závady/problémy 1118
Moderátor: Moderátoři
Re: závady/problémy 1118
Hurá
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: závady/problémy 1118
Jupí Tak jen tak dál a ať jsi dál spokjen a nemáš sklamání
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: závady/problémy 1118
Chtěl sem napsat jestli není ta vlna nadšení poněkud unáhlená, ale dobře ... hurá, hurá .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Ano, je.Koko Loko píše:Chtěl sem napsat jestli není ta vlna nadšení poněkud unáhlená, .... .
Tak trochu jsem se ocitl v bludném kruhu. Bezproblémový provoz vydržel cca 14 dní...
Včera jsem jel do Prahy a byly zase problémy. Auto se velmi rychle ohřálo, topení ale šlo pouze vlažné. Teplota skákala mezi 90 a téměř 100 stupni. Interval třeba minuta. Minutu se držela na 90 stupních pak rychle vylezla přes 95 a po dvou minutách zase slezla na 90. Vždy, když slezla teplota tak paradoxně začal jít do kabiny vozu horký vzduch.
V praze jsem zjistil, že expanzka je prázdná. Doléval jsem půl litru destilky. Cestou domů voda neubyla, ale střídavý stav topení a netopení zůstal. Pokud se ručička ustálila na 90 st., tak vše fungovalo jak mělo.
Dnes jsem opět doléval. Promačkával jsem hadice. Když se soustava natlakuje, tak při pootevření víčka expanzky jsou do nádržky z hadice vzduchové bubliny, neustále se mění objem chladiva v nádržce. Ale jakmile soustavu odvzdušním, topí to výborně, vše jak má. Ujel jsem zkušebních 10 km a najednou se teplota zvedla z 90 na 95 a zase to přestávalo topit. Vodu jsem už nedoléval, bylo jí dost. Znovu se objevily při pomalém otevírání víčka vzduchové bubliny jdoucí z hadice do expanzky.
Začínám z toho býti trochu nesvůj. Je možné, aby v soustavě bylo tolik vzduchu a dělalo to takové brikule?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
A nemůže být někde direčka, netěsnost že by si to vzduch přisávalo ? Držím palce....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Kdyby tam byla netěsnost, bylo by možné, aby celá soustava byla pod tlakem více naž 5 hodin?
Protože 5 hodin po jízdě, když chci otevřít víčko expanzky, tak je to pořád natlakované.
Protože 5 hodin po jízdě, když chci otevřít víčko expanzky, tak je to pořád natlakované.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Vím, že je to trošku jiný soudek. Ale na lokomotívách se celkem často tlakuje vodní okruh. A bývá to povětšinou buď kolem hřídele vodní pumpy, nebo prasklé těsnění pod hlavou, prasklá hlava, nebo válec... Často je po stopnutí motoru vodní okruh stále natlakovaný a nikde nic neutíká...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Uprimne řečeno, těsnění pod hlavou nebo hlava, to mě napadlo taky. Jen doufám, že to tak není.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Teď ještě, jestli se to natlakuje za provozu a nebo se to zavzdušní při chladnutí po stopnutí. To druhé dělají volné spony na hadicích...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: závady/problémy 1118
Hlavne na to jit systematicky
Pokud se voda ztraci, pak:
a) nekudy tece ven, coz by ale nekde melo byt videt, je neco takoveho videt?
b) nekde se odparuje v malych davkach, coz by taky melo jit videt, i kdyz hur.
c) tece do spalovaciho prostoru
d) je tam tolik luftu, ze to ani ted neni poradne odvzdusnene a proto to chce dalsi a dalsi vodu
Litajici budik teploty ukazuje na bublinu v kapaline. Takove chovani jsem treba videl na Felde, kdyz jsem vymenil cidlo teploty vody a prvnich par km se soustava samoodvzdusnovala.
To, ze to pri narustajici teplote netopi, muze znamenat treba to, ze bublina zablokuje misto kolem cidla a treba hadici k topeni. Cert vi, nevim, jak je to presne udelano.
Prolezl bych opravdu poradne vsechny hadice. Nepamatuju si uz, jestli ses dival, zda nechcije radiator topeni. Jednak je to "known bug" a druhak by to tak odpovidalo tomu, ze ten vzduch je treba v radiatoru atd. Teorie, fantazie. Za provereni to stoji uz ze dvou duvodu.
Pokud se voda ztraci, pak:
a) nekudy tece ven, coz by ale nekde melo byt videt, je neco takoveho videt?
b) nekde se odparuje v malych davkach, coz by taky melo jit videt, i kdyz hur.
c) tece do spalovaciho prostoru
d) je tam tolik luftu, ze to ani ted neni poradne odvzdusnene a proto to chce dalsi a dalsi vodu
Litajici budik teploty ukazuje na bublinu v kapaline. Takove chovani jsem treba videl na Felde, kdyz jsem vymenil cidlo teploty vody a prvnich par km se soustava samoodvzdusnovala.
To, ze to pri narustajici teplote netopi, muze znamenat treba to, ze bublina zablokuje misto kolem cidla a treba hadici k topeni. Cert vi, nevim, jak je to presne udelano.
