Alternator na Nivě
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát pro 04, 2015 19:48
- Bydliště: dolní bukovsko
Re: Alternator na Nivě
Zdravím pánové,měl bych dotaz ohledně alternatoru na nivu 17. Chtěl bych si koupit navijak a bojím se ze by my to vymlatilo baterku, a tak bych chtěl silnější altik.nevíte jakej se da sehnat nejsilnější a popřípadě kde?predem dekuji za rady.
Re: Alternator na Nivě
Ja mam 115A a stejne pri navijani berie navijak z baterky. Konkretne moj navijak zerie od 100 do 300A podla zataze, na to aby alternator pokryl taku spotrebu prudu, by musel mat motor 6000otacok a stejne by to nestacilo. Cize to chce hlavne silnu baterku(ja mam dve slabsie, ale za to gelove), ktorej docasna strata energie nebude vadit.
Smutne je, ze seriova 80ka a moja 115ka maju na volnobeh takmer identicke hodnoty dobijacieho prudu a vyrazne sa to rozchadza az nad 3000otacok.
Smutne je, ze seriova 80ka a moja 115ka maju na volnobeh takmer identicke hodnoty dobijacieho prudu a vyrazne sa to rozchadza az nad 3000otacok.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát pro 04, 2015 19:48
- Bydliště: dolní bukovsko
Re: Alternator na Nivě
Majo já mám baterku 64ah,kdyžtak bych dal dvě teda.takže jednu baterku máš na provoz auta a druhou na navijak?
Re: Alternator na Nivě
ja ich mam za jazdy spriahnute dokopy, rozpajaju sa po vypnuti motora, pricom kufrova ostava oddelena od siete a pripaja sa az pri starte. (Mam dve identicke 60ky/stejneho vyrobcu, modelu i serie/ a stejne im nerobilo dobre trvale spojenie)
Ale ich dobitie pri dlhsej necinnosti zaberie celkom slusny cas.
Otazka je, ako casto, ako dlho a akym navijakom sa budes navijakovat a tomu prisposobit celu elektricku siet.
Ale ich dobitie pri dlhsej necinnosti zaberie celkom slusny cas.
Otazka je, ako casto, ako dlho a akym navijakom sa budes navijakovat a tomu prisposobit celu elektricku siet.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát pro 04, 2015 19:48
- Bydliště: dolní bukovsko
Re: Alternator na Nivě
Já mám doma jednu 180ah z traktoru tak bych ji dal do kufru a občas dobil. Chci navijak marpol 2,7 tuny výkon ma 1,8kw
Re: Alternator na Nivě
na jedno niekolkominutove navijakovanie denne, nie je potrebne nic riesit. Boli casy ked som sa s mnou popisovanou zostavou navijakoval niekolko desiatok minut za den. Navijak 4,5t 4,3kW
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát pro 04, 2015 19:48
- Bydliště: dolní bukovsko
Re: Alternator na Nivě
Děkuji ti za rady
Re: Alternator na Nivě
Kde se dá koupit nový alternátor, případně jen blok diod? Musím do Sadské? Nějak nevím, kam se vrtnout. (pro vysvětlenou: 3 roky stará 1,7mpi, najeto 52tis. a špatně nabíjím.)
Re: Alternator na Nivě
napiš tel.čislo do SZ možna budu mít řešení
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Alternator na Nivě
Niva nebo Delta, to je skoro jedno(: do osobaku jsem namontil stary zigulacky budik napeti el. Skvely pristroj.. A zjistil jsem, ze altik, jak je kolem 0'C. a vlko, tak pri otackach dobiji, ale na volnobeh klesne napeti na uroveň baterky. Nezacne to hned a po nejakych kilometrech uz je klid. Vedel by kdo, v cem tu drobnost hledat? Jestli treba jen uhliky zbrousit? Diky.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Alternator na Nivě
pánové, když odešly diody v můstku a je to na nich vidět, je to způsobeno nějakým jiným problemem v alternátoru nebo prostě odešly stářím? Jde mi o to, že když je pořídím a vyměním, aby se jim nestalo hned to samé... Mám šanci to proměřit?
2107 a 21214
Re: Alternator na Nivě
po výměně můstku a raději i regulátoru se zdá, že to bude dobré, dává 14,1-2 s obrysovými světly, 13,9-14 s hlavními světly.
Přidružená závada (nebo příčina?) byl natržený a uvnitř zoxidovaný kablík buzení hned u alternátoru - to nebylo vidět- zjistil jsem to měřením.
Nyní mě trápí ta kontrolka - někdy po zapnutí klíčku svítí, někdy ne, někdy problikne slabě při vypínání. Když mi to chcíplo (málo plynu) tak se rozsvítila. Takže funguje, ale jen někdy. Dobíjení funguje i když při startování nezasvítí- nainstaloval jsem měřák do kabiny. tak mě čeká zase kompletní kontrola elektriky.
líbí se mi poučka, kterou napsal Pepa:
V 1,7 jsou alternátory buzený přes kontrolku (nelze použít LED diodu), takže když se nerozsvítí kontrolka po zapnutí zapalování nebude alt. nabíjet.
Kontrolka je zeměná přes rotor alternátoru takže postupně zjistit kde je obvod přerušený, kontrolku a vedení k alternátoru lze zkontrolovat tak že se sundá konektor č.61 z alternátoru a připojí rovnou na kostru, pokud je všechno OK po zapnutí zapalování bude svítit kontrolka, pak je problém v alternátoru (uhlíky, rotor, špatný spoj) vyndat, měřit, hledat.
Přidružená závada (nebo příčina?) byl natržený a uvnitř zoxidovaný kablík buzení hned u alternátoru - to nebylo vidět- zjistil jsem to měřením.
Nyní mě trápí ta kontrolka - někdy po zapnutí klíčku svítí, někdy ne, někdy problikne slabě při vypínání. Když mi to chcíplo (málo plynu) tak se rozsvítila. Takže funguje, ale jen někdy. Dobíjení funguje i když při startování nezasvítí- nainstaloval jsem měřák do kabiny. tak mě čeká zase kompletní kontrola elektriky.
líbí se mi poučka, kterou napsal Pepa:
V 1,7 jsou alternátory buzený přes kontrolku (nelze použít LED diodu), takže když se nerozsvítí kontrolka po zapnutí zapalování nebude alt. nabíjet.
Kontrolka je zeměná přes rotor alternátoru takže postupně zjistit kde je obvod přerušený, kontrolku a vedení k alternátoru lze zkontrolovat tak že se sundá konektor č.61 z alternátoru a připojí rovnou na kostru, pokud je všechno OK po zapnutí zapalování bude svítit kontrolka, pak je problém v alternátoru (uhlíky, rotor, špatný spoj) vyndat, měřit, hledat.
2107 a 21214
Re: Alternator na Nivě
ahojte.neviete mi prosim poradit kde by som zohnal tento regler?
http://dnepr-auto.dp.ua/catalog.php?id=1816
mam na nivke zrejme alternator zo samary
http://dnepr-auto.dp.ua/catalog.php?id=1816
mam na nivke zrejme alternator zo samary
Re: Alternator na Nivě
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternator na Nivě
Predpokladám, že si z MT. Jágerský v ZA nemá? Prípadne http://automanta.sk/product.php?id_product=912