Oranžáda 2101
Moderátor: Moderátoři
Re: Oranžáda 2101
Převodka řízení dokáže na nosníku pěkně plavat ... tato asi plavala déle, než snesl materiál . Ještě že jezdíme na technickou, jinak bych o tomto vůbec nevěděl. Dva dny před STK jsem na to místo koukal a nic neviděl...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: Oranžáda 2101
Přesně z tohoto důvodu jsem pod to tenkrát chtěl dát tu plechovou výztuhu. Schválně na to taky mrknu, protože po tom, co mi na šestnáctce začaly reznout už i A sloupky u spojů se střechou, bylo recipročně přejito na poněkud dynamičtější jízdní styl. Možná u toho i někde prasknul disk ... Každopádně přeji hlavně šťastnou cestu!
Re: Oranžáda 2101
Pomalu opoustime CR
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžáda 2101
Rychle by to bylo s tou nohou venku zřejmě nepříjemnýVašátor píše:Pomalu opoustime CR
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Oranžáda 2101
Tak uz si od vcerejska valime sunky u more. Oranzada slape jako hodinky. V mlze jsme vyjeli na Fagaras, v noci chytli kruty slejvak ze nam promokl i stan,nicmene nakonec jsme i nejake ty krasne vysokohorske panoramata videli .
Oranzada slape stylem "sednu,cvrknu do klicku a jedu" , zavada zatim vubec zadna. Nakroutili jsme zatim cca 1900km, nacez tesne za hranicemi Rumunsko/Bulharsko jsem si poridil novy vuz . Na tachometru se objevilo 00000km . Mno, jdeme se cachtat
Oranzada slape stylem "sednu,cvrknu do klicku a jedu" , zavada zatim vubec zadna. Nakroutili jsme zatim cca 1900km, nacez tesne za hranicemi Rumunsko/Bulharsko jsem si poridil novy vuz . Na tachometru se objevilo 00000km . Mno, jdeme se cachtat
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
Jen tak dál Příjemné cachtání
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžáda 2101
Užívejte si dovolenou, za 2 týdny taky vyřážím s žigulíkem ikdyž trochu jinou trasou přes UA a Rum.. Kolik plánujete najet km? Jinak doporučuju Retro museum ve Varně, na internetu kolují fotky, jsou tam auta v top stavu - v tomhle směru jedno z nejlepších muzeí na východní auta v Evropě....
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Oranžáda 2101
Tak jsme doma, fotky budou
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
Ještě než zpracuju fotky, přidám nějaká data z cesty. Před odjezdem jsem se trošku víc pověnoval seřízení motoru, krom ventilů. Dle PALtesteru se mi nepozdávalo originální natryskování Weberu, tak jsem si ještě lehce pohrál s otryskováním první komory. Rovněž na řadu přišla i odstředivá regulace předstihu. Ale zpět k tématu:
- celkový nájezd 3618km
- spotřebováno 246l paliva Natural 95
- po přejezdu hranic Rumunsko/Bulharsko Oranžáda překonala 200 000km najetých
- přejeli jsme pohoří Fagaraš transfagarašskou magistrálou, vystoupali do výšky 2100m.n.m.
- cestu zpět, 1600km, jsme jeli na jeden zátah, celkem 25h. v autě ve dvou řidičích
- spotřeba naprosto neuvěřitelných 6,8l/100km , se čtyřmi lidmi, narvaným kufrem a spousta věcí v interieru .... a to mám klasický karburátor Weber, klasický rozdělovač s odstředivou regulací, motor bez úprav a najetými 200 000km
- jediný problém na vozidle nastal až v Maďarsku při cestě zpět. Měli jsme defekt PZ kola a částečně vytekl LZ tlumič, tudíž auto při vyšší rychlosti začalo nepěkně plavat. Posledních 300km jsme byli nuceni zvolnit na 90km/h
- do té doby cestovní dálniční rychlost cca 120km/h GPS
O víkendu zpracuju fotky a napíši nějaký ten článek. Projeli jsme velmi zajímavá místa, třeba někoho inspiruji
- celkový nájezd 3618km
- spotřebováno 246l paliva Natural 95
- po přejezdu hranic Rumunsko/Bulharsko Oranžáda překonala 200 000km najetých
- přejeli jsme pohoří Fagaraš transfagarašskou magistrálou, vystoupali do výšky 2100m.n.m.
- cestu zpět, 1600km, jsme jeli na jeden zátah, celkem 25h. v autě ve dvou řidičích
- spotřeba naprosto neuvěřitelných 6,8l/100km , se čtyřmi lidmi, narvaným kufrem a spousta věcí v interieru .... a to mám klasický karburátor Weber, klasický rozdělovač s odstředivou regulací, motor bez úprav a najetými 200 000km
- jediný problém na vozidle nastal až v Maďarsku při cestě zpět. Měli jsme defekt PZ kola a částečně vytekl LZ tlumič, tudíž auto při vyšší rychlosti začalo nepěkně plavat. Posledních 300km jsme byli nuceni zvolnit na 90km/h
- do té doby cestovní dálniční rychlost cca 120km/h GPS
O víkendu zpracuju fotky a napíši nějaký ten článek. Projeli jsme velmi zajímavá místa, třeba někoho inspiruji
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
gratulácia. na tvojom príklade je vidno, že je jedno koko má auto rokov podstatná je jeho údržba a celkova starostlivosť o vec a potom bude slúžiť spoľahlivo. teším sa na fotky
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Oranžáda 2101
Paráda, už sa teším na fotky. Cesty starými autami, proste majú neskutočné čaro...
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Oranžáda 2101
taky se tesim na fotky. mozna je to v tematu nekde napsane, ale stejne se zeptam, ma to auto petikvalt?
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Oranžáda 2101
Díky díky
Oranžáda samozřejmě 5-ti kvalt má, bez něj by se tak dlouhé štreky jezdily mnohem hůře. Nicméně takto krásné spotřeby jsem doposud nikdy nedosáhl (myšleno s naloženým autem). Vždy když jsme jeli nějakou tu expedici, s plně naloženým vozem, pohybovala se spotřeba 7,8-8,2l/100km , což jsem i tak bral za velmi pěkné (hory, šotolinové a rozpadlé cesty, ...atp.).
Včera večer jsem z foťáku stáhnul fotky, doufám, že brzy přijdou i ty o d Romana
Oranžáda samozřejmě 5-ti kvalt má, bez něj by se tak dlouhé štreky jezdily mnohem hůře. Nicméně takto krásné spotřeby jsem doposud nikdy nedosáhl (myšleno s naloženým autem). Vždy když jsme jeli nějakou tu expedici, s plně naloženým vozem, pohybovala se spotřeba 7,8-8,2l/100km , což jsem i tak bral za velmi pěkné (hory, šotolinové a rozpadlé cesty, ...atp.).
Včera večer jsem z foťáku stáhnul fotky, doufám, že brzy přijdou i ty o d Romana
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Oranžáda 2101
Malá ukázka toho, co udělá pravidelná výměna motorového oleje... Bývalý majitel mého vozu jediné co opravdu pravidelně na autě dělal, bylo voskování karoserie a výměna motorového oleje. Jezdil na Texaco a když jsem Oranžádu koupil, motor byl vevnitř nádherně čistý, bez jakýchkoliv úsad. Já olej rovněž měním pravidelně, v poslední době jezdím na Divinol super. Dle slov bývalého majitele on někdy v minulosti (já budu mít auto 10let) nechával měnit gufera ventilů. Já na hlavě motoru nic nedělal, ani gufera, ani zabroušení ventilů. Proč to píšu?
Spotřeba oleje na 3600km byla z rysky MAX na polovinu mezi rysky. Věřím tomu, že kdybych udělal gufera ventilů, spotřeba oleje by šla výrazně dolů. Takto napsané se to nemusí zdát jako kdo ví co. Když si ale uvědomíte, že motor celých 3600km táhnul naložené auto "až na půdu", zdolával velké kilometrové vzdálenosti, kopce a tudíž byla teplota oleje mnohem vyšší, než při běžném provozu, je to celkem slušné.
A jak maže motor s najetými 200 000km, po ujetí 400km takřka bez zastávky, ve vedru a v kopcích? S horkým olejem, při otáčkách cca 3000-3500ot/min.?
Spotřeba oleje na 3600km byla z rysky MAX na polovinu mezi rysky. Věřím tomu, že kdybych udělal gufera ventilů, spotřeba oleje by šla výrazně dolů. Takto napsané se to nemusí zdát jako kdo ví co. Když si ale uvědomíte, že motor celých 3600km táhnul naložené auto "až na půdu", zdolával velké kilometrové vzdálenosti, kopce a tudíž byla teplota oleje mnohem vyšší, než při běžném provozu, je to celkem slušné.
A jak maže motor s najetými 200 000km, po ujetí 400km takřka bez zastávky, ve vedru a v kopcích? S horkým olejem, při otáčkách cca 3000-3500ot/min.?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/