Právě paradox, že asi nejmldadší veterán to neudýchal To tam byly "dřevěné loukotě", jeden z nich si slušně hrábnul na kamínkách, až jsme koukali - ty auta neměli ani brzdy na předních kolech, prostě opravddu klasika
Tak máme s oběma vozy za sebou další akci, tentokrát to byla sobotní akce „25.výročí odchodu sovětských vojsk z Milovic”. Počasí ze začátku bylo možná až moc dobrý, ale ke konci akce přišla průtrž mračen! To jsme ještě nevěděli co nás čeká až přijedeme domů. Naštěstí že jsem jeli s oběma vazy, protože se během akce, doma protrhl rybník a zaplavil celý dvůr! Auta co tam stála tak byla do půlky pod vodou, takže všechno zničený, jak interiéry tak motory. Po otevření garáže, jsme se dlouho nemohli vzpamatovat. Všechno rozházený, všude bahno, auto na zemi, no prostě hnus!!! Linka která ukazovala kam až byla voda byla ve výšce 75cm. Takže celý 3 dny následovalo očišťování od bahna.
Díky , jó pevný nervy to chtělo, naštěstí už je to docela uklizený i když zatím je to na jedný hromadě a stále to chce vysušovat. Nejvíc se bojím toho diferáku, převodovky a hlavně motoru, aby to vevnitř moc neprorezlo do hloubky, chce to prostě celý rozebrat!
Také přeji pevné nervy
Motoru, převodovky, diferáku se neboj. Hlavně to chce z toho vypláchnout bahno a nechat vyschnout. Jak se tyto díly koupou v oleji, nemají tendenci rychle reznout.
Zima sice pomalu končí, ale nemá někdo náhodou problém s tím, že se mu v zimě dostává „voda” do karbucu z odvětrávání klikovky? Mě když se odvětrává klikovka, tak se mi orosí víko a následně vznikají kapky které si nasává karbec. Vyřešili jsme to s tátou tak že jsme do díry nacpali seřízlou gumovou hadičku a vyvedli do boku na filtr. S touto úpravou je to OK, ale není to originál a nechce se mi věřit že s tím má každý co má žigula problém!!! A někdy se i takto pobleje...