No lepší dealerskou síť... O chlup možná jo, ale popravdě měly vůbec prodejny zájem prodávat tehdá desítky ? Nemyslím Koněvku , myslím ty menší prodejny, typu Meškan Třeboň, ty šmdulové na Rozkoši u Humpolce a tak. Když to bylo nový někdy v r.99, tak to ani v servisu neznali pořádně a po čase stejně došlo na to, že když se jich koupěchtivý motorista ptal, tak stejně mu řekli kupte si radši škodovku, ne ? Nevím, ptám se, tu dobu jsem nezažil. V těch letech jsem měl jiný starosti.zelvotron píše:To byl ještě poslední záchvěv toho že by to chtěli prodávat, pak už natrvalo přešli do undergroundu Ta cena není mimo s ohledem na kontext doby a toho že tehdy ještě měli rozhodně lepší dealerskou síť jak nyní. Navíc Samara sedan o pár let dřív byla ještě dražší. Fábie začínala na těch cca 270, pak to šlo postupně dolu, ale podobně vybavená jako 2110 se nikdy nedělala, takže by to srovnání dost kulhalo.
Ono celkově ten pohled na tu cenu dnes hrozně zkresluje ten fakt, že hodnota peněz byla jiná než dnes (co si reálně mohl člověk koupit za svou výplatu tehdá a co dnes) .
Tý ceně jsem se ani tak nedivil, spíš jsem položil řečnickou otázku , jestli si myslíte, že cena 250.tisíc za ladu v tom roce byla nízká , nebo vysoká. Jen jsem to trochu nevhodně formuloval, pravda.