Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Moderátor: Moderátoři
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
DJW, Miro: perfektní videa !!
16V s proměnným časováním ventilů
16V s proměnným časováním ventilů
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Zaujimave na tej hlave je, ze konstrukteri vlastne urobili to, co robia domaci tuneri doma v dielnach uz dlhe roky. Až na ten fazovraščateľ
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Končí .. nebo začíná ? Pro Francouze asi končí ...
V tom videu o konstrukci motoru 1.8 jsem zaznamenal moment, který jsem v poslední době u rusů zaznamenal už mnohokrát. Řeší se "lokalizace" - kolik procent dílů motoru je vyrobených přímo v Rusku.
Tak podobně jsem v nedávné době četl o přechodu výrobce motorů ЯМЗ na klikovky domácí produkce (http://igrader.ru/2016/04/yamz-pereydet ... tuyushhie/).
Další zajímavou zprávou je, že rusové vyvíjejí vlastní systém CommonRail, který ЯМЗ bude montovat na motory EURO5 s rezervou pro rozšíření na EURO6 (http://igrader.ru/2016/04/v-rossii-sozdali-commom-rail/).
Je samozřejmě otázkou, do jaké míry je vše tak jak to vypadá ... třeba ten CR bude určitě zase více či méně zdařilá kopie něčeho existujícího, jak je u rusů zvykem Nicméně když si člověk dá dokupy jednotlivé střípky mozaiky, je vidět jasný trend směrem k větší nezávislosti na zahraničních dodavatelích. Tak jestli to co se nyní děje s Avtovazem není jen další takový střípek a krok směrem k větší soběstačnosti a kontrole nad domácí produkcí.
V tom videu o konstrukci motoru 1.8 jsem zaznamenal moment, který jsem v poslední době u rusů zaznamenal už mnohokrát. Řeší se "lokalizace" - kolik procent dílů motoru je vyrobených přímo v Rusku.
Tak podobně jsem v nedávné době četl o přechodu výrobce motorů ЯМЗ na klikovky domácí produkce (http://igrader.ru/2016/04/yamz-pereydet ... tuyushhie/).
Další zajímavou zprávou je, že rusové vyvíjejí vlastní systém CommonRail, který ЯМЗ bude montovat na motory EURO5 s rezervou pro rozšíření na EURO6 (http://igrader.ru/2016/04/v-rossii-sozdali-commom-rail/).
Je samozřejmě otázkou, do jaké míry je vše tak jak to vypadá ... třeba ten CR bude určitě zase více či méně zdařilá kopie něčeho existujícího, jak je u rusů zvykem Nicméně když si člověk dá dokupy jednotlivé střípky mozaiky, je vidět jasný trend směrem k větší nezávislosti na zahraničních dodavatelích. Tak jestli to co se nyní děje s Avtovazem není jen další takový střípek a krok směrem k větší soběstačnosti a kontrole nad domácí produkcí.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Docela bych i rekl, ze samostatnost chvalim a to i ve vyrobe automobilu. Ono misto kopie je mozna cistejsi koupit licenci, coz ostatne udelali uz kdysi, ze... Na tom uz tak nesejde.
Ja si myslim, ze pokud se budou chtit takto uzavirat, tak k nam se lada uz proste nedostane. Nechci byt zlym prorokem, ale sami bohuzel s vazem nedokazali poradneho udelat nic (zjednodusene receno). Proto sem se ja a mozna i jini upinali k tomu, ze ten "zapadni" vitr je donuti udelat neco pro nas "normalniho". Udelali, na povrch lezou informace, ze to mozna neni az zas takova parada, coz muze byt taky cert vi jak, kdyz si to ted tak davam dohromady a postupne to chce svaz zase zpatky. Neni nad to neco za draho prodat, nechat to prekopat, pak zkurvit vyrobky tak, aby cena klesla co nejniz a koupit to zase zpet. At si tam chlpaci ve svazu vyrabeji co chteji, ale fakt si myslim, ze sem uz to ve velkem nedostanem a ze nejake, podle nasim meritek "normalni" auto z nich uz nevypadne.
Ja si myslim, ze pokud se budou chtit takto uzavirat, tak k nam se lada uz proste nedostane. Nechci byt zlym prorokem, ale sami bohuzel s vazem nedokazali poradneho udelat nic (zjednodusene receno). Proto sem se ja a mozna i jini upinali k tomu, ze ten "zapadni" vitr je donuti udelat neco pro nas "normalniho". Udelali, na povrch lezou informace, ze to mozna neni az zas takova parada, coz muze byt taky cert vi jak, kdyz si to ted tak davam dohromady a postupne to chce svaz zase zpatky. Neni nad to neco za draho prodat, nechat to prekopat, pak zkurvit vyrobky tak, aby cena klesla co nejniz a koupit to zase zpet. At si tam chlpaci ve svazu vyrabeji co chteji, ale fakt si myslim, ze sem uz to ve velkem nedostanem a ze nejake, podle nasim meritek "normalni" auto z nich uz nevypadne.
VAZ 2104 1.3 1989
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
V níž zlo prohrálo a dobro žije....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Myslím, že navýšení výroby dílů v Rusku je pouze ekonomickou záležitostí. Dovoz dílů ze zahraničí, při tom šíleném poklesu rublu, musí vše pěkně prodražovat.
Každopádně ty změny ve vedení AvtoVazu nevěstí nic dobrého.
Každopádně ty změny ve vedení AvtoVazu nevěstí nic dobrého.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Myslím si, že zvýšení podílu výroby z ruských dílů zatím není náš konec, ale pouze snaha neprohlubovat ztrátu automobilky. V době, kdy prodeje v Rusku klesají a ještě chvíli budou, je třeba hledat nové trhy a vážit si zákazníků i v EU. S tím si už ale nejsem tak jistý. Sám čekám na Vestu a chtěl bych, aby se kvalitou vyrovnala aspoň tomu železu, které přišlo z Rumunska, Korey nebo Itálie.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Začínám mít pocit, že veškerá perspektiva Avtovazu v roce 2016 poněkud vyhasíná, tedy především u nás v ČR. Musím přiznat, že začínám být vůči Ladě snad apatický Ta situace s nedovozem je pro mě značně nepochopitelná
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Mne prídu kroky vlády na udržanie zamestnanosti a priemyselnej výroby v Rusku ako pochopiteľné a dobré, jedine neviem čo si myslieť o menežérskych zmenách, Andersson vyzeral ako správny človek.
Ale to my takto od monitoru nevyriešime, netušíme na čo tlačil Renault (tipujem na lacnú efektívnu výrobu nejakých kocábiek typu Dacia a rusi sa s tým nechceli zmieriť - otázka je, či majú menežérsky potenciál na kroky vpred)
Ale to my takto od monitoru nevyriešime, netušíme na čo tlačil Renault (tipujem na lacnú efektívnu výrobu nejakých kocábiek typu Dacia a rusi sa s tým nechceli zmieriť - otázka je, či majú menežérsky potenciál na kroky vpred)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Jasně s tím naprosto souhlasím, co se týče udržení zaměstnanosti, hledání dodavatelů na vlastním území apd. tomu rozumím a je to logické. Co se týče managementu a jeho záměrů, to si vůbec netroufám hodnotit, protože jak zde jíž zaznělo, do toho opravdu nevidíme. Mně se hlavně nelíbí ta "tajemná" rouška nad "nedovozem" Lady do Česka a nic se nedění..... no a taky zdlouhavý proces homologace pro prodej v EU. Ale to je již u Lady docela tradice.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Ono jde o to, že AvtoVAZ pro rok 2016 s některými dovozci v Evropě nepodepsal ještě smlouvu na dodávky automobilů. Nejen CS Autolada, ale i další dovozci v Evropě prostě nemají možnost koupit nové auto, když není smlouva. Takže zatím jediní Maďaři, Slováci a asi Němci mají tuto možnost...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Avtovaz špekuluje nad novou fabrikou na automatické prevodovky vrátane CVT - bezstupňového variátoru.
Kvôli rentabilnosti fabriky s kapacitou 350.000 prevodoviek ročne sa rozmýšňa nad spoluprácou s Hyundai aj VW.
Podobná fabrika v Rusku ešte nie je. Do konca roka padne definitívne rozhodnutie či do toho pôjdu.
https://autoreview.ru/news/novyy-avtoma ... t-variator
Kvôli rentabilnosti fabriky s kapacitou 350.000 prevodoviek ročne sa rozmýšňa nad spoluprácou s Hyundai aj VW.
Podobná fabrika v Rusku ešte nie je. Do konca roka padne definitívne rozhodnutie či do toho pôjdu.
https://autoreview.ru/news/novyy-avtoma ... t-variator
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Tak tady nám to pěkně pan manager vysvětlil, ČR prostě ne.
http://auto.idnes.cz/jan-ptacek-lada-av ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/jan-ptacek-lada-av ... tomoto_fdv
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Neuveriteľné: V opustenej predajni Lady stoja autá už 25 rokov!
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... -25-rokov/
Dokonca som to našiel na mape
https://www.google.sk/maps/@46.256674,4 ... 56!6m1!1e1
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... -25-rokov/
Dokonca som to našiel na mape
https://www.google.sk/maps/@46.256674,4 ... 56!6m1!1e1
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.