Hurikán píše:..., jsme plynule přešli k tématu kouření, vs. omezování osobních svobod a závěr této podnětné debaty byl věnován podrobnému rozboru hospod a restaurací, resp. jejich kuchyním, přístupu k zákazníkům, atp... .
Těsně předtím jsem odešel, takže do této diskuse jsem se již nezapojil
Vašátor píše:A mezi tím vším se probral i Hurikánův dálkový ovladač, který ovládá všechnu jeho elektroniku ...
Kdysi na gymplu jsem byl zkoušený ze slovíček a měl jsem přeložit "usnout". Šel jsem na to logicky: spát je "schlafen", u je "bei", tak to bude "beischlafen". Učitelce zaskočilo a celá rudá mi řekla, že "beischlafen" je něco úplně jiného a správně je to "einschlafen".
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Forman, manuál, 1994 (2x) / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 a 1990 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 (2×) / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
pohan píše:... měl jsem přeložit "usnout". Šel jsem na to logicky: spát je "schlafen", u je "bei", tak to bude "beischlafen" ... správně je to "einschlafen".
Luděk Musil píše:..., elektrická, ... auta, letadla, lodě, ekologii výroby ... . L.
A o dva dny později máme shrnutí jedné části tématu zde: http://auto.idnes.cz/nemecko-zakaz-aut- ... tomoto_fdv .
A jako perličku na závěr, sice už si přesně nepamatuju kde jsem to slyšel nebo četl, úřady v Jižní Korei napařily nějakou daň (asi za znečišťování ovzduší) borcovi, co si z ciziny dotáhl čistě elektrický auto ... . L.
Snad ve světě idiocie trochu potěší, jak zlotřilí hňupové (říkají si hezky "establishment") dnes ráno protáhli držky. Škoda, že se to nekonalo už v pondělí 7.listopadu, na výročí VŘSR To by ten Russkij standart asi padl za vlast
Nehodlam číst všechny dlouhý články, ale jistotu, že elektromotor je mnohem účinnější než spalovací, mam (jo a dá se i řídit moment od nulových otáček), včetně toho, že elektrickou energii lze i rekuperovat. Elektrovozbě do budoucna rozhodně fandim.
Způsob skladování elektrický energie a výroby těch skladišť je věc jiná, o kterou spíš v tej ekologii jde. Tady v tom to totiž pokulhává.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Elektrovozidlům také fandím, nicméně politika jejich prosazení je naprosto mimo mísu. EKO Brusel by to chtělo vyházet z oken.
Kamarád má hybrid Toyotu Prius třetí generace, rekuperace energie funguje naprosto skvěle a při normální jízdě si to vezme reálných 4,2l/100km. Nejvíc se mi na tom líbí popojíždění v koloně pouze na elektromotor - na ten se dá jet až do 50km/h, pak startuje motor spalovací. A nejvíc se mi na tom nelíbí zvuk motoru
Ano, zapomněl jsem dodat jednu moc důležitou věc, naštěstí jí napsal Vašek. Jedná se o tu politiku prosazení. To prosazeí musí přít samo, prostě se to musí dostat do stádia, kdy to lidi sami chtějí, bez příkazů. Nebo snad louče někdo zakázal a žárovky nutil užívat?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova