Rozdílné požadavky kladívkového a bezkontaktního zapalování

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Rozdílné požadavky kladívkového a bezkontaktního zapalování

Příspěvek od Pája »

O víkendu sem to tam šoupnul(rozdělovač, cívka, zapalovací jednotka, všechno made in favorit (díky Marku)). Původní sem nechal svíčky(nějaký L15y nebo co, sou tam vodjakživa) a vysokonapěťový kabely. Takže se chci zeptat, jestli bude vhodnější koupit nějaký nový kabely(např. měděný) a nějaký lepčí svíčky. Jo a bude tam pasovat sada kabelů pro Favorita, nebo sou jinak dlouhý? Předem děkuji za odpovědi našim expertům :wave:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

kable z fava ti pasuju, ale tusim iba z karbecu, striekacka mala kratsi ten stredovy. yo a mozes si dovolit aj lepsie sviesky, ja jazdim bosch super4
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

A myslíš, že jsou lepší, než Brisky? V čem?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Pája píše:A myslíš, že jsou lepší, než Brisky? V čem?
ehm. konkretne od obycajnych sviecok su lepsie v tom ze maju 4 kontakty namiesto 1.
ako znacka to teda neviem, pouzivam ich len preto ze ich kamaratovi v servise vyhodili z corolly po 7tis. km zevraj tam nepatria... no ja sa nestazujem :mrgreen:
predtym som nejaku dobu jazdil na BOSCH 2kontaktnych, tie zase kamarat nasiel niekde v pivnici, stav a povod neznamy, tiez spokojnost :mrgreen:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdílné požadavky kladívkového a bezkontaktního zapalov

Příspěvek od VaSek »

Pája píše:O víkendu sem to tam šoupnul(rozdělovač, cívka, zapalovací jednotka, všechno made in favorit (díky Marku)). Původní sem nechal svíčky(nějaký L15y nebo co, sou tam vodjakživa) a vysokonapěťový kabely. Takže se chci zeptat, jestli bude vhodnější koupit nějaký nový kabely(např. měděný) a nějaký lepčí svíčky. Jo a bude tam pasovat sada kabelů pro Favorita, nebo sou jinak dlouhý? Předem děkuji za odpovědi našim expertům :wave:
Kabely delaji slusne v Tesla Blatna, jsou vhodne nejen pro elektronicke zapalovani ale i pro LPG. Mam je v aute a funguji 8) :D
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 88#results
Svicky od Brisku jsou myslim dostatecne kvalitni, pro neupravene motory L15YC, pro upravene motory a provoz na LPG jsou mozna vhodnejsi studenejsi L14YC. Samozrejme vyhovi i spousta dalsich svicek od zahranicnich vyrobcu, ale nemam duvod je testovat.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Marek
Příspěvky: 5331
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Při volbě tepelné hodnoty svíčky je potřeba zohlednit případnou změnu kompresního poměru. Pokud je na motoru úprava kompresního poměru (např. snížená hlava), je třeba podle toho upravit tepelnou hodnotu svíčky. Čím vyšší kompresní poměr, tím studenější svíčky.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“