Prolezl bych opravdu poradne vsechny hadice. Nepamatuju si uz, jestli ses dival, zda nechcije radiator topeni. Jednak je to "known bug" a druhak by to tak odpovidalo tomu, ze ten vzduch je treba v radiatoru atd. Teorie, fantazie. Za provereni to stoji uz ze dvou duvodu.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: závady/problémy 1118
Tohle vypadá fakt na těsnění pod hlavou. Nebo vzduch v soustavě ale u osobáku obvykle není problém s odvzdušněním soustavy, takže se to spíš zavzdušňuje samo. Ad. další a další vodu, máš Radku přehled koliks tam toho nalil, zas to není autobus aby se do toho nalilo sto litrů a jesi je tam plus mínus těch 5-6 litrů nebo kolik tam má bejt tak tam prostor pro to aby tam bylo fůra vzduchu zbylýho prostě není.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: závady/problémy 1118
Tak a jsme u toho, proč to majitel prodal a proč na ní byla taková pěkná cena.
Možná je to blbost, ale k zavzdušnění je potřeba vzduch , čili netěsnost. Co takové víčko expanzky , jako že by špatně těsnilo.
Teda řeknu vám, utřel jsem si pot z čela a spadl mě kámen ze srdce, že jsem tuhle kalinu nekoupil. Řešit zase dokola totéž co na desítkách, tak už mě vezou směr cvokhaus.
Možná je to blbost, ale k zavzdušnění je potřeba vzduch , čili netěsnost. Co takové víčko expanzky , jako že by špatně těsnilo.
Teda řeknu vám, utřel jsem si pot z čela a spadl mě kámen ze srdce, že jsem tuhle kalinu nekoupil. Řešit zase dokola totéž co na desítkách, tak už mě vezou směr cvokhaus.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Dnes jsem se v tom opět vrtal.
Auto jsem zahřál jízdou, telpota vody 90, topení jde studené. Poté jsem zastavil, pootevřel víčko expanzky, ze spodu začaly jít bubliny a pak to začalo topit.
Zkoušel jsem všechny možné režimy, klapka topení funguje. Vše vypadalo v pořádku.Všechny hadice jsou prohřáté a přesto to po asi 15 minutách zase začlo jít vlahé, ačkoliv topení bylo na plné kule. Voda v expanzce byla skoro až u vrchu , při pootevření klesla na normální úroveň. A zase to začlo topit. Prostě se tam někde bere vzduch.
Tipuji to na těsnění pod hlavou.
Jinak zajímavost: zkusil jsem odpojit zase čidlo vnitřní teploty ve stropě a regulovat klpaku. Při odpojení by měla mít jen dvě polohy- otevřeno nebo zavřeno, ale bylo jasně slyšet, že se posouvá postupně jako jsem postupně reguloval topení. Při zapojení bylo slyšet, jak se posouvá automaticky, když se vnitřek ohříval, klapka postupně přivírala, když jsem měl nastaveno 24 st. Jsem prostě z toho nějaký zmetěný.
Auto jsem zahřál jízdou, telpota vody 90, topení jde studené. Poté jsem zastavil, pootevřel víčko expanzky, ze spodu začaly jít bubliny a pak to začalo topit.
Zkoušel jsem všechny možné režimy, klapka topení funguje. Vše vypadalo v pořádku.Všechny hadice jsou prohřáté a přesto to po asi 15 minutách zase začlo jít vlahé, ačkoliv topení bylo na plné kule. Voda v expanzce byla skoro až u vrchu , při pootevření klesla na normální úroveň. A zase to začlo topit. Prostě se tam někde bere vzduch.
Tipuji to na těsnění pod hlavou.
Jinak zajímavost: zkusil jsem odpojit zase čidlo vnitřní teploty ve stropě a regulovat klpaku. Při odpojení by měla mít jen dvě polohy- otevřeno nebo zavřeno, ale bylo jasně slyšet, že se posouvá postupně jako jsem postupně reguloval topení. Při zapojení bylo slyšet, jak se posouvá automaticky, když se vnitřek ohříval, klapka postupně přivírala, když jsem měl nastaveno 24 st. Jsem prostě z toho nějaký zmetěný.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Taky bych řek to těsnění pod hlavou.
Možná ta klapka je krapet chytřejší jak v desítce a když to nemá signál z čidla tak jí podle polohy ovladače dá natvrdo do určitý polohy, takže topení de regulovat i bez čidla postupně akorát není automatika, potom bys vlastně vyřazením čidla to měl klasicky jako by byla mezi ovladačem a klapkou mechanická struna. Neznám logiku automatický regulace u kainy, ale u desítky by to kolikrát byla spíš výhoda.
Možná ta klapka je krapet chytřejší jak v desítce a když to nemá signál z čidla tak jí podle polohy ovladače dá natvrdo do určitý polohy, takže topení de regulovat i bez čidla postupně akorát není automatika, potom bys vlastně vyřazením čidla to měl klasicky jako by byla mezi ovladačem a klapkou mechanická struna. Neznám logiku automatický regulace u kainy, ale u desítky by to kolikrát byla spíš výhoda.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.