Most byl a asi nějak s Koněvkou je (byl) propojen, ale prostě nové Lady dováží bez ohledu na Koněvku (CS.Autolada.CS), když si tam objednám Nivu, Kalu II., Grantu, tak mi ji z Němců dovezou Vesta a X-Raj zatím nejsou ani tam...Igithegreat píše:jj na http://www.amk.cz maji v nabidce Nivu s EURO 6 a dovazeji ji, i kdyz to moc nechapu, mel jsem za to, ze Most byl propojen s Prahou - Koněvkou.
KOUPĚ NIVY -- dotazy
Moderátor: Moderátoři
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
První Vesta je už i v Německu, na německých SPZ. Na FB koluje fotka...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Hurá - začíná se to rozjíždět Mohl jsi dát odkazCrocodile píše:První Vesta je už i v Německu, na německých SPZ. Na FB koluje fotka...
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Take jsem ji jeste nevidel
to by me teda zajimalo co na Konevce delaji, kdyz nemaji co na prodej
to by me teda zajimalo co na Konevce delaji, kdyz nemaji co na prodej
Lada 4ever!
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Tady je fotka té německé
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Ahoj všichni,
předem se omlouvám jestli to tady už padlo,a vznáším nový dotaz,celou neděli jsem louskal,něco našel,něco ne.Vážně uvažuji o koupi starší Nivy,z tolikero důvodů-mám Suzuki Vitaru,značně podepsanou zubem času.Máme ji jako třetí auto v rodině,roční nájezd 3-5tic.Jezdím nezpevněné cesty,lehký terén,vše na zadní pohon,někdy je třeba zdolat velmi krátké úseky těžkého terénu(po těžební čí zemědělské technice,popř mělké brody),nikdy ne ve víc jak dvou lidech,náklad max velikosti dvou batohů,kvůli pár km za rok neřeším agregát,spotřebu.Trasy delší jak 50lm vyloučeny.Jezdím hlavou,co neznám radši prve projdu pěšky,manuálně středně zručný.
Koupil bych si znovu Vitaru ALE,je to nízké,nízké,každý cm navíc by se hodil.Je to hrozný kostitřas,a to po asfaltu jezdím max 60km na silnicích 3. třídy.Další velké ALE je servis,když se něco pokazí na japonci,tak každý mechoš na to kouká jak tele,a to je japonský,to neznáme,atd.Opravuji tedy sám s tatíkem,ten byl za mlada mechanik,ovšem jeho znalosti končí 105tkou,max Favorit.Zkoušel jsem Jimny a Samurai,nechci nikoho urazit,ale prostě mi to nesedlo.Malé divné,tvrdé,navíc Jimny závady s přiřazovnáním.A Nivu jsem už jako puberták chtěl.Vyznávám jednoduchost,funkčnost.
Jak píšu,koukám tedy po Nivě,z důvodů-doufám že snad vyšší světlost oproti Vitaře,trošku pohodlnější jízda,levnější ND a hlavně mnoho oprav proveditelných svépomocí,popř na to mechanici nebudou koukat jak výkřik techniky.Ptám se zde,protože když se zeptám offroadistů,tak je vám jasné co slyším,že budu stále jen opravovat,že to nikam nevyjede,že je to jen SUV(to je Vitara taky a projel jsem vždy a všude!)
Pokud tedy máte někdo porovnání či zkušenost,nebo radu na co se při koupi zaměřit,co mě může potkat,kolik do toho mám dát,a zda do toho jít budu moc rád,za každý řádek!Děkuji
předem se omlouvám jestli to tady už padlo,a vznáším nový dotaz,celou neděli jsem louskal,něco našel,něco ne.Vážně uvažuji o koupi starší Nivy,z tolikero důvodů-mám Suzuki Vitaru,značně podepsanou zubem času.Máme ji jako třetí auto v rodině,roční nájezd 3-5tic.Jezdím nezpevněné cesty,lehký terén,vše na zadní pohon,někdy je třeba zdolat velmi krátké úseky těžkého terénu(po těžební čí zemědělské technice,popř mělké brody),nikdy ne ve víc jak dvou lidech,náklad max velikosti dvou batohů,kvůli pár km za rok neřeším agregát,spotřebu.Trasy delší jak 50lm vyloučeny.Jezdím hlavou,co neznám radši prve projdu pěšky,manuálně středně zručný.
