde udelal chybu
Re: Podivná zavada
8,5 - to su velmi slabe tlaky. Pravdepodobne spackana hlava. Ono to nie je len o tom, ze sa zamenia ventily a zabrusia, pripadne zafrezuju sedla. Treba skontrolovat volu vo voditkach. Ak su velke, tak sa nikdy nepodari zafrezovat sedla tak, ako by mali byt. Frezovanie sediel je tak trochu veda, padlo ich vela za obeť, kym som prisiel na to, ako sa to najlepsie robi.
EDIT: Ak je olej v sani, moze to znamenat, ze motor tlakuje pod piesty. Na Tvojom mieste by som skusil zmerat tlak najskor normalne (co si uz spravil) a vzapati na to strieknut do valca trosku oleja (2-3ccm). Ak sa tlaky dvihnu, ventily tesnia dobre a hladal by som problem v tesnosti piestov, kruzkov. Ak by to aj boli kruzky, resp. piest, bol by nizky tlak na jednom valci a nie na dvoch.
EDIT: Ak je olej v sani, moze to znamenat, ze motor tlakuje pod piesty. Na Tvojom mieste by som skusil zmerat tlak najskor normalne (co si uz spravil) a vzapati na to strieknut do valca trosku oleja (2-3ccm). Ak sa tlaky dvihnu, ventily tesnia dobre a hladal by som problem v tesnosti piestov, kruzkov. Ak by to aj boli kruzky, resp. piest, bol by nizky tlak na jednom valci a nie na dvoch.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Sedlá frézoval,vodítka taktiež menil ale len výfukové sacie nie.Ešte skusime zmerat s tým olejom otom som aj na internete čítal.Predtým ako sa generalkovala hlava tak sa merali tlaky a 3 valce mali tlaky cca 11 a len 3tí valec mal 3 a ventil bol dobre podpálený... A čudujem sa že po tejto oprave hlavy je to naozaj ešte horšie
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Ešte sa chcem spýtat ako páli niva? Ide 1-3 a 2-4 valec alebo 1-4 a 2-3 valec
Re: Podivná zavada
Poradie zapalovania je 1-3-4-2. Ale naraz palia 1 a 4, potom 2 a 3. Ked je to tak ako vravis, tak ti to spravil zle. Nove voditka po zalisovani prebehol vystruznikom? Zmeral mikrometrom ventil a dutinomerom vnutro voditka? Ak nie, ventily sa vo voditku na 99% pridieraju a nedovieraju sa. Skus test s olejom a uvidis.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Volal som s kamaratom dnes mení sklo na oktávke čiže zajtra sa dotoho znova pustí a hovorí že dá dolu hlavu a a zaleje ventili či prepustia.aby som mohol ist zreklamovat hlavu...hlavu mi repasoval pán z voznici on je už na dôchodku,kedysi podnikal kamarat ho chválil tak neviem no vyzeral solídne nebol to fušer ale aj majster tesar sa utne... Hlavne chcem aby moja niva ožila
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Viete niekto aký tlak by mali mať valce? Kamarat hovorí 12bar ale na nete som čital aj 14...
Re: Podivná zavada
To zalezi od kompresneho pomeru a vacky. Ale bezne aspon tych 12. Zalezi aj od teploty motora, baterky a sposobu merania.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Dnes som zaniesol na voznicu hlavu pán si nechce priznať chybu ale že to rozoberie a pozrie čo sa stym dá robit zalial ventili ži prepúštajú len minimálne bolo na jednom vidno ale nemalo by to nič prepustit...ktovie aj tie vodítka na ventili ako vyrobil lebo vraj na nivu nevedel zohnat voditka tak prerabal na ine auto... Na mante sú 1,70 za kus... Štve ma aj ten olej v saní
Re: Podivná zavada
Keby som mal troch casu aj by som sa na to pozrel ale to by si mi ju musel poslat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Dnes mi pan volal že hlava je v poriadku vymenil gumičky na ventiloch a mam mu doniest vačkovu hriadel na ukážku podla neho môže byt opotrebovaná
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:24
Re: Podivná zavada
Vravel že možno bude treba zbrusit z ventilov pár deaatin teda zo stopiek lebo ako sa utopili hlbšie tak viac trčia na strane s hydrooporami a nedotvaraju sa ventili lebo bez hydroopôr už sedia ako majú