Heh, prej samý mezery, sem sem někam dával fotku z porcovačky desítky, kde taky bylo stp, ale v přepočtu na plochu tam byl poměr odhlučnění ku holýmu plechu opačnej jak priořeCory píše:A teraz to tu zaspamujem fotkami
Takto vyzeralo povodne odhlucnenie, same medzery a k tomu odstávalo od plechu
Coryho 2171 - Jean Prior SE a Jean Baklažán
Moderátor: Moderátoři
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
O koľko kíl vzrástla pohotovostná hmotnosť?
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Radsej som ani nevážil A ani ma to netrapi, pretoze komfort je uplne niekde inde. Aj ja som mal nalepeny nejaky antivibracny material, ktory sa lamal a bol uplne tvrdy, navyse na podlahe na prelisoch to ani nekopirovalo prelisy, lento bolo akokeby polozene
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Nóóóó, vypadá to moc pěkně.
Kromě hmotnosti, na kterou se ptal už Miro, by mě zajímalo, na kolik celá tahle sranda přišla? Klidně po SZ. A potom jestli lze tyhle materiály "běžně" koupit?
Jo a ještě jedna věc. Jak jsou na tom tyhle materiály s nasákavostí? Zejména ten, cos lepil do dvěří? Priora má stírací lišty pod okny přeci jen lepší, než hranáče, takže tam asi tolik neteče. Ale netuším, co by to udělalo, kdybych to nalepil třeba do své nulapětky. Do jejich dveří totiž neteče, ale přímo leje.
Kromě hmotnosti, na kterou se ptal už Miro, by mě zajímalo, na kolik celá tahle sranda přišla? Klidně po SZ. A potom jestli lze tyhle materiály "běžně" koupit?
Jo a ještě jedna věc. Jak jsou na tom tyhle materiály s nasákavostí? Zejména ten, cos lepil do dvěří? Priora má stírací lišty pod okny přeci jen lepší, než hranáče, takže tam asi tolik neteče. Ale netuším, co by to udělalo, kdybych to nalepil třeba do své nulapětky. Do jejich dveří totiž neteče, ale přímo leje.
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Ty jsi dostal to auto o třídu výš, než bylo původně.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Jeden list Bimast Bomb 4,2mm váži 2,4kg a zatial som ich minul asi 11. Vikar 2mm vazi menej, ale neviem kolko, berme, ze to ma o polovicu menej ako Bimast Bomb. Tých padlo asi 8 kusov. STP Splen a Bitoplast su uplne lahucke, takze to by som ani nebral nejak velmi do uvahy. No dajme tomu, ze pripudlo 45-50 kg. Kedze este chyba podlaha a strecha, počítam ze to bude do 75kg. Co sa tyka ceny, tak u nás stojí 5ks Bimast Bombu s rozmermi 75 x 53 cm 140 eur, čiže 1 list = 28 eur. Ja som ho kupil za 11-12 eur/kus. Samozrejme, kde inde ako na UA v obchode typu Baumax, Hornbach.
Bimast Bomb a Vikar su nenasiakave a antikorozne, no treba ich kvalitne pritlačiť a odstraniť vzduchove bubliny. Do dveri som lepil na Vikar este Splen, co je speneny polyuretan, taktiež nenasiakavy. Bitoplast, ktory som lepil na tapaciry, je nasiakavy, preto sa moze pouzit iba tam, kde nie je pristup vody. Na tapacir sa mi voda nedostane, pretoze vsetky otvory mam prelepene spominanym Vikarom.
Cez tesnenia okien si voda veselo preteka, ako v kazdom zigulaku V 05ke by to samozrejme fungovalo tiež. Na co si treba davat pozor, je hmotnost, panty na klasike su o dosť pochybnejsie ako na Priore.
Bimast Bomb a Vikar su nenasiakave a antikorozne, no treba ich kvalitne pritlačiť a odstraniť vzduchove bubliny. Do dveri som lepil na Vikar este Splen, co je speneny polyuretan, taktiež nenasiakavy. Bitoplast, ktory som lepil na tapaciry, je nasiakavy, preto sa moze pouzit iba tam, kde nie je pristup vody. Na tapacir sa mi voda nedostane, pretoze vsetky otvory mam prelepene spominanym Vikarom.
Cez tesnenia okien si voda veselo preteka, ako v kazdom zigulaku V 05ke by to samozrejme fungovalo tiež. Na co si treba davat pozor, je hmotnost, panty na klasike su o dosť pochybnejsie ako na Priore.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Děkuji za vyčerpávající informace.
Až se jednou budu nudit, tak se do něčeho podobného možná pustím taky. Asi bych to nedělal tak ultimativně, jako Ty, ale snad by to i v nulapětce pomohlo, aby z toho nebyl takový "traktor". Ale jistý si tím fakt nejsem.
Až se jednou budu nudit, tak se do něčeho podobného možná pustím taky. Asi bych to nedělal tak ultimativně, jako Ty, ale snad by to i v nulapětce pomohlo, aby z toho nebyl takový "traktor". Ale jistý si tím fakt nejsem.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Zajímavý (a neveselý) to poznatek No, já se do toho pouštět nebudu, na to se necítím. Ale fandím vylepšení Mně z toho všeho stačí ten programovatelný cyklovačCory píše:Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
To je jedna velka pravda, proste robit to len aby bolo je v tomto pripade plytvanie casom a peniazmi. So skusenosti viem, ze staci vynechat maly kus(napriklad okolo rucnej brzdy) a hluk sa prederie tadial a v konecnom dosledku to moze byt este neprijemnejsie ako v povodnom stave
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Majo, to je jasné, že se to musí dělat pečlivě a nevynechávat žádná místa. Zejména na přední stěně a podlaze. Tou "nadbytečnou ultimativností" jsem myslel v mém případě starou krabici, jejíž jednotlivé uzly jsou jistě výrazně hlučnější, než v Prioře a tak ten výsledný efekt bude v "absolutních číslech" horší. Já bych si u krabice asi odpustil střechu a možná dveře. Přeci jen hlavní hluk tam jde přes přepážku a podlahu. A taky mám přeci jen obavu, aby uvnitř dveří nedocházelo ke korozi. Materiál samotný je sice nenasákavý, ale po čase se může voda dostat mezi izolaci a plech a tam hlodat...
No nic. Nebudu to tady dál plevelit. Hlavní info už mám.
No nic. Nebudu to tady dál plevelit. Hlavní info už mám.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Automobilky maji audiosystemy, kterymi meri, kudy se hluk siri. Kdysi sem cast toho systemu mel na stole, ale aplikovat to ve VAZu sem se neodvazil, neb si myslim, ze by to ten system nevydrzel
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10591
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Možná by i vydržel, ale měření v následujících autech jiných renomovaných značek by byla zmatečná . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- miro263
- Příspěvky: 421
- Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
- Bydliště: Horehronie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
ked to tak citam, mozno by toto bolo jednoduchsie riesenieCory píše:Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si
Inac obdivujem tvoje nervy, hlavne pri tych dverach to dam dostat ....
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Stačí dať športový výfuk a v aute je zrazu ticho
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4