samonavijacie pasy
Moderátor: Moderátoři
Re: samonavijacie pasy
Nevíte náhodou kam já mám umístit samonavíjecí pásy? Mám VAZ 2103 roč. 1978. Hodil bych tam nějaké z Favorita.
Re: samonavijacie pasy
Takhle vypadají originál ruské, finská licence. Výhodou bylo, že k nim byl přesně naohýbaný držák do původní díry. Sice trochu vadí při nastupování vzadu, ale jinak sedí.
(omlouvám se za kvalitu, je to jen z mobilu)
(omlouvám se za kvalitu, je to jen z mobilu)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: samonavijacie pasy
No to je bezva. Počítám, že je to připnuté k tomu dolnímu šroubu. Tohle už asi neseženu, takže budu to muset nějak vymyslet. Díky za foto.
Re: samonavijacie pasy
Ten šroub máš asi ve stejné poloze - těsně za sloupkem. Takže ať tam dáš cokoliv, bez převaření to bude vypadat nějak takto.
Držák je nadvakrát naohýbaný kus plechu, asi by to nebyl problém vyrobit amatérsky. Byl tam jenom čep určený na udržení navijáku ve svislém směru.
Jinak popravdě nevím, do jakého typu (nebo typů) to vlastně bylo původně určeno.
Držák je nadvakrát naohýbaný kus plechu, asi by to nebyl problém vyrobit amatérsky. Byl tam jenom čep určený na udržení navijáku ve svislém směru.
Jinak popravdě nevím, do jakého typu (nebo typů) to vlastně bylo původně určeno.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: samonavijacie pasy
Doporučuji použít originální samonavíjecí pás Lada. Je totiž nutné dodržet jednošroubové uchycení pásu (některé pásy jsou uchyceny dvěma šrouby) a sklon navijáku na prahu. Pokud použiješ pás vyrobený pro jiný sklon prahu, zasekne se v navijáku pojistka pro zaseknutí pásu při převrácení a nepůjde s ním hnout. Pokud použiješ pás původně určený pro uchycení dvěma šrouby a přichytíš ho jedním, jakmile se ti nakloní, opět se zasekne pojistka pro překlopení vozu. A než se dělat s předěláváním, bude jednodušší sehnat pás origo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/