Myslíš mrazničku?Cory píše:A maju aj paket pre teple zimy?
Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Moderátor: Moderátoři
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
- fishbone.v
- Příspěvky: 96
- Registrován: pon úno 15, 2016 08:08
- Bydliště: Púchov - Brno
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
radek mb píše:Krom problémů s topením ano. Už jsem s ní najel více než 2000 km. Dnes jsem ocenil vysoký podvozek při nájezdu k horské chatě. U Oktavky bych stopro urval nárazník.fishbone.v píše:A jinak je Radekmb spokojen s Kalinou?
Taky velice ocenuju vysokej podvozek. To je uplne vychytany. Jedno z mojich aut nezvladne ani prejetou kocku na ceste, vzdycky strejchnu podvozkem o hlavu
VAZ 2103 - tatos, BMW e46 320d 110kW - individual, Rover 25, детские игрушки
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Závada v chladící soustavě snad byla úspěšně vyřešena, tak přistoupím k hodnocení vozu po 3000 km, které jsem již s vozem stihl najet.
Začnu motorem. 1,4 16 V opravdu není špatná volba. Oproti 1,5 8 V, na který jsem byl zvyklý z desítky, je tišší ( ale zvukově mi desítku silně připomíná), lépe táhne ( vždyť má také psaný výkon 65,5 kW), přijde mi svižný, žádný utahánek. Samozřejmě to ní ten zátah turbodehtu, ale mě to nevadí, nejsem žádný závodník. Samozřejmě na tah potřebuje vyšší otáčky, ne že by od 2000 nejel, ale jak to jde přes 3000, je to lepší a přes 4000 je to raketa. Jsem velice zvědav, jak si povde letos na srazu ve sprintech. Spotřebu jsem čekal přeci je o chloupek nižší, nicméně od ledna do března jezdím podle palubního počítače za 6,4 l/ 100 km, což i po přepočtení vcelku odpovídá realitě. Věřím, že v létě se dostanu ještě níže.
Podvozek je měkký a vysoký, což se projevuje většími náklony do zatáček. Také volant, respektive řízení, je až přeposilované, jde lehce, i když by ve vyšších rychlostech mělo tuhnout, jak to bývá zvykem. Po nepříjemných zkušenostech z Oktávky, kde jsem přední nárazník urval o obrubník, považuji vyšší podvozek za výhodu.
Zavazdlový prostor: no samozřejmě, není to "český sen", ale na běžné ježdění, nákupy apod. to jde. Plánuji dovybavit vozidlo hágusy a k tomu pořídit na střechu "rakev", pokud se pojede někam na dovolenou, přeci jen pro čtyřčlenou rodinu to v případě dovolené bude třeba.
Jak jsem již psal dříve, interiér Kaliny se mi líbí, není pohřební jako jsem měl u Oktávky, prostě se v autě cítím dobře. O pohodlnosti sedaček není potřeba pochybovat. Uvnitř, ač se to zvenčí nezdá, je prostoru dostatek.
Shrnutí: V Kaline se cítím dobře, auto mi vcelku vyhovuje. Pro ty, kteří chtějí zůstat orthodoxními Ladysty, ale nechtějí už jezdit v krabicích a chtějí omladit svůj vozový park, je Kalina dobrá volba.
Začnu motorem. 1,4 16 V opravdu není špatná volba. Oproti 1,5 8 V, na který jsem byl zvyklý z desítky, je tišší ( ale zvukově mi desítku silně připomíná), lépe táhne ( vždyť má také psaný výkon 65,5 kW), přijde mi svižný, žádný utahánek. Samozřejmě to ní ten zátah turbodehtu, ale mě to nevadí, nejsem žádný závodník. Samozřejmě na tah potřebuje vyšší otáčky, ne že by od 2000 nejel, ale jak to jde přes 3000, je to lepší a přes 4000 je to raketa. Jsem velice zvědav, jak si povde letos na srazu ve sprintech. Spotřebu jsem čekal přeci je o chloupek nižší, nicméně od ledna do března jezdím podle palubního počítače za 6,4 l/ 100 km, což i po přepočtení vcelku odpovídá realitě. Věřím, že v létě se dostanu ještě níže.
Podvozek je měkký a vysoký, což se projevuje většími náklony do zatáček. Také volant, respektive řízení, je až přeposilované, jde lehce, i když by ve vyšších rychlostech mělo tuhnout, jak to bývá zvykem. Po nepříjemných zkušenostech z Oktávky, kde jsem přední nárazník urval o obrubník, považuji vyšší podvozek za výhodu.
Zavazdlový prostor: no samozřejmě, není to "český sen", ale na běžné ježdění, nákupy apod. to jde. Plánuji dovybavit vozidlo hágusy a k tomu pořídit na střechu "rakev", pokud se pojede někam na dovolenou, přeci jen pro čtyřčlenou rodinu to v případě dovolené bude třeba.
Jak jsem již psal dříve, interiér Kaliny se mi líbí, není pohřební jako jsem měl u Oktávky, prostě se v autě cítím dobře. O pohodlnosti sedaček není potřeba pochybovat. Uvnitř, ač se to zvenčí nezdá, je prostoru dostatek.
Shrnutí: V Kaline se cítím dobře, auto mi vcelku vyhovuje. Pro ty, kteří chtějí zůstat orthodoxními Ladysty, ale nechtějí už jezdit v krabicích a chtějí omladit svůj vozový park, je Kalina dobrá volba.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
A co koroze?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Toto slovo je už mimo můj automobilový slovník.zelvotron píše:A co koroze?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Laďuša
- Příspěvky: 12118
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Slovní zásobu je třeba nejenom udržovat, ale i rozvíjet Ovšem na tutej Kale, odchycenej v únoru 2016 v Plzni, se rozvíjí něco zcela jinýho.radek mb píše:Toto slovo je už mimo můj automobilový slovník.zelvotron píše:A co koroze?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
No právě ta kala z Německa od Nedbala co má teď Luděk Ondrůch na tom taky nebyla úplně nejlíp na to že byla pár let stará, proto se ptám, co třeba pod pantama kapoty, horní šroub blatníku nad pantem dveří atp. to je taková klasika u kaliny. Jestli to máš zatím v pohodě tak doporučuju tohle prohlídnout.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
radek mb píše:Toto slovo je už mimo můj automobilový slovník.zelvotron píše:A co koroze?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1502
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Představ si, že vypadá prakticky pořád stejně, jako když jsem ji přivezl. Nikde nic dál nehnije a to jsem jí udělal jenom jednou spodek a dutiny. Mimochodem parkuji celoročně na ulici a je denně v provozu.zelvotron píše:No právě ta kala z Německa od Nedbala co má teď Luděk Ondrůch na tom taky nebyla úplně nejlíp na to že byla pár let stará, proto se ptám, co třeba pod pantama kapoty, horní šroub blatníku nad pantem dveří atp. to je taková klasika u kaliny. Jestli to máš zatím v pohodě tak doporučuju tohle prohlídnout.
VAZ 1117
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
To, že parkuje venku může být paradoxně i ku prospěchu věci. My máme v práci Felicii 99, pořád stojí venku a pouze zadní lemy chytají už lišku, jinak je vše, včetně 5 tých dveří bez špetky koroze. Rodiče na nové feldě 2000 měli rez na pětkách už po jednom roce, auto stále garážované v odvětrané garáži, ježděno každý den. Honza
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Tak už mám s Kalinoidem navrčeno víc než 6500 km. A jsem spokojen. Co se týče vylepšení, od Pavese jsem koupil na střechu příčné nosníky a hodlám dokoupit "rakev" na střechu, přeci jen zavazadlový prostor trochu chybí.
Mimochodem, zítra jedeme s bratrem do Sadské, stojí tam na bazaru Kalina hatch. Brácha by ji bral místo desítky.
Mimochodem, zítra jedeme s bratrem do Sadské, stojí tam na bazaru Kalina hatch. Brácha by ji bral místo desítky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
stojí tam na bazaru Kalina hatch. Brácha by ji bral místo desítky.
Tak by celá rodina šla do sejného typu
Tak by celá rodina šla do sejného typu
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Jo tu mi pan N nabízel taky jsem se byl na ni podívat. Má pěknou barvu.
®; Člen LKCS
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Jenom barvu? A co zbytek? Je v pohodě?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Ja s tim nejel nebylo to jeste na znackach. Abych se priznal nejvic mi vadilo ze to nema na zadnich sedadlech operky hlavy povazuji to za celkem dulezity bezpecnostni prvek ( u Nivky jsem si je dodelaval) jinak vice po telefonu ale asi uz si s N mluvil tak ti problem rekl.
®; Člen LKCS