matelko píše:co sa týka toho "kýblu" tak tým je podla mna myslene toto :
filtr a vracák. paliva to by mohl být problém..
Palivovy filter je na privode,tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?
A co sa stane,ak ten ventil nebude fungovat(tiez sme to mohli overit,ale pri vsetkej radosti sa hned buchlo deklom a hura na necesty)?
TomasNM píše:tento kanister je na prepade.
K comu ta vec sluzi,vie mi to niekto vysvetlit?
Omyl není na přepadu ! Hadička z něj přes elektroventil vede pod klapku do sání .
Ta plastová škatule s elektroventilem je absorber benzínových par z nádrže . Je v něm uhlíkový filtr . Nefunkčnost nemá vliv na chod motoru . Uvádí se v činost až na zahřítém autě pokud jede .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak to mi je divne,
Odprisahal by som,ze z nadrze mame 2 trubky k motoru,z ktorych 1 ide na filter a do "karburatora"(cize privod) a ta druha by mala byt potom prepad. No a k tejto trubke je pripojena hadicka od kanistra a za nim pokracuje kamsi do toho bazmeku,co simuluje karburator(ako sa to v pripade I vlastne vola?).
Divné na tom není nic . V nádrži je vysokotlaké rotační čerpadl , to tlačí benzín přes filtr (hliníkový se šroubením) do vstřikovací hlavy (na sání nad klapkou) která obsahuje regulátor tlaku a vstřikovač . Odtud je veden "přebytečný" benzín zpět do nádrže .
Z pod klapky vedou ještě tři hadičky a to na absorbér , odvětrání klikové skříně a k snímači podtlaku v sacím potrubí .
Naposledy upravil(a) Saša dne stř úno 03, 2010 15:51, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak tomuto rozumiem. Ja som teda zastanca dieslov,ale tam je to principialne rovnake. Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.
TomasNM píše:Ale preco to teda prechadza cez ten kanister,pricom niekto iny tu tvrdil,ze to neni na prepade. Ja uz fakt netusim.
Čti pozorně už nevím jak to napsat ! Palivo tím NEPROCHÁZÍ ! Slouží to na odsávání benzínových par z nádrže !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .
Trevor píše:to je indukcny senzor ? nie je to nahodou hall ?
Je tomu opravdu tak , je indukční s magnetem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Saša píše:Motor Lada 1.7i poběží (sice špatně) i když odpojíš všechny čidla a snímače kromě snímače otáček motoru . A tenhle snímač je pasivní takže nepotřebuje napájení .
Psalo se o střílení do sání což je závada kolem zapalování na 95% VN kabely .
Na 95% to v kabloch nebolo,lebo uz to bezi,takzetentokrat je to omyl...
pánové, celý den se trápím se fatální závadou na nivě 1.7i. 96 rok. jednobod. teď dobíjim baterky, tak se mohu rozepsat.
Mnoho tisíc to nalelo bez problemu, včera motor nenaskočil hned, šel až po chvíli točení. Po párstech metrech jízdy pošel a už nešel nastartovat. Měnil jsem jednotku, zapalovací blok, vstřikování, motorek u vstřikování, čidlo klikovky, čidlo polohy klapky. Vychladlý motor jsem po chvilce točení nahodil, šel vyrovnaně, i po přidání. znovu hned nastartovat nejde. Když se přidá plyn, tak motor jen kucká ale nenaskočí. chyby to nehlásí (jen jednou 15, to ale asi nesouvisí). čerpadlo je slyšet, po odpojení palivové trubky u vstřikování teklo palivo proudem. Kabely jsem všechny prohlížel. problem jsem nenašel.
svíčky jsou po delším točení mokré, je to asi uchcané. Jiskru jsen nezkoušel, vím že se to nemá.
teď jsem v nouzi, hodina pročítání přispěvku nepomohla, poraďte prosím.
jsem spise z tech co se ptaji, ale me treba delala curbes kostra motoru (trochu jiny) a hlavne ten kostrici kabel nevypadal problematicky, ale jeho vymena pomohla (viz. Ukostreni).