Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Já za to nemůžu. Jízdenky zajistila firma, jen nás pět jede vyzvednout do ostravské Arrivy autobusy, které musíme převézt k nám do Boleslavi.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Tak nejedeme Leoexpressem, ale Regiojetem. Praha, hl. nádraží, plno podivných existencí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
S tim nechutnym vyzobavacem rozinek? Okamzite vystup!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Ale mají tu dobrý jablečný koláč a pouze za lidových 9 korunek. Asi si mě tím kouskem žvance získali.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
A Svijany třináctka za dvacku Taky už jsem tim párkrát jel, no Oproti Leošovi je ta kultura cestování přece jenom lepší.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
I ty?! Strasne! CD by od vas uz nemeli vzit ani kalendar darem natoz kolejove vozidlo .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Tak kdyby to bylo z mojí vůle, tak bych samozřejmě využil národního dopravce, ale zase pro srovnání je vhodný otestovat všechno
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Ne! Nic nez Narodni dopravce nepripada v uvahu!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
King of the Road
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vlaky
Tak jsem se dnes celkem náhodou dočetl, jaká že je spolehlivost té oslavované moderní techniky.
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... gn=e15news
Nejde ani tak o ten požár, ale o fakt, že oheň v 1 drážním objektu zastaví kompletně dopravu v celém regionu (s návazností na všechna další spojení).
<Dálková i regionální doprava proudící skrze Bohumín se tak fakticky zastavila, kalamitní omezení zřejmě potrvají řadu týdnů....Definitivní uvedení do obvyklého stavu ale potrvá tři čtvrtě roku, neboť je třeba koupit zcela nové zabezpečovací zařízení.> Ono záložní, resp.jeho komponenty, zřejmě ani jedno pohotově není, no asi by to bylo strategicky na ovno.
Zajímavé je, že za poslední války byly železnice vč. nádraží neustále bombardovány, a vlaky přesto tak nějak jezdily. Inu, byli tehdy výpravčí a hlásky a ovšem pára - jak vidno, bylo to asi všechno na ovno. Dnes jsme holt o hodně dál, ale stačí, když vypadne jen napájení troleje, tak nemají dráhy elektriku ani čím nahradit, protože dieselelektrika je prý taky na ovno. Další praktická ukázka toho, jak vyspělé technologie přímo ohrožují společnost a jak je dnes nejen taková strategická věc, jako železnice, zranitelná. Když by nějaký terórista chtěl, tak mu zjevně stačí zlikvidovat pár takových objektů, a jsme v , resp. v republice....se vůbec nic nepohne aspoň půl roku. A to žádná válka není (zatím, pánbu zaplať). Fantazie!
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... gn=e15news
Nejde ani tak o ten požár, ale o fakt, že oheň v 1 drážním objektu zastaví kompletně dopravu v celém regionu (s návazností na všechna další spojení).
<Dálková i regionální doprava proudící skrze Bohumín se tak fakticky zastavila, kalamitní omezení zřejmě potrvají řadu týdnů....Definitivní uvedení do obvyklého stavu ale potrvá tři čtvrtě roku, neboť je třeba koupit zcela nové zabezpečovací zařízení.> Ono záložní, resp.jeho komponenty, zřejmě ani jedno pohotově není, no asi by to bylo strategicky na ovno.
Zajímavé je, že za poslední války byly železnice vč. nádraží neustále bombardovány, a vlaky přesto tak nějak jezdily. Inu, byli tehdy výpravčí a hlásky a ovšem pára - jak vidno, bylo to asi všechno na ovno. Dnes jsme holt o hodně dál, ale stačí, když vypadne jen napájení troleje, tak nemají dráhy elektriku ani čím nahradit, protože dieselelektrika je prý taky na ovno. Další praktická ukázka toho, jak vyspělé technologie přímo ohrožují společnost a jak je dnes nejen taková strategická věc, jako železnice, zranitelná. Když by nějaký terórista chtěl, tak mu zjevně stačí zlikvidovat pár takových objektů, a jsme v , resp. v republice....se vůbec nic nepohne aspoň půl roku. A to žádná válka není (zatím, pánbu zaplať). Fantazie!