Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Moderátor: Moderátoři
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
110 koni je bohuzel furt malo, ovsem klimatronik, takova moderna . Kazdopadne krok dobrym smerem.
Jak psal vasator, vesta f kombiku na hlinach a s klimatronikem, to bych bral . Jen ten motor...
Jak psal vasator, vesta f kombiku na hlinach a s klimatronikem, to bych bral . Jen ten motor...
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
No kdyby se treba za nějakých 250 tis Kc dala koupit, to bych ac zaprisahli mozna o novem aute uvazoval, z fotek Vesta vypadá hodne sympaticky.
Krokodýl asi o dovozu Vesty zatim neuvazuje, co?v kombinaci s Renault motorem, kvůli dostupnosti dilu, by i bez ofiko dovozu nemusel byt provoz nijak hrozdny.
Krokodýl asi o dovozu Vesty zatim neuvazuje, co?v kombinaci s Renault motorem, kvůli dostupnosti dilu, by i bez ofiko dovozu nemusel byt provoz nijak hrozdny.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Také děkuji Hurikánovi, jeho zpracování aktuální situace kolem VAZu je excelentní. O českém zastoupení jsme tu již popsali mnoho bajtů, v lékařském názvosloví bych současný stav popsal jako bezvědomí, možná i kóma.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Pokud jde o motor, tak těch 106, resp. 110 koní úplně málo není. Uznávám ale, že to chce do nabídky zařadit i motor silnější. Mě se pro Vestu těch 110 HP zdá taky trošku málo. V tomhle tedy naprosto souhlasím s prezidentem Tatarstánu, že až se do Vesty začne osazovat 122 koňová 1,8-ka, bude to úplně ideální. Mě osobně by se ale úplně nejvíc líbil nějaký ten dvoulitřík s výkonem kolem 140-150 koníků. To je ale zatím opravdu sci-fi. Až se nějaké dvoulitry začnou montovat, bude to jen v malosériové Vestě Signature, která se velmi pravděpodobně do EU vozit stejně nebude a tak se VAZ nebude zatěžovat plněním E-6 a certifikací.
Ještě jedna věc. Nevím, jak kdo z vás, ale přiznám se, že ani já sám jsem tedy zatím moc dobře nepochopil, co VAZ sleduje montáží dvou různých atmosférických šestnáctistovek s prakticky identickým výkonem? Jedna je jeho, druhá koncernová. Obě plní (budou plnit) E-6. Pokud by VAZ směřoval k tomu, že se bude prodávat a servisovat ve stávající síti Renaultu/Dacie, tak bych tomu i rozuměl. Jenže zatím všechno nasvědčuje tomu, že si Lada dál pojede ve své vlastní linii. V tom případě mě ale montáž koncernové 1,6-ky připadá trochu nelogická.
Můj osobní odhad (zatím ničím nepotvrzený) je, že postupem času současná VAZovská 106 koňová 1,6ka z výroby úplně zmizí a zůstane jen koncernová 1,6-ka a VAZovská 1,8-ka. Případně nějaké další nové typy motorů.
Pokud jde o teoretickou servisovatelnost Vesty u nás v současné době za stávajících podmínek, tak potom verze motoru nehraje moc velkou roli. Koncernový by mohli zvládnout opravit v Renaultu a VAZovský v každém Lada servisu, kde byli doteď schopní opravit Prioru. Ty motory jsou prakticky stejné.
Radku, děkuji. K tvé druhé větě už není vůbec co dodat.
Ještě jedna věc. Nevím, jak kdo z vás, ale přiznám se, že ani já sám jsem tedy zatím moc dobře nepochopil, co VAZ sleduje montáží dvou různých atmosférických šestnáctistovek s prakticky identickým výkonem? Jedna je jeho, druhá koncernová. Obě plní (budou plnit) E-6. Pokud by VAZ směřoval k tomu, že se bude prodávat a servisovat ve stávající síti Renaultu/Dacie, tak bych tomu i rozuměl. Jenže zatím všechno nasvědčuje tomu, že si Lada dál pojede ve své vlastní linii. V tom případě mě ale montáž koncernové 1,6-ky připadá trochu nelogická.
Můj osobní odhad (zatím ničím nepotvrzený) je, že postupem času současná VAZovská 106 koňová 1,6ka z výroby úplně zmizí a zůstane jen koncernová 1,6-ka a VAZovská 1,8-ka. Případně nějaké další nové typy motorů.
Pokud jde o teoretickou servisovatelnost Vesty u nás v současné době za stávajících podmínek, tak potom verze motoru nehraje moc velkou roli. Koncernový by mohli zvládnout opravit v Renaultu a VAZovský v každém Lada servisu, kde byli doteď schopní opravit Prioru. Ty motory jsou prakticky stejné.
Radku, děkuji. K tvé druhé větě už není vůbec co dodat.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Ani v tych autorizovaných servisoch az tak uplne nevedia opravit to co predavaju
Albertova poznámka:
Proto jsem psal:
Albertova poznámka:
Proto jsem psal:
v každém Lada servisu, kde byli doteď schopní opravit Prioru.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Lada Vesta - lisování, svařování, spáry a LAK
Всем привет! Начинаем...
Lada Vesta - lisování, svařování, spáry a LAK
Tomuto všemu se budeme věnovat v tomto článku. Když přijde řeč na výběr mezi Ladou a jiným dovozovým autem, velmi rychle se jako jeden z argumentů objeví vysoká protikorozní odolnost jiných značek ve srovnání s Ladou. Připomínají se "věčné Passaty" a "bleskově hnijící Žiguly. Tímto srovnáním se ale dostáváme zpátky do devadesátých let. Tyto legendy jsou dnes velmi daleko od skutečnosti. Víme dobře, jak dnes bojují majitelé 5-6-ti letých Golfů a Focusů s jejich korozí, zatímco Lady na tom už zdaleka nejsou tak, jak byly dřív. Příchod nové Vesty nás ale nutí k zamyšlení, jak na tom v tomto ohledu je novinnka z Togliatti, resp. z Iževsku. Abychom tohle mohli správně posoudit, pozvali jsme si odborníka - znalce na problematiku karosérií a lakování - Евгения Слепака (Jevgenije Slepaka). Odborník má narozdíl od nás vytrénovaný zrak a ví, na co a jak se dívat.
První co náš odborník chválí, je celkově vysoká kvalita laku bez přítomnosti různých kazů. Dle něj jde o kvalitu, která byla až doposud charakteristická právě pro dovážená auta - hladká rovná plocha s lehkou kresbou struktury laku. Kvalita laku je úplně stejná jak kovových, tak i na plastových dílech. Rozdíl je jen stěží pozorovatelný. To je ale dáno odlišnou technologií lakování každého materiálu. podobné nuance najdeme úplně na všech autech.
Prohlídka dveřních prohlubní, oblouků a vnitřních částí karoserie také neodhaluje žádné známky nedbalosti nebo kazy. I na lakování složitá místa jsou nalakována pěkně. Nikde nenacházíme žádné drobné odřeniny či jiná poškození, vzniklá při montáži auta. To svědčí o výrazně zlepšené kultuře výroby.
Kontrolní měření na několika místech u všech dílů karoserie ukazuje vysokou míru rovnoměrnosti pokrytí lakem a to i na vertikálních dílech. Na celém autě se tloušťka laku pohybuje ve velmi úzkém rozpětí 120-135 um. Námi procházená Vesta už má něco najeto, takže se zaměřujeme na poškození laku v důsledku provozu a tedy i na jeho odolnost. Na jedněch dvěřích nacházíme poškození od odlétnuvšího kamene. Detailní zkoumání ukazuje, že elastičnost vrchního laku není úplně nejvyšší. Zato základová vrstva je opravdu vysoce kvalitní. Ani v místě prohlého plechu nedošlo k žádnému jejímu poškození a spolehlivě tak chrání plech pod ní.
Kromě vlastní kvality laku je pro dlouhou životnost každého auta důležitá i kvalita protiúderné a antiabrazivní vrstvy nanesená na spodku podlahy a v blatnících. Vnější povrch prahů se již na první moment odlišuje od zbytku karoserie. To svědčí o přítomnosti protištěrkové vrstvy pod samotným lakem. Na zadním lemu ani na dveřích již tuto přídavnou vrstvu nenacházíme. Vzhledem k tomu, že na těchto místech podobná přídavná vrstva nebývá ani na většině jiných značek, nelze to hodnotit jako nedostatek. Spíš je to známka jisté úspory při výrobě. Jestli bude nutné rozšíření přídavného nástřiku i na tato místa, se ukáže až časem.
Vnitřní části blatníků a podběhů jsou ochráněny silnou vrstvou ochranného nástřiku. Nedostřiky zde nikde nejsou. Tloušťka této vrsty opravňuje doufat v dlouhou životnost. Důležité je i pečlivé přetmelení všech švů kvalitním pružným tmelem. Zkušení majitelé jistě znají, jak je správné ošetření toho místa důležité, neboť koroze většinou začíná právě zde, neboť se zde usazuje špína a voda potom pomaličku proniká do švů. Dle všeho by měla být Vesta těchto problémů ušetřena. V této souvislosti je nutné zdůraznit, že zaválcování švů je absolutně hladké, bez jakýchkoliv spár a výstupků.
Během prohlídky náš specialista vysoce ocenil kvalitu montáže celé karoserie. Rovnoměrnost a velikost spár mezi díly by dělaly čest i na jékoliv jiné značce. Jedinou nalezenou chybou je excentričnost kapot motoru a kufru, kdy na jedné straně je spára 3mm a na druhé 5mm. Tenhle detail lze ale jednoduše opravit během některé z garančních prohlídek.
Pokud jde o plechy, shledáváme, že povrchové panely karoserie jsou zhotoveny z tenšího plechu, než na jaký jsme byli u starších VAZů zvyklí. Dle vyjádření nášeho experta jde ale o globální tendenci, kdy se povrchové díly dělají tenší a tím pádem i lehčí, aby se hmotnost ušetřená na těchto dílech mohla využít ve prospěch silnější, odolnější a tím pádem i těžší kostry samotné karoserie. Tento argument dokládá i to, že Vesta je absolutně nejtěžím autem za celou dosavadní VAZovskou produkci, což se pozitivně projevilo na výrazně vyšší pasivní bezpečnosti.
Jak sami vidíme, nová strategie ve změně tlouštěk používaných plechů, zaujala veřejnost a tak se o ní velmi živě diskutuje. Tloušťky plechů jednotlivých částí karosérie VAZ nikde neuvádí. Ale jak podle výstupů různých zkoušek, tak i podle sdělení samotného VAZu, má Vesta nejtužší karosérii ze všech modelových řad VAZu.
Kvalita lisování jednotlivých dílů je vysoká, byť pečlivé zkoumání okem odborníka odhaluje na některých dílech jen stěží patrné parazitní ohyby vnějšího plechu v místech okraje dílů. Nejpatrnější je to na jedněch dveřích v místě okenního rámu, kde tento nedostatek zvýrazňuje dokonale hladký lak.
Jak už víme, během náběhu výroby Vesty ve VAZu silně bojovali právě s kvalitou lisování. Až na pár jednotlivých míst na dveřích a kapotě, jsme na celém autě žádné jiné nedostatky nenašli. Takže vzhledem k tomu, že námi zkoumané auto je jedno z úplně prvních prodaných, je u nás oprávněný předpoklad, že s postupným odlaďováním výroby budou vyřešeny i tyto téměř neviditelné detaily.
Jeden vážnější nedostatek jsme ale přeci jen našli. Týká se těsnění dvěří. Jeho materiál v nás nevzbuzuje příliš důvěry. Zejména spodní těsnění dvěří, které chrání oblast prahu před znečištěním, působí poměrně subtilně. Při jeho poškození může dojít k zanášení prahu prachem.
Závěrem lze konstatovat, že náš odborník-specialista až na zmíněné věci ohodnotil pečlivost provedení karoserie a kvalitu laku jako velmi dobrou. Rozhodně ne nijak horší, než u jakékoliv jiné značky.
Lada Vesta - lisování, svařování, spáry a LAK
Tomuto všemu se budeme věnovat v tomto článku. Když přijde řeč na výběr mezi Ladou a jiným dovozovým autem, velmi rychle se jako jeden z argumentů objeví vysoká protikorozní odolnost jiných značek ve srovnání s Ladou. Připomínají se "věčné Passaty" a "bleskově hnijící Žiguly. Tímto srovnáním se ale dostáváme zpátky do devadesátých let. Tyto legendy jsou dnes velmi daleko od skutečnosti. Víme dobře, jak dnes bojují majitelé 5-6-ti letých Golfů a Focusů s jejich korozí, zatímco Lady na tom už zdaleka nejsou tak, jak byly dřív. Příchod nové Vesty nás ale nutí k zamyšlení, jak na tom v tomto ohledu je novinnka z Togliatti, resp. z Iževsku. Abychom tohle mohli správně posoudit, pozvali jsme si odborníka - znalce na problematiku karosérií a lakování - Евгения Слепака (Jevgenije Slepaka). Odborník má narozdíl od nás vytrénovaný zrak a ví, na co a jak se dívat.
První co náš odborník chválí, je celkově vysoká kvalita laku bez přítomnosti různých kazů. Dle něj jde o kvalitu, která byla až doposud charakteristická právě pro dovážená auta - hladká rovná plocha s lehkou kresbou struktury laku. Kvalita laku je úplně stejná jak kovových, tak i na plastových dílech. Rozdíl je jen stěží pozorovatelný. To je ale dáno odlišnou technologií lakování každého materiálu. podobné nuance najdeme úplně na všech autech.
Prohlídka dveřních prohlubní, oblouků a vnitřních částí karoserie také neodhaluje žádné známky nedbalosti nebo kazy. I na lakování složitá místa jsou nalakována pěkně. Nikde nenacházíme žádné drobné odřeniny či jiná poškození, vzniklá při montáži auta. To svědčí o výrazně zlepšené kultuře výroby.
Kontrolní měření na několika místech u všech dílů karoserie ukazuje vysokou míru rovnoměrnosti pokrytí lakem a to i na vertikálních dílech. Na celém autě se tloušťka laku pohybuje ve velmi úzkém rozpětí 120-135 um. Námi procházená Vesta už má něco najeto, takže se zaměřujeme na poškození laku v důsledku provozu a tedy i na jeho odolnost. Na jedněch dvěřích nacházíme poškození od odlétnuvšího kamene. Detailní zkoumání ukazuje, že elastičnost vrchního laku není úplně nejvyšší. Zato základová vrstva je opravdu vysoce kvalitní. Ani v místě prohlého plechu nedošlo k žádnému jejímu poškození a spolehlivě tak chrání plech pod ní.
Kromě vlastní kvality laku je pro dlouhou životnost každého auta důležitá i kvalita protiúderné a antiabrazivní vrstvy nanesená na spodku podlahy a v blatnících. Vnější povrch prahů se již na první moment odlišuje od zbytku karoserie. To svědčí o přítomnosti protištěrkové vrstvy pod samotným lakem. Na zadním lemu ani na dveřích již tuto přídavnou vrstvu nenacházíme. Vzhledem k tomu, že na těchto místech podobná přídavná vrstva nebývá ani na většině jiných značek, nelze to hodnotit jako nedostatek. Spíš je to známka jisté úspory při výrobě. Jestli bude nutné rozšíření přídavného nástřiku i na tato místa, se ukáže až časem.
Vnitřní části blatníků a podběhů jsou ochráněny silnou vrstvou ochranného nástřiku. Nedostřiky zde nikde nejsou. Tloušťka této vrsty opravňuje doufat v dlouhou životnost. Důležité je i pečlivé přetmelení všech švů kvalitním pružným tmelem. Zkušení majitelé jistě znají, jak je správné ošetření toho místa důležité, neboť koroze většinou začíná právě zde, neboť se zde usazuje špína a voda potom pomaličku proniká do švů. Dle všeho by měla být Vesta těchto problémů ušetřena. V této souvislosti je nutné zdůraznit, že zaválcování švů je absolutně hladké, bez jakýchkoliv spár a výstupků.
Během prohlídky náš specialista vysoce ocenil kvalitu montáže celé karoserie. Rovnoměrnost a velikost spár mezi díly by dělaly čest i na jékoliv jiné značce. Jedinou nalezenou chybou je excentričnost kapot motoru a kufru, kdy na jedné straně je spára 3mm a na druhé 5mm. Tenhle detail lze ale jednoduše opravit během některé z garančních prohlídek.
Pokud jde o plechy, shledáváme, že povrchové panely karoserie jsou zhotoveny z tenšího plechu, než na jaký jsme byli u starších VAZů zvyklí. Dle vyjádření nášeho experta jde ale o globální tendenci, kdy se povrchové díly dělají tenší a tím pádem i lehčí, aby se hmotnost ušetřená na těchto dílech mohla využít ve prospěch silnější, odolnější a tím pádem i těžší kostry samotné karoserie. Tento argument dokládá i to, že Vesta je absolutně nejtěžím autem za celou dosavadní VAZovskou produkci, což se pozitivně projevilo na výrazně vyšší pasivní bezpečnosti.
Jak sami vidíme, nová strategie ve změně tlouštěk používaných plechů, zaujala veřejnost a tak se o ní velmi živě diskutuje. Tloušťky plechů jednotlivých částí karosérie VAZ nikde neuvádí. Ale jak podle výstupů různých zkoušek, tak i podle sdělení samotného VAZu, má Vesta nejtužší karosérii ze všech modelových řad VAZu.
Kvalita lisování jednotlivých dílů je vysoká, byť pečlivé zkoumání okem odborníka odhaluje na některých dílech jen stěží patrné parazitní ohyby vnějšího plechu v místech okraje dílů. Nejpatrnější je to na jedněch dveřích v místě okenního rámu, kde tento nedostatek zvýrazňuje dokonale hladký lak.
Jak už víme, během náběhu výroby Vesty ve VAZu silně bojovali právě s kvalitou lisování. Až na pár jednotlivých míst na dveřích a kapotě, jsme na celém autě žádné jiné nedostatky nenašli. Takže vzhledem k tomu, že námi zkoumané auto je jedno z úplně prvních prodaných, je u nás oprávněný předpoklad, že s postupným odlaďováním výroby budou vyřešeny i tyto téměř neviditelné detaily.
Jeden vážnější nedostatek jsme ale přeci jen našli. Týká se těsnění dvěří. Jeho materiál v nás nevzbuzuje příliš důvěry. Zejména spodní těsnění dvěří, které chrání oblast prahu před znečištěním, působí poměrně subtilně. Při jeho poškození může dojít k zanášení prahu prachem.
Závěrem lze konstatovat, že náš odborník-specialista až na zmíněné věci ohodnotil pečlivost provedení karoserie a kvalitu laku jako velmi dobrou. Rozhodně ne nijak horší, než u jakékoliv jiné značky.
Zahájení prodeje modelu Xray se blíží
Продолжаем: Горячие новости из семьи с названием Xray
Na Xray se začaly přijímat první objednávky
Vzhledem k enormnímu zájmu ruské veřejnosti o nový VAZovský model Xray, začali certifikovaní prodejci přijímat první předběžné objednávky. Samotný prodej ale začne až o velké prodejní noci ze 14. na 15.2. 2016. Podle dalších informací, počet rebrandingovaných autosalonů, které mohou v RF prodávat Xray a Vestu, vzrostl o další dva na nyní celkových 122 prodejců.
Xray se začne prodávat se třemi motory. Vazovskou 106 koňovou 1,6-kou, koncernovou 110 koňovou 1,6-kou a také s novou VAZovskou 122 koňovou 1,8-kou. Nejsilnější motor se bude zatím dodávat pouze s robotizovanou převodovkou.
Prvním reálným zákazníkem se stane gubernátor Samarské oblasti Николай Меркушкин (Nikolaj Merkuškin), který svou objednávku veřejně odeslal těsně na konci miulého roku.
Plánované změny u Xraye
Xray se ještě nezačal prodávat a VAZ už nyní připravuje některé změny.
První změnou mají být zadní kotoučové brzdy. Dle ředitele projektu Xray Олегa Груненковa (Olega Gruněnkova) zadní koutočové brzdy po technické stránce nemají smyl, protože nynější bubnové brzdy jsou dimenzovány více než dostatečně. Zájem, resp. dotazy na kotoučové brzdy ze strany zákazníků jsou ale časté, takže ve snaze vyjít jim vstříc, VAZ nyní připravuje i tuto možnost, aby na trhu nebyl marketingově znevýhodněn.
Další připravovanou změnou jsou kola s alternativním větším rozměrem. Nyní se Xray osazuje pneumatikami o rozměru 205/55-R16. Dle Gruněnkova je o větší kola též značný zájem, takže nyní pracují na jejich realizaci. Jak Gruněnkov poznamenal, varianta s většími koly bude o něco dražší a nebude k dispozici hned.
Dle ohlasu a zkušeností prvních zákazníků, jsou ve VAZu připraveni provést drobné změny i v interiéru.
Na Xray se začaly přijímat první objednávky
Vzhledem k enormnímu zájmu ruské veřejnosti o nový VAZovský model Xray, začali certifikovaní prodejci přijímat první předběžné objednávky. Samotný prodej ale začne až o velké prodejní noci ze 14. na 15.2. 2016. Podle dalších informací, počet rebrandingovaných autosalonů, které mohou v RF prodávat Xray a Vestu, vzrostl o další dva na nyní celkových 122 prodejců.
Xray se začne prodávat se třemi motory. Vazovskou 106 koňovou 1,6-kou, koncernovou 110 koňovou 1,6-kou a také s novou VAZovskou 122 koňovou 1,8-kou. Nejsilnější motor se bude zatím dodávat pouze s robotizovanou převodovkou.
Prvním reálným zákazníkem se stane gubernátor Samarské oblasti Николай Меркушкин (Nikolaj Merkuškin), který svou objednávku veřejně odeslal těsně na konci miulého roku.
Plánované změny u Xraye
Xray se ještě nezačal prodávat a VAZ už nyní připravuje některé změny.
První změnou mají být zadní kotoučové brzdy. Dle ředitele projektu Xray Олегa Груненковa (Olega Gruněnkova) zadní koutočové brzdy po technické stránce nemají smyl, protože nynější bubnové brzdy jsou dimenzovány více než dostatečně. Zájem, resp. dotazy na kotoučové brzdy ze strany zákazníků jsou ale časté, takže ve snaze vyjít jim vstříc, VAZ nyní připravuje i tuto možnost, aby na trhu nebyl marketingově znevýhodněn.
Další připravovanou změnou jsou kola s alternativním větším rozměrem. Nyní se Xray osazuje pneumatikami o rozměru 205/55-R16. Dle Gruněnkova je o větší kola též značný zájem, takže nyní pracují na jejich realizaci. Jak Gruněnkov poznamenal, varianta s většími koly bude o něco dražší a nebude k dispozici hned.
Dle ohlasu a zkušeností prvních zákazníků, jsou ve VAZu připraveni provést drobné změny i v interiéru.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
to s tím lakem je takový teoretizování, jestli to začne někde brzo hnít ukáže stejně praxe, to si myslím sebelepší expert z fleku neřekne, ale jistá naděje by mohla bejt montáž v iževsku a lepší pohlídání kvality, bohužel měkkost laku je vlastní i předchozím modelů a to je problém při styku s plastovýma dílama, tam se ukáže jesi ušetřili a nepodložili to slabou gumou tak se to stejně prodře a začne hnít
tyhle zprávy jsou super, možná bych se jen přimluvil jestli by nebylo lepší dát dycky odstavec textu celej dohromady a pak fotky takhle je to trochu nepřehledný což je škoda, páč informace to jsou zajmavý
ad čssr, já myslím třeba zrovna ta koněvka by mohla bejt celkem na úrovni, kdyby se trochu chtělo, ale samozřejmě by to asi znamenalo vyhodit lékárníky a pizzaře, z kerejch asi teď žijou, ale taky myslím že nový vedení se nechce s "lada international" moc zamotávat, proto taky zvolili maďarsko, kde lada ofiko nebyla a navíc tam má dobrou pověst a chudší obyvatelstvo ocení levný auto, myslím že to bude takový "jestli neuspějeme tady, tak do zbytku evropy se nemá cenu snažit", škoda že cs auto není ani schopný něco dovézt, přestože evidentně e6 už není problém
tyhle zprávy jsou super, možná bych se jen přimluvil jestli by nebylo lepší dát dycky odstavec textu celej dohromady a pak fotky takhle je to trochu nepřehledný což je škoda, páč informace to jsou zajmavý
ad čssr, já myslím třeba zrovna ta koněvka by mohla bejt celkem na úrovni, kdyby se trochu chtělo, ale samozřejmě by to asi znamenalo vyhodit lékárníky a pizzaře, z kerejch asi teď žijou, ale taky myslím že nový vedení se nechce s "lada international" moc zamotávat, proto taky zvolili maďarsko, kde lada ofiko nebyla a navíc tam má dobrou pověst a chudší obyvatelstvo ocení levný auto, myslím že to bude takový "jestli neuspějeme tady, tak do zbytku evropy se nemá cenu snažit", škoda že cs auto není ani schopný něco dovézt, přestože evidentně e6 už není problém
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Lada Vesta - lisování, svařování, spáry a LAK
Toto mě opravdu pobavilo. Jevgenij Slepák má vytrénovaný zrakHurikán píše: pozvali jsme si odborníka - znalce na problematiku karosérií a lakování - Евгения Слепака (Jevgenije Slepaka). Odborník má narozdíl od nás vytrénovaný zrak a ví, na co a jak se dívat.
Je zajímavé, jak pomalu a jistě navyšují výbavu vozu. Každopádně je to krok správným směrem. Auto s tuctovou výbavou se bude prodávat mnohem hůře.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Jsme celkem malá firma a v současnosti máme velké statisícové výdaje kolem nových webových stránek, na kterých pracuje tým programátorů už víc jak rok. Příprava každého modelu do prodejního systému trvá několik měsíců - profi focení, natáčení, dolaďování schvalování pro EU, technické specifikace, aktualizace výbavových stupňů - včetně foto každého prvku, technických paramterů dle TP, atd. Proto se v současnosti zaměřujeme na nabídku následujících vozidel: UAZ-3163 Patriot, UAZ-2363 Pickup, UAZ-3151 Hunter, UAZ-2206, 3962, 3303, 3909, 3741 Buchanka, VAZ-2329, VAZ-21214 v několika provedeních - Classic, Urban, Elbrus Edition, VAZ-2131, VIS-2346, VIS-234610, GAZelle řady 3302, řady 2705, verze NEXT, Sobol, navíc připravujeme kromě běžných KAMAZů sklápěč a valník také velké jeřáby na podvozku KAMAZ. Proto zatím o modelu Vesta či XRay nepřemýšlíme - nemáme na ně v současnosti kapacitu. Pokuď však bude od spolupracovníků k dispozici některý z těchto vozů, nebráníme se dovozu.Veteranista píše:No kdyby se treba za nějakých 250 tis Kc dala koupit, to bych ac zaprisahli mozna o novem aute uvazoval, z fotek Vesta vypadá hodne sympaticky.
Krokodýl asi o dovozu Vesty zatim neuvazuje, co?v kombinaci s Renault motorem, kvůli dostupnosti dilu, by i bez ofiko dovozu nemusel byt provoz nijak hrozdny.
V současnosti můžeme do několika týdnů dodat Kalinu hatch a možná i kombi - pokud bude skladem u dodavatele...I přesto, že není v současnosti zařazena v našem prodejním systému, můžeme ji dovézt a přihlásit
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Želvo, jasně že celkovou kvalitu laku prokáže až čas. Podle mě je tady důležitější ohodnocení kvality sestavení karosérie, zaválcování švů, vymezení spár. I když ono i ohodnocení hladkosti laku a zejména jeho rovnoměrnost (která byla naměřena výborná) a provedení laku i v různých zákoutích je taky dost vypovídající.
Měkkost/tvrdost laku. Podle mě, čím je lak měkčí, tím je tvárnější a snáz se přizpůsobuje různým změnám tvaru plechu. Naopak tvrdý lak snadněji odpraskne. Podle popisu v článku to tedy vypadá spíš na tvrdý lak, který (když to přeženu) vydrží v myčce, ale nevydrží zmuchlání blatníku.
Dík za postřeh s odstavcema. Trochu jsem příspěvky na téhle straně upravil. Snad je to lepší. Já vycházel ze současného trendu, kdy pro dost lidí jsou 4 a víc řádků textu moc a mají radši obrázky.
Vašku, když jsem to překládal, tak mě to taky pobavilo. A proto jsem to do překladu dal.
Měkkost/tvrdost laku. Podle mě, čím je lak měkčí, tím je tvárnější a snáz se přizpůsobuje různým změnám tvaru plechu. Naopak tvrdý lak snadněji odpraskne. Podle popisu v článku to tedy vypadá spíš na tvrdý lak, který (když to přeženu) vydrží v myčce, ale nevydrží zmuchlání blatníku.
Dík za postřeh s odstavcema. Trochu jsem příspěvky na téhle straně upravil. Snad je to lepší. Já vycházel ze současného trendu, kdy pro dost lidí jsou 4 a víc řádků textu moc a mají radši obrázky.
Vašku, když jsem to překládal, tak mě to taky pobavilo. A proto jsem to do překladu dal.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Fotografie porezlé Granty, které se tu nedávno objevily, mě trochu vyděsily!!! Že by byly takové rozdíly mezi jednotlivými modely???
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Tak už se mě podařilo postupně dohledat úplně všechny podrobné technické informace k Xray. VAZ to celou dobu pouštěl doslova po kapkách, takže prakticky nikde nejsou úplně všechny věci na jednom místě.
Dal jsem to tedy dokupy, vč. vyrobeného náčrtku a všechno kompletně vložil do tohoto nového oficiálního tématu. Postupně tam asi ještě doplním nějaké věci odsud, ať je to tam fakt úplně všechno pohromadě. Sem budu už asi dávat jen obecné věci, které se týkají prodejů, změn ve výrobě atp.
Mno nic... Pro dnešek už stačilo.
Спокойной ночи!
Dal jsem to tedy dokupy, vč. vyrobeného náčrtku a všechno kompletně vložil do tohoto nového oficiálního tématu. Postupně tam asi ještě doplním nějaké věci odsud, ať je to tam fakt úplně všechno pohromadě. Sem budu už asi dávat jen obecné věci, které se týkají prodejů, změn ve výrobě atp.
Mno nic... Pro dnešek už stačilo.
Спокойной ночи!
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016
Myslím, že se za chvilku dočkáš. I když ...Raduz píše:Škoda že nepíší nic o pozinku kastle.