Koupil bych si znovu Vitaru ALE,je to nízké,nízké,každý cm navíc by se hodil.Je to hrozný kostitřas,a to po asfaltu jezdím max 60km na silnicích 3. třídy.Další velké ALE je servis,když se něco pokazí na japonci,tak každý mechoš na to kouká jak tele,a to je japonský,to neznáme,atd.Opravuji tedy sám s tatíkem,ten byl za mlada mechanik,ovšem jeho znalosti končí 105tkou,max Favorit.Zkoušel jsem Jimny a Samurai,nechci nikoho urazit,ale prostě mi to nesedlo.Malé divné,tvrdé,navíc Jimny závady s přiřazovnáním.A Nivu jsem už jako puberták chtěl.Vyznávám jednoduchost,funkčnost.
Jak píšu,koukám tedy po Nivě,z důvodů-doufám že snad vyšší světlost oproti Vitaře,trošku pohodlnější jízda,levnější ND a hlavně mnoho oprav proveditelných svépomocí,popř na to mechanici nebudou koukat jak výkřik techniky.Ptám se zde,protože když se zeptám offroadistů,tak je vám jasné co slyším,že budu stále jen opravovat,že to nikam nevyjede,že je to jen SUV(to je Vitara taky a projel jsem vždy a všude!)
Pokud tedy máte někdo porovnání či zkušenost,nebo radu na co se při koupi zaměřit,co mě může potkat,kolik do toho mám dát,a zda do toho jít budu moc rád,za každý řádek!Děkuji
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Tak Nivka určitě není SUV, ale dospělý teréňák
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
To je vecne dohadovanie, suv ci offroad. Rusi nikdy Nivu za terenaka nevydavali, je to suv jak vysite, s offroadu to ma iba vlastnosti na asfaltke, teda je to rovnaky kostitras ako Vitara. Skopirujem sem, co som nedavno pol vecera tvoril na offroadforum:
Ja sa trochu rozpisem: mam Nivu uz 10ty rok. A nie len jednu a ani jednu blizko serioveho stavu.
Ked pocujem, aka je Niva najlepsi offroad na svete a vsetky offroady mozu ist proti nej do ri*i, tak mi vrie krv v zilach. Asi aj preto, ze vzdy je to z ust niekoho, kto sa viezol v susedovej seriovej Nive na zodratych gumach kazdej ineho rozmeru po rozmocenej polnej ceste a ten co s nimi nestihal drzat krok bol mantak v seriovom Patrole na rovnakych gumach nahustenych na 3atmosfery, nalozeneho po strechu.
Ano, Niva ma jednu obrovsku vyhodu, ktora je zaroven nevyhodou - nema ram - ale to jej dava neskutocne nizku hmotnost(1100~1300kg). Cize ked Nivu upravim tak v urcitych situaciach ziskam velke vyhody proti omnoho lepsim offroadom. Ovsem riziko, ze ak chcem fakt drzat krok s inymi upravenymi offmi, tak zlomim polos, alebo diferak je obrovske. Vsetko ostatne je v pohode, pokial teda uz nie je cela nasa niva poskladana s cinskych dielov. O kvalite novych dielov by sa dalo pisat vela. Nivy si vacsinou kupia ludia,ktori si myslia, ze je to lacne auto a tak sa k tomu spravaju. A to sa odzrkadlilo aj na ponukanom sortimente. Zohnat originalny diel je v nasich koncinach umenie, pretoze sa to 90% uzivatelom zda pridrahe. A pozor, to ze je nieco ruske este neznamena ze je to original. Chciet este nieco lepsie ako original, tak to je priam neslychane. Mali by ste vidiet vyrazy predavacov, ked si clovek na Nivu objednava tlmice Bilstein, ci diely na podvozok napriklad od Lemforderu, alebo podobnej firmy, ktora je u inych znaciek povazovana za lacnejsiu nahradu originalu. Neraz som pocul poznamky o tom ako som hadam zdvojnasobil hodnotu auta tymto nakupom. Takze potom tu mame stav aky mame a k dielom, ktore kupujeme sa musime spravat opatrne aby sa neposkodili uz pri montazi.
Cize ked si predstavime, ze nemame cinsku Nivu, co je napr moj pripad, kedze ju mam od nova a vsetky diely som si montoval sam. Niektore, a nebolo ich malo, som menil len preto, ze som chcel nieco lepsie nez origo(hlavne na podvozok). Za celu dobu som zlomil pridavnu prevodovku(este seriova vyska a nemal som pod nou dorobenu ochranu) jeden diferak modelu 2003+ pre hrubsie polosy a nasledne niekolko polosi pomerne rychlo v rade, nakolko som nezohnal narychlo novy dif, tak som tam dal stary s tenkymi polosami. Keby som nevyskusal, neveril by som, co spravia tie 2mm. Prakticky co akcia, to polos. Pneu 30/9,5 a jazda stylom musim ostatnym dokazat co zvladne Niva. Potom som dal rusky 4satelitovy dif pre hrube polosy a odvety nic(klopklop), teraz zhanam verziu s prednou uzavierkou(zadnu mam este od offrotecu). V Rumunsku som zlomil zadny kardan(pretazil som auto a tlacil ho v tazkom terene do slusneho vykonu a pri krizeni nevydrzal, pricom treba poznamenat, ze v pripade expedicie a teda nalozenej Nivy sa ta jedina vyhoda Nivy takmer uplne straca). Potom som si dal vyrobit kardan na mieru s vacsim vykyvom, ale myslim ze je nakoniec zhruba na stejnej urovni ako ten povodny. Pravidelne menim loziska kolies, Nivu som rozsiril o 12cm a vybavil o 3" vacsimi kolesami, takze to beriem ako normalku. Najkratsie mi vydrzalo 20tkm, niektore 40-50tkm. Kvoli krizeniu mi podobne casto odchadzaju aj silentbloky zadnej napravy, zatial som neobjavil dostatocne poddajnu gumu s vydrzou(polyuretanu sa zatial branim). Nejake dalsie zavady mi za tu dobu nenapadaju, to ze som to hned za nova kvoli vlastnej blbosti utopil v rieke a odisla RJ, ktoru mi vymenili asi nie je potrebne spominat, podobne ako to, ze som do toho postavil 2litrovy motor a po tom akonajazdil 30tkm ho len tak pre kontrolu rozobral aby som videl ako vyzera zvarana tuningova klukovka... asi vsetci pochopili,ze nie dobre a napriek tomu som kupil dalsiu a skusam to znovu...
Moj zaver je teda jednoznacna spokojnost, ale ja som nikdy necakal, ze je to "lacnucky offroad", pretoze v serii je to sice "lacne slusne suv", ale ak z toho chceme offroad, tak uz su cenu na rovnakej urovni ako pri kazdom inom offe...
Ja sa trochu rozpisem: mam Nivu uz 10ty rok. A nie len jednu a ani jednu blizko serioveho stavu.
Ked pocujem, aka je Niva najlepsi offroad na svete a vsetky offroady mozu ist proti nej do ri*i, tak mi vrie krv v zilach. Asi aj preto, ze vzdy je to z ust niekoho, kto sa viezol v susedovej seriovej Nive na zodratych gumach kazdej ineho rozmeru po rozmocenej polnej ceste a ten co s nimi nestihal drzat krok bol mantak v seriovom Patrole na rovnakych gumach nahustenych na 3atmosfery, nalozeneho po strechu.
Ano, Niva ma jednu obrovsku vyhodu, ktora je zaroven nevyhodou - nema ram - ale to jej dava neskutocne nizku hmotnost(1100~1300kg). Cize ked Nivu upravim tak v urcitych situaciach ziskam velke vyhody proti omnoho lepsim offroadom. Ovsem riziko, ze ak chcem fakt drzat krok s inymi upravenymi offmi, tak zlomim polos, alebo diferak je obrovske. Vsetko ostatne je v pohode, pokial teda uz nie je cela nasa niva poskladana s cinskych dielov. O kvalite novych dielov by sa dalo pisat vela. Nivy si vacsinou kupia ludia,ktori si myslia, ze je to lacne auto a tak sa k tomu spravaju. A to sa odzrkadlilo aj na ponukanom sortimente. Zohnat originalny diel je v nasich koncinach umenie, pretoze sa to 90% uzivatelom zda pridrahe. A pozor, to ze je nieco ruske este neznamena ze je to original. Chciet este nieco lepsie ako original, tak to je priam neslychane. Mali by ste vidiet vyrazy predavacov, ked si clovek na Nivu objednava tlmice Bilstein, ci diely na podvozok napriklad od Lemforderu, alebo podobnej firmy, ktora je u inych znaciek povazovana za lacnejsiu nahradu originalu. Neraz som pocul poznamky o tom ako som hadam zdvojnasobil hodnotu auta tymto nakupom. Takze potom tu mame stav aky mame a k dielom, ktore kupujeme sa musime spravat opatrne aby sa neposkodili uz pri montazi.
Cize ked si predstavime, ze nemame cinsku Nivu, co je napr moj pripad, kedze ju mam od nova a vsetky diely som si montoval sam. Niektore, a nebolo ich malo, som menil len preto, ze som chcel nieco lepsie nez origo(hlavne na podvozok). Za celu dobu som zlomil pridavnu prevodovku(este seriova vyska a nemal som pod nou dorobenu ochranu) jeden diferak modelu 2003+ pre hrubsie polosy a nasledne niekolko polosi pomerne rychlo v rade, nakolko som nezohnal narychlo novy dif, tak som tam dal stary s tenkymi polosami. Keby som nevyskusal, neveril by som, co spravia tie 2mm. Prakticky co akcia, to polos. Pneu 30/9,5 a jazda stylom musim ostatnym dokazat co zvladne Niva. Potom som dal rusky 4satelitovy dif pre hrube polosy a odvety nic(klopklop), teraz zhanam verziu s prednou uzavierkou(zadnu mam este od offrotecu). V Rumunsku som zlomil zadny kardan(pretazil som auto a tlacil ho v tazkom terene do slusneho vykonu a pri krizeni nevydrzal, pricom treba poznamenat, ze v pripade expedicie a teda nalozenej Nivy sa ta jedina vyhoda Nivy takmer uplne straca). Potom som si dal vyrobit kardan na mieru s vacsim vykyvom, ale myslim ze je nakoniec zhruba na stejnej urovni ako ten povodny. Pravidelne menim loziska kolies, Nivu som rozsiril o 12cm a vybavil o 3" vacsimi kolesami, takze to beriem ako normalku. Najkratsie mi vydrzalo 20tkm, niektore 40-50tkm. Kvoli krizeniu mi podobne casto odchadzaju aj silentbloky zadnej napravy, zatial som neobjavil dostatocne poddajnu gumu s vydrzou(polyuretanu sa zatial branim). Nejake dalsie zavady mi za tu dobu nenapadaju, to ze som to hned za nova kvoli vlastnej blbosti utopil v rieke a odisla RJ, ktoru mi vymenili asi nie je potrebne spominat, podobne ako to, ze som do toho postavil 2litrovy motor a po tom akonajazdil 30tkm ho len tak pre kontrolu rozobral aby som videl ako vyzera zvarana tuningova klukovka... asi vsetci pochopili,ze nie dobre a napriek tomu som kupil dalsiu a skusam to znovu...
Moj zaver je teda jednoznacna spokojnost, ale ja som nikdy necakal, ze je to "lacnucky offroad", pretoze v serii je to sice "lacne slusne suv", ale ak z toho chceme offroad, tak uz su cenu na rovnakej urovni ako pri kazdom inom offe...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
děkuji za obsáhlou odpověd.Dohady ohledně SUV nejsou věčné,prostě pokud to nemá klasický žebřinový rám,tak to není konstrukcí čistrokrevný offroad.To ale neznamená,že je to nějak špatné.Každopádně díky za odpověd,mám o čem přemýšlet.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
2 Majo:
jj, presne, jak pises... na expedice bohuzel niva ztraci sve prednosti a objevuji se navic neduhy diky prelozeni viz moje ohnuta zadni naprava a odlamujici se poloosy, jinak na co funguje a kdyz neni nic v oleji, tak se na to saha...
Proc se branis polyuretanum? ja jsem s nima velmi spokojen.
Jinak na nivu se necha koupit takove mnozstvi smejdzkych dilu asi tak 10x vic nez na skodovky :/. A pak nivy lidi pomlouvaj, kdyz to opravuji takovejma dilama, ikdyz i origo nekdy nejsou zrovna top kvalita.
jj, presne, jak pises... na expedice bohuzel niva ztraci sve prednosti a objevuji se navic neduhy diky prelozeni viz moje ohnuta zadni naprava a odlamujici se poloosy, jinak na co funguje a kdyz neni nic v oleji, tak se na to saha...
Proc se branis polyuretanum? ja jsem s nima velmi spokojen.
Jinak na nivu se necha koupit takove mnozstvi smejdzkych dilu asi tak 10x vic nez na skodovky :/. A pak nivy lidi pomlouvaj, kdyz to opravuji takovejma dilama, ikdyz i origo nekdy nejsou zrovna top kvalita.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
ty mas nivu vylozene expedicnu, polyuretany su pre Teba +, ale ja sa tu hram na frajerinky s krizenim
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
milniky lady niva
ahojte, je zaujem v rodine o ladu nivu, na jazdenie prevazne z obce do lesa (stare rozbite asfaltky, lesne/polne cesty). zaujima ma, ake boli milniky pri lade niva. ake rocniky pozerat, resp. co zasadnejsie sa kedy menilo. nieco som sa docital, ale akoby boli len 2 zasadnejsie zmeny - tym padom by bolo temer jedno, ktory rocnik medzi 1995 (vstrek miesto karbiratora) a 2010 (minifacelift).
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: milniky lady niva
tak 95 mas jednobod vstrik (to byla E1), pak se to zmenilo na E2 - stale SPi tu mam ja dlouhou, mam 12/1999, nekdy od 2000 zacalo mpi - E3, nevim kdy emisni norma euro 3 presla na E4, mam jeste mpi 2007 a ta ma tusim stale E3
Tusim 2003 prisly zesilene poloosy (predek jemnejsi drazkovani misto 22 zmenili na 24, tim zvetsili prumer jadra a zmensili vrub, vzadu drazkovani stejne), potom az 2007 posilovac rizeni (videl jsem 2006 a ta jej jeste nemela, a ta moje 2007 uz ma). Zadni poloosy byly take zesileny, ale to me vypeklo, kdyz ulitla v lozisku a odpadlo kolo, u starych se to zlomi pred zajistovacim krouzkem a kolo zustane na lozisku a par km se s tim na uzaverku necha nouzove dojet.
Co vim, tak nejnovejsi nivy maji ABS, denni svetla, jine ulozeni tlumicu vzadu (zhorsilo se krizeni a zlepsily jizdni vlastnosti na silnici), potom homoklouby kardanu, udajne vpredu kulickova loziska misto kuzelikovych, 3. bod ulozeni redukcni prevodovky, misto hydrauliky spojky uz je jen lanko, nejake displaye v pristrojovce, jine tapecy, el. okna, dokonce vyhrivane sedacky nebo klimu, HBV je s nadobkou na BK
Tusim 2003 prisly zesilene poloosy (predek jemnejsi drazkovani misto 22 zmenili na 24, tim zvetsili prumer jadra a zmensili vrub, vzadu drazkovani stejne), potom az 2007 posilovac rizeni (videl jsem 2006 a ta jej jeste nemela, a ta moje 2007 uz ma). Zadni poloosy byly take zesileny, ale to me vypeklo, kdyz ulitla v lozisku a odpadlo kolo, u starych se to zlomi pred zajistovacim krouzkem a kolo zustane na lozisku a par km se s tim na uzaverku necha nouzove dojet.
Co vim, tak nejnovejsi nivy maji ABS, denni svetla, jine ulozeni tlumicu vzadu (zhorsilo se krizeni a zlepsily jizdni vlastnosti na silnici), potom homoklouby kardanu, udajne vpredu kulickova loziska misto kuzelikovych, 3. bod ulozeni redukcni prevodovky, misto hydrauliky spojky uz je jen lanko, nejake displaye v pristrojovce, jine tapecy, el. okna, dokonce vyhrivane sedacky nebo klimu, HBV je s nadobkou na BK
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: milniky lady niva
[quote="Jarda_NIVA1.7"... nekdy od 2000 zacalo mpi - E3...[/quote]
Prve MPi v NIvach, ktore sa tu vyskytlo, bolo E2.
Prve MPi v NIvach, ktore sa tu vyskytlo, bolo E2.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
kamarad mi tvrdi, ze ma mpi E3 r.v.2000, ale nema ani diagnostickej konektor OBD, ale hranatej jako ja u spi, ptal se me, jak to diagnostikovat, na to jsem mu nedokazal odpovedet
no ja sam zkousel tu mou mpi diagnostikovat vagem a nepovedlo se mi to sparovat, tak budu muset zkusit SM ELM
to je jako u skodovek vsechny favority a nektere feldy jednobod byly E1 a potom vetsina feld jednobod E2 (uplne stejny motor, pry pouze uprava spalovaku v hlave) a mpi taky E2, potom 1.4mpi fabie E2 a najednou potom ty stejne motory 1.4 mpi E4
no ja sam zkousel tu mou mpi diagnostikovat vagem a nepovedlo se mi to sparovat, tak budu muset zkusit SM ELM
to je jako u skodovek vsechny favority a nektere feldy jednobod byly E1 a potom vetsina feld jednobod E2 (uplne stejny motor, pry pouze uprava spalovaku v hlave) a mpi taky E2, potom 1.4mpi fabie E2 a najednou potom ty stejne motory 1.4 mpi E4
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet