Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Re: Fábie.
Aha, tak som to zle pochopil. Mal som na mysli sadzbu na hodinu. No a k celkovej hodnote tej zakazky. Otazka je, ci sa menil len ten olej, alebo aj nieco ine.Ak len olej, tak je to samozrejme bludná cena. Ked som chodil na prehliadky s priorou, tak u mna sa vzdy okrem oleja a filtra menil aj vzduchovy filter, sviecky, pelovy filter, RJ sa napojila na diagnostiku. Auto bolo na zdvihaku vzdy okolo 2,5h a cely cas som pozeral ako sa na nom robilo. A nemam zrovna pocit, zeby som videl, ze sa mechanik flaka. Proste vsetko kontroloval, dotahoval atd... A vychadzalo to na 100e (priznám sa, že bez dokladu, takze oficialne este viac). A myslim, ze podobne veci sa na rapide robia tiez.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Fábie.
To jsem zvědav, kolik to bude stát na Alfě. A vzhledem k tomu Multiairu tam celkem nic jiného než olej dávaný přímo výrobcem použít nelze. A s těmi cenami to tak prostě je. Pouze pokud měním olej na dvoře, vejdu se do tisícovky (olej cca 650 + 100 poštovné, k tomu filtr za 150 a další zásilkovné a to neměním dle předpisu výrobce zátku, která stojí taky kolikrát kolem stovky). Když k tomu přičtu, že potřebuju momenťák za 1700,-, válím se po zemi jako vandrák, musím vyjetý olej přelít a odvézt zlikvidovat, taky aby mi to při tom odvou nevyteklo do auta a tak dále...vlastně v tom spatřuju asi tak tři výhody: vím, kolik toho vypustím a co a kolik tam toho naliju, sám si ručím za správné dotažení filtru a zátky a pak, když se to povede, radost z dobře vykonané práce.
Re: Fábie.
Alfa používá oleje podle specifikací Fiatu, což jsou v drtivé většině případů pouze oleje Selénia. A ty jsou drahé jak čokoláda. Takže to bude raneček.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Fábie.
Hm, tak podle toho, co je tady na předchozí straně, vyjde autorizovaná výměna oleje na Alfě o dvě stovky míň než na Rapidu.
Re: Fábie.
Rapid to zase vyvažuje za těch 20tkm od května dlouhodobou spotřebou 4,2 na sto podle tankování
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Fábie.
To je prd, známej platí za servisky v hjundaji okolo sedmičky podotýkám že to je obyčejnej krám s 1,4 mpi, litr oleje asi za 700 musej ty dealeři z něčeho žít žejo.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Fábie.
Tak at zmeni saloon, v zl chteli za litr oleje iba 450 bez dane, v km mozna o chlup min.zelvotron píše:To je prd, známej platí za servisky v hjundaji okolo sedmičky podotýkám že to je obyčejnej krám s 1,4 mpi, litr oleje asi za 700 musej ty dealeři z něčeho žít žejo.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Fábie.
To je pořád strašná zlodějina. Proč tam, lidi, jezdíte? Nic vás přece nenutí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Fábie.
Vono na druhou stranu občas sem tu sedmičku za rok taky do auta nasypal a i když já sem za to v těch dílech dostal adekvátnější protihodnotu než jen nehorázně předraženej olej a práci, tak ve výsledku je to na obou stranách stejných - 7.000,- a k tomu na jedný straně je novej na moravě zbouchanej korejskej mrdokvas se zárukou a bez starostí a na druhý straně ohnilej ruskej mrdokvas, kde člověk neví jaká blbost kdy odejde, tak a to jsou pak ty chvíle kdy si člověk říká zda zvolil správnou životní filozofii.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Fábie.
Zatim se ukazuje, ze nejlepsi zivotni filosofie je 2104zelvotron píše:Vono na druhou stranu občas sem tu sedmičku za rok taky do auta nasypal a i když já sem za to v těch dílech dostal adekvátnější protihodnotu než jen nehorázně předraženej olej a práci, tak ve výsledku je to na obou stranách stejných - 7.000,- a k tomu na jedný straně je novej na moravě zbouchanej korejskej mrdokvas se zárukou a bez starostí a na druhý straně ohnilej ruskej mrdokvas, kde člověk neví jaká blbost kdy odejde, tak a to jsou pak ty chvíle kdy si člověk říká zda zvolil správnou životní filozofii.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Fábie.
Z domova: premier Bohuslav Sobotka zkouší nový model mladoboleslavského vozu v základní výbavě:
http://hradec.idnes.cz/foto.aspx?r=hrad ... 320901.jpg
http://hradec.idnes.cz/foto.aspx?r=hrad ... 320901.jpg
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Fábie.
Zda se, ze ozubenou ples vyrobek AZNP zaujal .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Fábie.
Například mě zaujal článek o přestavbě Fabie Combi III s motorem 1,0 MPi 55kW na pohon CNG. Viz zde: http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-1- ... olik-95355
Po úpravě motor disponuje ukrutným výkonem 41kW, což vzhledem k hmotnosti vozidla mu uděluje dynamiku srovnatelnou se Škodou 120 (možná ani ne). Zejména hodnota pružného zrychlení z 80 na 120 km/h mě doslova fascinuje.
Tak si říkám, nač je to vlastně dobré?
Po úpravě motor disponuje ukrutným výkonem 41kW, což vzhledem k hmotnosti vozidla mu uděluje dynamiku srovnatelnou se Škodou 120 (možná ani ne). Zejména hodnota pružného zrychlení z 80 na 120 km/h mě doslova fascinuje.
Tak si říkám, nač je to vlastně dobré?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Na vytažení peněz z kapsy zeleného aktivisty . Jiný důvod to zcela evidentně nemá.Marek píše: ... .Tak si říkám, nač je to vlastně dobré?
Tedy ekonomický důvod.
Z hlediska ekologie ano. Ale zase následuje otázka: kdo si tady hraje na ekologii? Každej, kdo se zaštituje a opírá o ekologii je "xxx" (příslušný výraz nechť si doplní každý dle libosti. Protože i ta výroba ekologického prostředku zatíží životní prostředí.
Řekl bych to takto: nežli špatně - radši vůbec L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Fábie.
Tyhle motory jsou Euro6 - tady je jedno, zda spalují benzin nebo plyn, emise jsou prakticky nulové v obou případech.
Moc se mi líbí na konci článku ta zmínka o návratnosti investice do přestavby. Musíte najet 92 tisíc km, než se vrátí investice 55 tisíc Kč, kterou stojí přestavba vozu na pohon CNG. To snad ani nemohou myslet vážně, tohleto........!
Samozřejmě toto tvrzení o návratnosti platí pouze v případě, že v souvislosti s přestavbou se nic nevyprdelí. Pokud se v mezidobí projeví jakákoli závada či porucha systému CNG, nebo závada přímo s tímto provozem související, pak je návratnost ještě mnohem delší. Takže se celou dobu budu nejen plazit stodvacítkou v novém kabátě, ale ještě se musím modlit, aby celý ten krám v autě fungoval bez sebemenšího potíže. Jinak abych najel daleko přes sto tisíc kilometrů, než začnu milostivě padesátník na kilák šetřit. No, to je mi fundament........
Moc se mi líbí na konci článku ta zmínka o návratnosti investice do přestavby. Musíte najet 92 tisíc km, než se vrátí investice 55 tisíc Kč, kterou stojí přestavba vozu na pohon CNG. To snad ani nemohou myslet vážně, tohleto........!
Samozřejmě toto tvrzení o návratnosti platí pouze v případě, že v souvislosti s přestavbou se nic nevyprdelí. Pokud se v mezidobí projeví jakákoli závada či porucha systému CNG, nebo závada přímo s tímto provozem související, pak je návratnost ještě mnohem delší. Takže se celou dobu budu nejen plazit stodvacítkou v novém kabátě, ale ještě se musím modlit, aby celý ten krám v autě fungoval bez sebemenšího potíže. Jinak abych najel daleko přes sto tisíc kilometrů, než začnu milostivě padesátník na kilák šetřit. No, to je mi fundament........
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)