Oranžáda 2101

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
uha2324
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od uha2324 »

co to je za budiky? ukazatel tlaku oleje je snad z 2103? a ty hodiny z Lady nejsou...
je videt ze Oranzada si zije dobre, hraje v divadle, cestuje si po svete a ma sikovneho majitele který se o ni stara.
rekl bych ze motoru a oleji nejvic vadi studene starty. kazdopoadne jak spotřeba benzinu tak spotřeba oleje je na tak stare auto uctyhodna.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Vašátor »

Ukazatel tlaku oleje je samozřejmě z 2103/06. Dále mám na panelu budík dobíjení z 2105 (není vidět, ale fotku jsem do tohoto tématu dával) a hodiny jsou .... ty jsou jedny z nejlepších :-). Chtěl jsem tam dát originální hodiny Lada, jenže najít funkční je hledání jehly v kupce sena. Pak se mi do rukou dostaly tyto krásné hodiny Jaeger. Historie hodin Jaeger spadá až do roku 1830, název Jaeger se objevuje okolo roku 1900. V roce 1937 pak vznikla legenda Jaeger-LeCoultre, která vyrábí hodinky dodnes. Automobilové hodiny Jaeger byly montovány například do Bugatti, Jaguáru, apod.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Laďuša »

Lada party, Lada party!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Vašátor »

bum...bum...bum...bum...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Vašátor »

Tak opět hlásím stejný problém, vyskytující se převážně když auto delší dobu stojí. Napumpuju palivo, vytáhnu sytič, otočím klíčem, motor jakoby chytí na tři válce a nic. Pak už jen točím startérem a ani to neblafne. Nezbývá než si dát chvíli voraz a pak to všemi možnými i nemožnými způsoby zkoušet tak dlouho, dokud to nechytne. Jak už to jednou nastartuje, motor chytá na cvrknutí. Na zapalování je všechno nové, karburátor nastavený a precizně udělaný. Já už fakt nevím co se tomu nelíbí :-(. Nejhorší je, že jakmile motor nastartuje, dál startuje na cvrnk, takže na nic nepřijdu :-(
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6589
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od JmJ »

Zkoumal si to pred prvnim pokusem o start? Proste kdyz to mesic stoji, tak nez to startovat, tak se mrknout do karbecu. Nemam tuseni, co bys tam mel najit :-).
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7275
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od valda1971 »

Blbá to závada :( Jediné, co mne napadá, před takovým startem po delší době se kouknout na svíčky, není-li na nich bordel který brání prvnímu startu a jak to pak konečně chytne, spálí se to a pak běhá.
Jak píše JMJ - také mohou být suché usazeniny které se po propláchnutí "ztratí"
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10572
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Luděk Musil »

Václave - Ty mě zcela regulérně strašíš ... já měl letos nastartovanýho veterána někdy brzy zjara, pak už nebyl čas :cry: .
Ale na jaře (i kdykoliv předtím) mi chytnul na "druhej", maximálně "třetí" klíček. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Chester »

Jak tam máš starý benzín? mě teď 15ctka po dvou měsících taky moc startovat nechtěla, ale přikládám to tomu že tam je benzín min. rok starý(naposledy tankoval minulý majitel). Nacupoval jsem, potom tak na desáté otočení chytla, hned chcípla, pak chytla na druhé otočení, ale ještě tak 2x chcípla. Jinak startuje bez problémů.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Yellow01 »

Co máš za zapalování? Mě takhle podobně kravnul komutátor od bezkontaktu, než odešel úplně.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Vašátor »

Kontrolovat něco před samotným startem by možná šlo, ovšem někdy auto stojí 2 měsíce a chytne na první otočení, pak zase stojí 3 týdny a nechytne. Letos třeba po celozimním stání chytla Oranžáda na první dobrou. Po příjezdu z Bulharska auto 3 týdny stálo a nic...nic...nic :-(
Starým benzínem to tudíž nebude, letos už mám najeto k 5.000km :)

Zapalování mám klasické, kontaktní, v podstatě vše co je na zapalovací soustavě, tam není déle než 10.000km. Tedy napadají mne ještě zapalovací kabely, protože ty mají najeto 30.000km Takže asi bych měl začít tím.

Nejhorší je, že se toto objevuje zcela náhodně. Motor na první brnknutí do klíčku ihned chytne jakoby na tři válce, než se roztočí tak chcípne a konec. Jako kdyby se to ulilo benzínem. Bude to něco na zapalování ... ale co. Jak se jezdí, lusknu prstem a motor běží.

P.S. Luďku, Pepíka 2103 jsem letos ještě ani nesundal ze špalků. Nastartoval jsem ho zatím jen jednou (na první otočení), začalo se ale čoudit z relátka dobíjení (klasika, dlouhé stání a slepené kontakty), tak jsem to hned opět vypnul.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Yellow01 »

Zkusil bych teda vyměnit cívku za jinej kus. Když se nad tím logicky zamyslím, tak kabelama to nebude. Kdyby byl třeba špatnej jeden, tak by to chytlo normálně na 3 válce. Kdyby byly špatný všechny, tak by to sice taky nechytlo vůbec, ale rozhodně by se to samo nezlepšilo.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Majo »

Ja si skôr myslím, že to bude v palive, teda karburátore, ale to sú len dohady
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6589
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od JmJ »

Kdyz je to rezimu "nestartuje"', tak je v karbecu palivo? Strika akcekeracni pumpicka?
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oranžáda 2101

Příspěvek od Vašátor »

Jak jsem psal, na zapalovací soustavě je vše nové. Indukční cívka sice nová není, ale je jiná než původní. Na zapalovací kabely bych to taky moc neviděl, ale už mě nic moc nenapadá :)

Palivo do karburátoru jde, akcelerační pumpička stříká a když odšroubuju dekl filtrboxu, jde citít, že je to uchcané benzínem. Jenže Lada motor, pokud dobré zapalování, uchcat prostě nejde. I kdybych nalil do karburátoru deci benzínu, motor musí nastartovat. Tak jsem z toho jelen.

Karburátor má všechny dosedací plochy srovnané, nikde nepřisává falešný vzduch, je vyčištěný, seřízený na PAltesteru, natryskovaný jinak ale odladěně, vlasové vůle na klapkách nastavené, sytičová klapka nastavená, membrány nové a funkční.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“