Navijak, diferencialy, poloosy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Síla navijáku 2,7 t na Nivu?

Stačí
25
71%
Chtělo by to víc
10
29%
 
Celkem hlasů: 35

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

nieco podobne mam aj ja. sebe som ho montoval uplne zapusteny(vyrezal som predne celo, nahradil ho platnou, na nu navijak + nove uchyty chladica a naraznik sa posunul este o hodny kus blizsie k autu kvoli najazdovym uhlom.
u kamarata, ktory nechcel rezat celo som to robil tak, ze platna medzi trubky naraznika(tie som nahradil hrubostennymi), plus uchytena este aj o nosniky a navijak oprety o predne celo. vyrezy do naraznika a ten tak ostal v rovnakej vzdialenosti, rolne sa ocitli ciastocne zapustene v nom.

taky tazky a silny navijak by som rozhodne nechytal len o naraznik.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Majo:
Dekuji. To zapusteni by nebylo spatne, nemas nejakou fotku? ale na to je asi spis nez jen vyriznout celo i cele odbodovat, abych upravil ten predni nosnik pod chladicem a to se mi moc nechce...
Nekde jsem videl na fotce u nivy z rakouska zapustenej navijak, ale jak to mela presne udelane tam poznat nebylo :(.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od RIKIJAN »

fotky jsou na prvních dvou stránkách akorat já u dlouhy až se k tomu dostanu tak dám navijak na nasaženi a natáhnu kabely i dozadu abych ho mohl mít hozenej i vzadu a během jízdy mohl být schovanej v kufru další věč že dlouhou chci mít udělanou tak abych nemusel řešit stka
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 RIKIJAN:
a to ho budes mit jen na tech dvou lanech?
Vzadu bych mel docela strach, abych si neutrhnul podstatnou cast zadku :) ikdyz nejake chybejici casti jsem tam uz dovaril...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od martas »

Jarda_NIVA1.7 píše:2 Majo:
Dekuji. To zapusteni by nebylo spatne, nemas nejakou fotku? ale na to je asi spis nez jen vyriznout celo i cele odbodovat, abych upravil ten predni nosnik pod chladicem a to se mi moc nechce...
Nekde jsem videl na fotce u nivy z rakouska zapustenej navijak, ale jak to mela presne udelane tam poznat nebylo :(.
Tak to udělej jako to mám já na pořádnej naviják pořádná plotna co bude držet... A když to povolí tak to pude s celým motorem... :D
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od RIKIJAN »

nee bud to mýt

https://www.google.cz/search?q=navij%C3 ... CSYQsAQIGg

akorat tak aby to co nejmín vyčnívalo od auta když to je nandani

a když to bude oddělani tak bude vydět v narazniku je dira na jekl ktera bude taky schovaná
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 RIKIJAN:
uvazoval jsem neco podobneho, ale myslel jsem, ze udelam platnu a dal bych ji mezi ram a naraznik a zajistil dvouma cepama, ale ten jekl je jednodussi a dozadu na tazne...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 RIKIJAN:
rikam si, jestli by nebylo dobre to udelat stejne - na stejny jekl, mas uz neco namyslene?, rikal jsem si, jestli by to nebylo lepsi dat na dva jekly.... na aute to urcite chytim za ram i za naraznik

tady jsem neco nasel, pise tam o pevnostnim jeklu, nevim, jestli to je potreba, klasicky hutni material je nejaka krumpacovina, no trochu by to urcite zuslechtit slo...
Přílohy
56554248.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od RIKIJAN »

já to budu řesit až budu mít hotové auto zrovna tohle je za víkend udělané

a pevnostní jekl možná vyřesim svařením 4 silnych plochaču do sebe a tim i vyřešim protikus aby pěkně sedel ale to se uvidí co mně zrovna napadne až to budu dělat
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
JAROSLAV BORSKÝ
Příspěvky: 52
Registrován: ned led 16, 2011 19:30
Bydliště: Česká lípa

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od JAROSLAV BORSKÝ »

Mara píše:Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D
Tak to není dobrej nápad! :(
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Dusan »

Mara píše:Jen si tak uvazuju nad uzaverkou difu, co by nemusela byt vyrazne draha a byla odolna. Napala me Multikara, na silnici me velikost neprisla nejak moc velka a na zatez stavena snad je. Ale jestli by sla na Nivu rozumne dopasovat nevim a zatim kutim jine provozni veci na aute.. :D
A ako vyroesis to ze naprava z multikary pojde vzad a predna naprava v pred? Este ti to roztrhne auto vejpul. :D jedine otocit creva v difiku ale to ti bude prd platne, kedze kara ma prevod 22:1 a zlada 4:1
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

No, nechal jsem se unášet na obláčku iluze, co už. Ne každý nápad je dobrý nápad :D
Ale vidina Nivy s komplet uzávěrkama je lákavá, i když někdy hůře dosažitelná.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Majo »

Stačí Ti ochota investovať sumu, ktorá sa podobá bazarovym cenám Nív a môžeš si vyberať... :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Navijak, diferencialy, poloosy

Příspěvek od Mara »

Tak zatim jsem vyresil alespon "navijak", teda on to je hupcuk. Vyzkouseno to jeste moc nemam, ale na nejake pripadne drobne zapadnuti by stacit mohl. Stare poctive brano jen do tuny a tah 3m., zbytek délky bych řešil kurtama. Těžký moc neni a cena staršiho je ve stovkach. :)

A za co na aute nejlepe tahat? Vzadu bych to videl na tažne a vpředu? Tažne oko by se asi tahlo bez auta :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“