Tak ono přesně tohle ale je účel elektromotorickýho ovládání klapky, ono to nereaguje pomalu protože snad by to řj nezvládala propočítat, nebo by do ovládání klapky dali tak slabej motorek, nebo že by vodiče mezi tim byly zauzlovaný, ale záměrně, aby při rychlý akcelraci motoru do vyšších otáček nebo naopak decelraci to nekazilo emise. Pokud je klapka ovládaná lankem, tak se tam to palivo nacákat prostě musí chtě nechtě, aby motor nezaškubal nebo nechcíp, ale když řidič jen potenciometrem vyšle požadavek na zvýšení otáček do řj tak to může lehce přechroustat tak aby to náhodou nebylo moc rychle.
JmJ píše: Jednou mozna dospeju do stavu, kdy me bude jedno jak a co jezdi a pak budu jezdit i ve fabii.
Jako majitel hnoje rikam, ze hnuj reaguje na plyn mnohem lepe jak fabia a lepe jako toyota a taky rikam, ze hnoje se vejdou i jini lide nez trpaslici a ze ma normalni ovladani a ze interier nemusis doladovat pesti. A toz tak.
Jako pixla jak pixla, ale nektere pixle jsou fakt odpudive
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Všechny tyhle prodlevy na pedálu plynu jsou jednoznačným důsledkem emisních norem. Na způsobu ovládání klapky nesejde, to je úplně jedno. Na mám Euro2 s elektricky ovládaným pedálem a nemám problém.
U přeplňovaného motoru dnes prakticky neexistuje tolik známý turboefekt. Auto prostě tak nějak "kontinuálně jede", dá-li se to nějak nazvat.
Co mi jde strašně na nervy, to jsou nesmyslně dlouhé rychlostní stupně. To je nyní doslova móda.
Zlaté staré dobré krámy.
Naposledy upravil(a) Marek dne stř bře 16, 2016 21:57, celkem upraveno 3 x.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Rapid v kombíku, to fakt existuje? Zatim jsem viděl normálního jakoby sedana a pak jakoby hatchbacka. Ten první mi příde normální, ten druhej strašně hnusnej.
Toho sedana máme jako služebáky, ňákej dýzl šestnáctistovku. Při echt dálničním provozu (Škoda Electric Plzeň Doudlevce - Škoda Vagónka Ostrava Vítkovice, tam se mimo dálnice či rychlostky ujede tak jestli 15 km ze 465) si to papá tak 5 litrů (řekněme 4,7 při dobrým větru až 5,5 při nákladu) a dycky to vcelku dost spadne na silnici D0, takže provoz po okreskach musí bejt sotva nad 4 l/100 km. Ale jinak je to auto naprosto strašný co se výhledu dozadu týče, to úplně nesnášim.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Když už jsme u Rapidu, podle mého názoru je to po Roomsteru druhá nejhnusnější škodovka všech dob. Navíc nevím, proč vlastně existuje, neboť nepasuje do výrobní řady.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Pokud někdo tim kombíkem myslí ten spaceback, tak já tim zase myslim ten hatchback (jakej tam je sakra rozdíl? Jestli je Fabia hatchback, tak proč Rapid je spaceback?). A co se vzhledu týče, mně se zase Rapid Škodovka líbí snad nejvíc od dob Felicie. A výrobní řada? Co to vlastně je? Na to asi nebudou normy, takže si myslim, že tutim se výrobní řada prostě rozšířila, né že by to tam nepatřilo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
od te doby co Martin Winterkorn zavedl univerzalni MQB platformu kterou v koncernu nejlepe vyuziva prave Skoda, tak v tech tridach aut je opravdu zmatek, uz neexistuje jasna platforma A, B, C, D.
Rapid je oficialne Sedan a Spaceback.
Rapid Spaceback je neco mezi kombikem a hatchbackem (zadni viko je pod velkym uhlem jako u hatchbacku, ale poslední bocni okno je vetsi a az za dvermi stejne jako u kombiku), mne se to porad jevi spise jako kombik. Rapid hatchback prikladam na obrazku.
Spaceback je jenom obchodní jméno škodovky aby to znělo hustě, stejně jako např sportback u audi, možná to má i návaznost, že si řekli helekolegové maj sportback, taky musíme vymyslet něco hustýho.
Ale s už zobecněnýma kategoriema to nemá pranic společnýho. Je to prostě obyč hatchback.
Rapida beru jako druhej pokus o jedničkovou octávku, když napoprvé se jim to úplně nepovedlo s tím udělat dost prostoru i pro zadní pasažéry.