Tak jsem sundal hlavu, vyměnil těsnění, vrátil všechno zpět nastartoval. Hlavu jsem nenechával rovnat, řekl jsem si, že to risknu. No a teď nevím

první dojmy jsou následující. Furt se mi dělá na víčku ta bílá sračka a ve filtrboxu kondenzuje voda. Že by mizela z okruhu to nevím, na to jsem najel asi málo km. Když to stojí na místě, vaří to. Nevím jestli to není špatným kontaktem na saharu, ta se ani nesepla. Teploměr ukazoval přitom stále v zeleném poli. Otáčkoměr ukazuje tak půlku otáček, co by měl a s plným plynem se to začne tak na 3500 ot/min dusit a ztratí výkon, když trochu uberu plyn dále zrychluje až k 9000 ot/min (no dobrá, nevím, nešel mi otáčkoměr

). Hodit to ze skály, no ale zase má to čerstvou stk

Jo a asi mi odchází baterka

.
Potřebuju další auto
To to sakra nemůže jen jezdit!
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras