Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Větší kladivo
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
No. Skoncili jsme u 20kg kladiva, buben se ani nehne, nechce se oddelit. Nepomohly srouby, uvolnovace rzi, kladivo...posledni velke rany deformovaly buben a kousek se ustipl. Zitra tedy bude rozrezany.
Nekdo s bubnama na prodej, Zlinsky kraj?
Nekdo s bubnama na prodej, Zlinsky kraj?
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tluč dál.já mám okraj bubnu taky omlácený.
Třeba mlátit i z čela okolo šteftů a zezadu směrem na okraj bubnu skrz dřevo nebo nějakou kulatinu (blbě se ta hrana trefuje).
Třeba mlátit i z čela okolo šteftů a zezadu směrem na okraj bubnu skrz dřevo nebo nějakou kulatinu (blbě se ta hrana trefuje).
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak jeden buben odrezany, prasatko viz foto s novym vedle sebe. Takze otazka zni: nekdo ze Zlinskeho kraje, kdo by prodaval bubny?
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
vymenit treba aj oblozenia nielen bubny. Ten material nasava ci uz brzdovku alebo olej a ani po umyti to uz nebude nikdy ono...
Osobne by som kupil nove a moc nespekuloval. Dosadacie plochy(polos-bubon, bubon-disk) namazat idealne medenou pastou - ja davam obyc grafitku, ale fakt len tolko aby nebola sanca, ze stecie medzi oblozenie a bubon, vlastne to len "zaspinim mastnotou" a bude to uz naveky pekne rozoberatelne...
Osobne by som kupil nove a moc nespekuloval. Dosadacie plochy(polos-bubon, bubon-disk) namazat idealne medenou pastou - ja davam obyc grafitku, ale fakt len tolko aby nebola sanca, ze stecie medzi oblozenie a bubon, vlastne to len "zaspinim mastnotou" a bude to uz naveky pekne rozoberatelne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak to je nahovno.váleček se hryzl trochu víc otevřený a šprajcovala to pakna že ?
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Menime i oblozeni a pruziny, brzdove lanka...
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Musím se pochlubit. Dneska ráno jsme získali STK, rozdělili jsme síly a kamarád od rána čekal v řadě na registru vozidel. A 11:28 (12:00 konec úředních hodin) jsme dokončili převod vozidla. A v pátek hurá na tábor
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Pred cca 10 minutami jsem takto amputoval cast vozovky.
Panove, muzu to pridratovat k podvozku a dojet nouzove? Velikonocni nadilka...
Panove, muzu to pridratovat k podvozku a dojet nouzove? Velikonocni nadilka...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ty silnice fakt nic nevydrží....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Muzes ,ja s tim odjezdil cely sraz a cestu domu
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Pánové, opět se zde obracím o radu. Dneska jsem se konečně dostal k výměně té torzní tyče (viz minulé foto).
Šroub - matice totálně v háji, nepovolí, pouze její hrany. I když konec šroubu s maticí ufiknu flexou, tak si nepomůžu, protože začátek šroubu je na nepřístupném místě.
To je fakt tak blbě udělané, že pro výměnu torzní tyče musím demontovat další díly? (ty jsou taky zak zarezlé, že se šrouby nehnou).
Napadla mne jedna zhovadilost :
Co kdybych v místě silentbloků přeřezal torzní tyč? Ta pak povolí a začátek šroubu by mohl jít vyklepnout, ne? Nebo nepůjde vyklepnout, protože na to nebude místo a tím pádem cesta vede jen přes demontáž dalších dílů?
Šroub - matice totálně v háji, nepovolí, pouze její hrany. I když konec šroubu s maticí ufiknu flexou, tak si nepomůžu, protože začátek šroubu je na nepřístupném místě.
To je fakt tak blbě udělané, že pro výměnu torzní tyče musím demontovat další díly? (ty jsou taky zak zarezlé, že se šrouby nehnou).
Napadla mne jedna zhovadilost :
Co kdybych v místě silentbloků přeřezal torzní tyč? Ta pak povolí a začátek šroubu by mohl jít vyklepnout, ne? Nebo nepůjde vyklepnout, protože na to nebude místo a tím pádem cesta vede jen přes demontáž dalších dílů?
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Máš asi slabé vybavenie
Ktorá vlastné nejde povoliť? Ta na náprave? Keď dáš dolu panhardku, tak sa k sroubu dostaneš. Ale chce to fakt kvalitné orechy do goly, čínske kľúče tu rozhodne nestačia... Na takéto prípady mám zavarenu racnu a dlhuuu trubku
Ktorá vlastné nejde povoliť? Ta na náprave? Keď dáš dolu panhardku, tak sa k sroubu dostaneš. Ale chce to fakt kvalitné orechy do goly, čínske kľúče tu rozhodne nestačia... Na takéto prípady mám zavarenu racnu a dlhuuu trubku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak navážu na to co psal Majo. A požádám o další rady:
Mám k dispozici garáž po dědovi, takže Nivka může bydlet po většinu roku tam.
Bohužel je to garáž velmi malá, je součástí starší samostatné budovy, dvoupodlažní garáže, kterou děda se spoustou lidí z místního sídliště stavěl, nejen pro potřebu schování automobilů, ale také oprav. Jenže od té doby se zpřísnilo tolik předpisů, že část garáží, kde byly betonové nájezdy, rampa atd. byla uzavřena (není tam odvětrávání atd.) a nesmí se používat.
Na druhou stranu garáž poskytuje místo pro uskladnění vybavení, takže bych rád pořídil následující, ať s Nivkou trochu "pohnu"....
A vás prosím o doporučení v následucících záležitostech:
1.) Gola sadu - jaké značky jsou vhodné v mém případě, kdy jsou šrouby opravdu fest zarezlé?
2.) Nájezdy - mám koupit vyšší s delším nájezdem? (40 výška, 120 délka nájezdu, podomácku vyrobené)
3.) Uvolňovač šroubů - jaký doporučujete?
4.) Zvažuji, že bych se rád naučil svařovat. Z pohledu zkušenějších: má pro mne logicku koupit vybavení a pustit se časem do Nivky, nebo to nechat odborníkům?
Vůbec netuším, jak je náročné, naučit se s tím dělat. Jestli to moje ruce časem zvládnou
PS: případně navrhujte další věci, co by neměly ve výbavě chybět
Mám k dispozici garáž po dědovi, takže Nivka může bydlet po většinu roku tam.
Bohužel je to garáž velmi malá, je součástí starší samostatné budovy, dvoupodlažní garáže, kterou děda se spoustou lidí z místního sídliště stavěl, nejen pro potřebu schování automobilů, ale také oprav. Jenže od té doby se zpřísnilo tolik předpisů, že část garáží, kde byly betonové nájezdy, rampa atd. byla uzavřena (není tam odvětrávání atd.) a nesmí se používat.
Na druhou stranu garáž poskytuje místo pro uskladnění vybavení, takže bych rád pořídil následující, ať s Nivkou trochu "pohnu"....
A vás prosím o doporučení v následucících záležitostech:
1.) Gola sadu - jaké značky jsou vhodné v mém případě, kdy jsou šrouby opravdu fest zarezlé?
2.) Nájezdy - mám koupit vyšší s delším nájezdem? (40 výška, 120 délka nájezdu, podomácku vyrobené)
3.) Uvolňovač šroubů - jaký doporučujete?
4.) Zvažuji, že bych se rád naučil svařovat. Z pohledu zkušenějších: má pro mne logicku koupit vybavení a pustit se časem do Nivky, nebo to nechat odborníkům?
Vůbec netuším, jak je náročné, naučit se s tím dělat. Jestli to moje ruce časem zvládnou
PS: případně navrhujte další věci, co by neměly ve výbavě chybět
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
ja mám golu ATX 94 dílů a spokojenost http://www.smnaradi.cz/sady-1-4-1-2/gol ... uka-7-let/, (sice je asi vyrobena v cine, ale pisi, ze maji tvrdoměr a hlídají si tvrdost) je levná, já ji v akci koupil snad za 1000,-kč a tvrdost ořechů okolo 57HRC, takze žádné čínské blato 30HRC apod. setkal jsem se i s 12HRC klíčema . Pro představu tvrdost pevnostních šroubů je orientačně okolo 30HRC.
K uvolňování používám WD40, ale ne vždy pomůže, když nepomůže, tak na ten šroub, někdy už zalomený navařím něco COčkem a tím se to prohřeje a pak už to jde....
Nájezdy mám nějaké po dědovi a navařil jsem si k ním delší nohy.
Na svařování COčkem nic není, jde o nastavení, pak už s tím dokáže cvičená opice, mě jdou věci, které jsou dobře přístupné, pokud nechceš to rozebrat na holou kastli (taky se me nechtelo) tak hlavně nejaké vaření na podvozku je brutál - popálené ruce, obličej, kuličky v uších apod.
No a k té Tvé příhode, já jsem dával polyuretanové SB a panhardzku jsem kvuli tomu nevyndával... Vsechny takovéto spoje mazu grafitovou vazelinou, kdyz vyschne to mastny, tak tam je jeste ten grafit a lip se to polvoluje. U té ATX je výhoda, že orechy jsou 6HR a ne mnohohran, takze k opreni o hrany hlavy šroubu je největší možná plocha.
K uvolňování používám WD40, ale ne vždy pomůže, když nepomůže, tak na ten šroub, někdy už zalomený navařím něco COčkem a tím se to prohřeje a pak už to jde....
Nájezdy mám nějaké po dědovi a navařil jsem si k ním delší nohy.
Na svařování COčkem nic není, jde o nastavení, pak už s tím dokáže cvičená opice, mě jdou věci, které jsou dobře přístupné, pokud nechceš to rozebrat na holou kastli (taky se me nechtelo) tak hlavně nejaké vaření na podvozku je brutál - popálené ruce, obličej, kuličky v uších apod.
No a k té Tvé příhode, já jsem dával polyuretanové SB a panhardzku jsem kvuli tomu nevyndával... Vsechny takovéto spoje mazu grafitovou vazelinou, kdyz vyschne to mastny, tak tam je jeste ten grafit a lip se to polvoluje. U té ATX je výhoda, že orechy jsou 6HR a ne mnohohran, takze k opreni o hrany hlavy šroubu je největší možná plocha.
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne stř kvě 18, 2016 10:57, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet