Přizvednutí nivy
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přizvednutí nivy
Hlavně nikoho v Milovicích nenaštvi známému tam přejeli Nivu BVPčkem
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Přizvednutí nivy
Spokojenost! Samozřejmě je po pořád kam to zlepšovat. Mohli by to víc křížit, to je jasné. Vzadu to visí na tlumičích - jsou Nivácké.Majo píše:Vyzerá, že to pracuje vcelku solídne, tak predpokladám spokojnosť? Aké si mal pocity Z fungovania podvozku v Milovicich?
A pocity? Parádní! Nikde nic nevrže, nepraská, nekříží se.. Kola se pohybují normálně, geometrie zůstává, všechno brzdí a funguje, jak má.
Nájezdový a prejezdový úhly jsou parádní. V Milovicích jsem vyjel a projel vše, na co jsem si troufnul (takže terenní vlastnosti vozy jsou omezeny pudem sebezahovy a vozuzachovy řidiče) takže taky spokojenost.. Je teda pravda, že bylo sucho takže v plátě jsme toho moc nenajezdili..
Fakt? Co provedl?Crocodile píše:Hlavně nikoho v Milovicích nenaštvi známému tam přejeli Nivu BVPčkem
Tak já se tam s klukama (některýma) znám a vycházíme dobře.. Tak snad to nehrozí....
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přizvednutí nivy
No na tankodromu myslím dlužil peníze za pronájmy prostor pro airsoft, ale detaily nevím.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Přizvednutí nivy
Aha, tak to možná chápu..Crocodile píše:No na tankodromu myslím dlužil peníze za pronájmy prostor pro airsoft, ale detaily nevím.
"Přátelé buďme, dluhy si plaťme"
Re: Přizvednutí nivy
Zdarec pročetl jsem cele tema a chci se zeptat jda by nekdo nemel na prodej sadu nebo kontakt na nekoho kdo by prodaval sadu na zvednuti nivy o 5cm. Podlozky pod pera dozadu a dopredu asi nebude problém ale co nemohu nikde rozume sehnat je toto: http://www.ebay.com/itm/Lada-Niva-Front ... l6&vxp=mtr
Dik za případné info
Dik za případné info
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přizvednutí nivy
proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Přizvednutí nivy
Pertlik píše:Zdarec pročetl jsem cele tema a chci se zeptat jda by nekdo nemel na prodej sadu nebo kontakt na nekoho kdo by prodaval sadu na zvednuti nivy o 5cm. Podlozky pod pera dozadu a dopredu asi nebude problém ale co nemohu nikde rozume sehnat je toto: http://www.ebay.com/itm/Lada-Niva-Front ... l6&vxp=mtr
Dik za případné info
Čáu, pokud nemáš problém sehnat podložky pod pera dozadu nebo dopředu, tak by neměl bát problém sehnat ani toto:-)
Nemusí to být takhle vyřízlé, já to mám třeba normálně kulaté.
Někdo to prodával na bazoši myslím jako komplet sadu.
Já si to nechal vysoustružit. Předním pružinám jsem podložil dolní misky klínkama.
Re: Přizvednutí nivy
Myslíš na mojí Nivě?Jarda_NIVA1.7 píše:proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?
Mezi čepem a ramenem nic nemám. Mám mezi čepem a těhlicí..
Co myslíš?
Re: Přizvednutí nivy
Jako zajímavé řešení řízení při zvednutí by mohlo být použití těchto čepů.
Tyhle jsou z DAFu, ale vyrabí se i na MAN - takže o pevnost být pochybnosti nemusejí.
Jestli se vyrábí v rozměrech použitelných pro Nivu netuším, úplně jsme to nezkoumal.
Je to spíš pro inspiraci protože jsem si vzpomněl, jak Majo psal o různách pokusech jak to svařit atd...
Asi by se muselo upravit táhlo na těhlici ale mohlo by to být funkční řešení.
Tyhle jsou z DAFu, ale vyrabí se i na MAN - takže o pevnost být pochybnosti nemusejí.
Jestli se vyrábí v rozměrech použitelných pro Nivu netuším, úplně jsme to nezkoumal.
Je to spíš pro inspiraci protože jsem si vzpomněl, jak Majo psal o různách pokusech jak to svařit atd...
Asi by se muselo upravit táhlo na těhlici ale mohlo by to být funkční řešení.
- Přílohy
-
- Kloub kulovy 1699400_5058.jpg (31.12 KiB) Zobrazeno 2260 x
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přizvednutí nivy
nene, myslel jsem v tom odkazu, co dal Pertlikwwwwenca píše:Myslíš na mojí Nivě?Jarda_NIVA1.7 píše:proc ta podlozka mezi cep a rameno ma takovej divnej tvar?
Mezi čepem a ramenem nic nemám. Mám mezi čepem a těhlicí..
Co myslíš?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Přizvednutí nivy
Jo aha:-)
No ta podložka vlastně může být různých tvarů. Jde hlavně o podporu čepu a šroubů.
Asi záleží na tom, jak se to komu dobře vyrábí:-)
No ta podložka vlastně může být různých tvarů. Jde hlavně o podporu čepu a šroubů.
Asi záleží na tom, jak se to komu dobře vyrábí:-)
Zvednutí Nivy - poloosy
Ahoj všem.
Koupil jsem si set na zvednutí Lada Niva o cca 4.5cm vpředu a 4,5cm vzadu.
Vzadu je vše bez problémů.
Na přední části se mi stalo, že my vyjela levá poloosa.
Může to být způsobeno zvednutím podvozku?
Po zvednutí jsem musel nechal vyměnit vnitřní kloub, protože byla prasklá manžeta a cvakal - už i před zvednutím.
Poloosa vyběhla na silnici v mírné levotočivé zatáčce.
Může to být způsobeno tím zvednutím nebo?
Díky všem za možnou radu.
Dají se sehnat delší poloosy?
Koupil jsem si set na zvednutí Lada Niva o cca 4.5cm vpředu a 4,5cm vzadu.
Vzadu je vše bez problémů.
Na přední části se mi stalo, že my vyjela levá poloosa.
Může to být způsobeno zvednutím podvozku?
Po zvednutí jsem musel nechal vyměnit vnitřní kloub, protože byla prasklá manžeta a cvakal - už i před zvednutím.
Poloosa vyběhla na silnici v mírné levotočivé zatáčce.
Může to být způsobeno tím zvednutím nebo?
Díky všem za možnou radu.
Dají se sehnat delší poloosy?
Re: Přizvednutí nivy
chyba ti tam poistny kruzok, ktory brani "vyjetiu" polosy, to je cely problem.
a mozno je to este skombinovane nespravne nastavenou geometriou(najma odklonom)
a mozno je to este skombinovane nespravne nastavenou geometriou(najma odklonom)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
přizvednutí jen o 6cm
Zdravím všechny
Omlouvám se předem za založení již probraného tématu.
Ale pročetl jsem si vlákna k tomuto tématu několikrát.
Líbí se mi metoda prodloužení těhlice a ne podložení čepu, je to pěkně vysvětlené...
Chtěl bych se zeptat... pokud bych takto prodloužil těhlici o 6 cm znamená to že kromě podložení mysky pera klínem musím dát nad pero podložku 6 cm? Nebo menší? Pochopil jsem že je dobré dát delší tlumič, je to nutné v tomto případě? Případně se chci zeptat, zda je to vše, nebo musím řešit nějaké další prodlužování nějakých tyčí a tak...
Mě jde jen o těch 6 cm víc nepotřebuji...
Pokud jde o zadek, tak bych dal tlumiče z terana2, 6cm podložky nad pera a nevím zda to stačí, nebo musím řešit zase i jiné věci?
Nebo zda to je blbost a podložky musí bý nižší a musí se přizvednout misky... Předem děkuju za ochotu znovu odpovídat na již probrané téma, ale jsem začátečník, nivu mám do práce a potřebuji ji mít s stk tak to nechci s úpravami přehánět...
Také se chci zeptat zda někdo nemá zkušenost s delšími pery na zadek od firem co nabízí certifikované přizvednutí s delšími pery a tlumiči?... Je to sice dražší ale snad účinný?...
Díky
Omlouvám se předem za založení již probraného tématu.
Ale pročetl jsem si vlákna k tomuto tématu několikrát.
Líbí se mi metoda prodloužení těhlice a ne podložení čepu, je to pěkně vysvětlené...
Chtěl bych se zeptat... pokud bych takto prodloužil těhlici o 6 cm znamená to že kromě podložení mysky pera klínem musím dát nad pero podložku 6 cm? Nebo menší? Pochopil jsem že je dobré dát delší tlumič, je to nutné v tomto případě? Případně se chci zeptat, zda je to vše, nebo musím řešit nějaké další prodlužování nějakých tyčí a tak...
Mě jde jen o těch 6 cm víc nepotřebuji...
Pokud jde o zadek, tak bych dal tlumiče z terana2, 6cm podložky nad pera a nevím zda to stačí, nebo musím řešit zase i jiné věci?
Nebo zda to je blbost a podložky musí bý nižší a musí se přizvednout misky... Předem děkuju za ochotu znovu odpovídat na již probrané téma, ale jsem začátečník, nivu mám do práce a potřebuji ji mít s stk tak to nechci s úpravami přehánět...
Také se chci zeptat zda někdo nemá zkušenost s delšími pery na zadek od firem co nabízí certifikované přizvednutí s delšími pery a tlumiči?... Je to sice dražší ale snad účinný?...
Díky
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Přizvednutí nivy
No tak to zkusím konkrétněji, zase jsem se kousek posunul v plánech s mojím vozem...
Chtěl bych se zeptat těch kteří si nechali v souvislosti s přizvednutím vzadu dělat delší pružiny v tý plzni... jak to jezdí a jak dlouhé tam máte...??? byly broušený? o kolik se to zvedlo? já bych plánoval tužší, kvůli nákladům...
pak jsem našel přiloženou nivu, snad na fotce... má vpředu sešroubovaná (v místě uchycení mysky na pero) ramena tak že z vrchního chybí část s čepem a spodního ta část s uchycením ramena... máte s tím někdo zkušenost? nebo alespoň představivost zda je to dobrý? mě se to jeví tak, že se tím zmírní zalomení čepu při snížení... a nejspíš se nemusí podkládat ty mysky s perama...?
předem díky za jakýkoli informace!
Chtěl bych se zeptat těch kteří si nechali v souvislosti s přizvednutím vzadu dělat delší pružiny v tý plzni... jak to jezdí a jak dlouhé tam máte...??? byly broušený? o kolik se to zvedlo? já bych plánoval tužší, kvůli nákladům...
pak jsem našel přiloženou nivu, snad na fotce... má vpředu sešroubovaná (v místě uchycení mysky na pero) ramena tak že z vrchního chybí část s čepem a spodního ta část s uchycením ramena... máte s tím někdo zkušenost? nebo alespoň představivost zda je to dobrý? mě se to jeví tak, že se tím zmírní zalomení čepu při snížení... a nejspíš se nemusí podkládat ty mysky s perama...?
předem díky za jakýkoli informace!
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD