Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od valda1971 »

Na druhé fotce postava překryta Putinem :wink: (jest-li dobře vidím :) )
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Rozhovor s Bo Inge Anderssonem

Příspěvek od Hurikán »

Ano, vidíš dobře. ;)

Když jsem dnes zpracovával ještě ty další články do mého předchozího příspěvku, tak jsem si vzpoměl na jeden obsáhlý a dost zajímavý rozhovor s Bo Inge Anderssonem, který vyšel na jednom ruském webu v říjnu minulého roku. Jsem přesvědčen, že u nás (Česko + Slovensko) ještě nikdy žádný takový rozhovor nikde nevyšel. Z toho plyne, že bych mohl být první. :D Takže vám tady přináším tento vpravdě exkluzivní materiál. Dá se z něho vyčíst hodně zajímavých a podstatných věcí.

Rozhovor s Bo Inge Anderssonem

Obrázek

Pane Anderssone, dnes se nechci bavit o nových modelech, o kterých už toho bylo napsáno poměrně dost, ale o vývoji zn. Lada na trhu. Na této výstavě (Moscow Off-road Show) výstavní sektor Lady zabírá více než 1.000 m čtverečních, což je úplně největší plocha ze všech. Znamená to, že VAZ má nějakou novou pí-ár strategii? Bude tato strategie nutná i po tom, co VAZ uvede na trh všechny nové modely, které se zcela odlišují od těch starých?

Musíme ke všemu tomuto přistupovat velmi rozumě. Ptal jsem se v týmu na cenu naší účasti na tomto veletrhu. Je to opravdu pořádná suma. Jenže není vynaložená samoúčelně. Musíme zaujmout kupující. Přilákat velké množství lidí. Ale a to hlavně, změnit myšlení svých vlastních zaměstnanců. Dnes jsme sem, na tuto akci, pozvali úplně všechny naše prodejce a zástupce. Myslím, že musíme za reklame celkově platit méně, ale zato ji dělat rozuměji a líp. Na jiné akci v Kazani jsme utratili velkou sumu peněz. No ale zato se nám podařilo přilákat více než 200.000 lidí. A my jsme celou akci uspořádali tak, aby lidé byli udivení. No a podařilo se. S výsledkem celé akce jsme byli maximálně spokojení. Podle ohlasů byli návštěvníci přímo překvapení. Něco takového od Lady vůbec nečekali.

Na konferenci prodejců jste se dotknul toho, jak bude značka Lada dál působit na trhu. Bude Lada více praktická, nebo výrazná?

Nechystáme se dělat žádné revoluční změny. Budeme postupovat postupně. Krok za krokem budeme postupně odcházet od low-costové značky směrem ke střední cenové hladině. To ale neznamená, že úplně přestaneme vyrábět nízkorozpočtová auta. Chceme rozvíjet ruské tradice automobilismu. Myslím, že tohle je první krok. U tohoto přerodu jsou velmi důležití prodejci. Někteří z nich jsou připraveni dobře, jiní ne. Někteří mají dobré autosalony, ale nedostatek dobrých lidí. Jiní zase mají dobré lidi, ale nevyhovující autosalon. Právě proto chceme uskutečnit program tzv. rebrandingu. Přičemž ne virtuálně, ale fyzicky, v praxi.

Znamená to, že tenhle program bude pro prodejce bez nákladů?

Ano, přesně tak.

Obrázek

Dotknul jste se otázky udržení tradic. Nyní u značky Lada nastalo to, že přes očekávání všech těch nových věcí je mnoho vzorů v minulosti. Připomínají se staré modely, první ředitel... Na konferenci prodejců jsem slyšel, jak jste navštívil jeden ze značkových autosalnů, před kterým stála "kopějka" (VAZ 2101, pozn. překl.). Řekněte našim čtenářům, co je v tomto přístupu dobré a co špatné. Je jasné, že dívat se stále do minulosti, je jako pokoušet se uběhnout 100-metrovku a nemít při tom nohy...

Existuje velmi zajímavá fotografie z roku 1975, na které je modelová řada BMW a podobná fotografie taky z roku 1975 s modelovou řadou Lady. No a potom existuje analogická fotka z roku 2005. Lada se nezměnila skoro vůbec, zato BMW úplně. Je pěkné, že máme velkou historii, ale pokud chcete přivítat svého zákazníka v roce 2015, musíte mu nabídnout soudobý produkt.

Před nějakým časem došlo ke školení a tréninku dodavatelů, díky čemuž se podařilo dosáhnout značných úspěchů. Stali se prodejci novým cílem firemních tréninků?

Ano.

Nedávno se proslýchal poměrně uznávaný názor, že v nynější situaci šikovný autovýrobce nebude přetěžovat možnosti svých prodejců změnou firemní politiky. Byl to pokus o manipulaci, případně narážka na probíhací změny ve VAZu?

Netuším. Ale myslím si, že správně to řekl Петрунин (Denis Petrunin, viceprezident VAZu pro otázky prodeje a marketingu) - "Budeme to dělat sami a ne ve spolupráci s jinými cizími společnostmi. A budeme to platit." - Myslím, že dříve to v Rusku probíhalo tak, že se těmito věcmi zabývali lidé z jiné společnosti a prodejce to platil ze svého. My to už takhle dělat nechceme. Každý může mít svůj názor. My ale chceme, aby se u prodejců rozvíjely jejich znalosti o našich produktech. A tuhle práci budeme dělat přímo ve VAZu. Počítám, že školení a tréninky jsou nyní nutné pro každého našeho prodejce a zástupce.

Chcete tím říct, že nyní prodejci nedostatečně znají to, co prodávají?

Jezdil jsem po servisech. Prvořadé, co chceme zabezpečit, je, aby všichni lidé znali, jak správně opravovat Vestu a Xray, protože se tyhle typy úplně odlišují od všech ostatních, které se opravují nyní. A za druhé: nebyli jsme příliš silní v oblasti internetu. Zejména pokud jde o vytváření názorů spotřebitelů. Nyní chceme, aby prodejci více používali internetové technologie a náš vnitrofiremní CRM systém.

Zavedení výroby na zakázku se nám bude určitě hodit a může se stát naší výhodou, protože máme naše ruské dodavatele a tak můžeme vyrábět velmi rychle. Např. Toyota dováží polovinu svých aut, přičemž dováženým autům to od výroby do prodeje trvá zhruba 150 dní. Vyrábět auta na zakázku je tedy velmi důležité.

Vraťme se k nedávnému Lada Campusu a zkušebním jízdám Xraye v ulicích Kazaně. Jak prezident Tatarstánu Рустам Минниханов (Rustam Minichanov) ohodnotil nové produkty VAZu? Vznikly nějaké předběžné dohody o spolupráci v oblasti dopravy a státních úřadů?

On už loni nakoupil dvě Granty liftbek a zaplatil za ně. Velmi jej zaujala Vesta. Líbil se mu podvozek a zavěšení, řazení i nastavení motoru. Řekl, že s 1,8 litrovým motorem to bude úplně ideální automobil. Xray se mu líbil také a dle něho je Xray hodně blízko představě auta pro každého. No ale jeho favoritem je jednoznačně Vesta.

Obrázek

Jako bývalý pracovník VAZu vidím, jak silně se továrna změnila a nyní vyrábí mnohem lepší produkt, než dřív. Změnili se lidé a jejich npřístup k práci. Nedávno jste řekl, že lidem je nutné děkovat a to nejenom penězi. Čím tedy ještě?

Za prvé, v době celozávodní dovolené jsem věnoval mnoho času tomu, abychom zvládli generální opravu všech šaten, sprch a toalet. Za druhé, pracoval jsem na zahájení rekonstrukce lázní Алые паруса. Ještě v tomto roce (2015) jsme dali možnost jet do těchto lázní prvním 1.200 lidem. V příštím roce (2016) to chceme umožnit 8.000 našich pracovníků. Hlavní je nyní zabezpečit to, aby tato místa byla k dispozici těm správným lidem.

A ještě jedna věc - musíme věnovat větší pozornost těm, kdo chtějí ve VAZu udělat nějakou kariéru a průběžně školit zaměstnance i v jiných závodech. Před tím, než jsme rozhodli jmenovat Николая Строкова (Nikolaje Strokova) viceprezidentem pro výrobu, tak jsem ho na tři týdny poslal do Británie, kde prošel školením přesně pro daný typ práce.

Ještě když jsem pracoval ve skupině ГАЗ, tak jsem do zahraničí poslal víc než 500 ruských specialistů na různé stáže. Ty byly vždy ostře zaměřeny na výuku pro konkrétní pracovní úkol každého jednotlivce. Tehdy jsme vyráběli motory pro Daimler, když jsem řekl: "Vy dva se pojedete podívat, jak se dělají zkoušky motorů. A po návratu ten lepší dostal dané místo. Myslím si, že existuje velké množství způsobů, jak motivovat lidi. A taky vidím, že se lidi velmi silně mění.

Nyní to samé dělám v Iževsku. Tam je úroveň výrazně horší a když jsem se na to ptal našich toljatských manažerů, tak ti mě odpověděli: "Mister Andersson, vy zde spolu s námi dohromady pracujete každé ráno už 18 měsíců a jenom díky tomu došlo k takovému pokroku." Takže protože bydlím zde, tak třeba zrovna zítra hned ráno letím do Iževsku, kde strávím čtyři dny, byť běžná kontrola celého závodu mě většinou trvá 3 hodiny. Lisovna, svařovna, lakovna, montáž podvozků, finální montáž, kontrola, logistika a ... a to je všechno.

Vrátím-li se ještě k otázce vděčnosti spolupracovníkům a zaměstnancům - dá se říct, že v budoucnosti VAZ nebude šetřit na sociálních programech?

To je těžká otázka. Řekl bych, že podporuji různé sociální programy, ale já je vidím jako investice. Musíme si vždy položit otázku, nakolik je to, či ono, efektivní? Např. podpora a příspěvek na stravování je podle mě jednoznačný. Zejména proto jsem tuto věc vynesl na pořad dne. Já chci, aby se lidé dobře stravovali, protože to potom v reálu zvyšuje produktivitu práce. Na druhou stranu 660 milionů, které dáváme na dopravu zaměstnanců, je nyní s otazníkem. Proto efektivní programy budou zachovány, či rozvíjeny, kdežto s těmi zatěžujícími a nežádoucími musíme ještě něco udělat.

Děkuji za rozhovor

© Překlad Albert 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Rozvoj prodejní sítě VAZu pod dohledem Bo Inge Anderssona

Příspěvek od Hurikán »

Продолжаем!

Rozvoj prodejní sítě VAZu pod osobním dohledem Bo Inge Anderssona

Části pravomocí, týkající se rozvoje prodejní a servisní sítě, se ujal osobně Bo Andersson. Stalo se tak poté, co s koncem loňského roku ve VAZu skončil Денис Петрунин (Denis Petrunin, viceprezident VAZu pro otázky prodeje a marketingu). Zbývající pravomoci převzal Виталий Осипов (Vitalij Osipov, ředitel prodeje).

Původní grafika
Obrázek

V rámci tzv. "rebrandingu" dochází k úplné změně grafiky, barev a uspřádání autosalonů. Z fasád autosalonů zmizí všechna loga a nápisy. Místo dosavadní časté bílo- (nebo světle šedo-) modré kombinace bude nyní na fasádě kontrastní tmavošedý pruh s oranžovým nápisem. Stejné dvě barvy budou použity jako doplňkové i v interiérech. Ty mají být nyní celkově velmi světlé, doplněné kvalitním nábytkem a doplňky ruské výroby. Nově mají být v autosalonech rozmístěná i auta. Nejnovější model musí stát hned u vchodu, ostatní auta musí být rozdělená podle prodejních segmentů a modelových řad. Tento nový "vizuál" byl zpracován architektonickým a grafickým studiem Briz.

Dle vyjádření VAZu má tato nová strategie odlišit a zvýraznit autorizované prodejce od zóny "šedých" prodejců, kteří dezorientují zákazníky a kazí autorizovaným partnerům obchody. Ve druhém plánu tato strategie má zvýraznit Ladu a zlepšit podmínky pro prodej v zemích blízkého východu, Afriky a taky v EU.

Rozdíl v grafice je patrný z obou fotografií autosalonu Лада Центр Пулково (Lada Centrum Pulkovo, Petrohrad).

Nová grafika
Obrázek
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Testovací jízdy Xraye v Soči

Příspěvek od Hurikán »

И ещё продолжаем!

Testovací jízdy Xraye v Soči

Obrázek

Tento týden v úterý a ve středu (26. a 27.1.) uspořádal VAZ akci pro motoristické novináře. Program detailního představení nového modelu Xray byl rozvrhnut na oba dva dny. Celá akce probíhala v přímořském olympijském Soči. Mimo prezentací a detailních prohlídek, probíhaly po oba dny zkušební jízdy. K těm bylo novinářům k dispozici 16 vozidel se dvěma typy motorů a dvěma převodovkami. Každý tak měl možnost opakovaného srovnání obou variant. Jízdy probíhaly jak po městě, či při pobřeží, tak i na horských silnicích přiléhajícího Kavkazu.

Obrázek

První varianta byla s koncernovým H4 motorem o objemu 1,6 litru s výkonem 110 koní a francouzskou manuální převodovkou. Tento motor už známe např. z modelu Sentra. Na rozdíl od něj má ale varianta v Xrayi výkon nižší o 4 koně, které byly "ztraceny" při úpravě emisních limitů a přizpůsobení charakteristiky nové převodovce.

Druhou variantu představoval Xray s novým VAZovským motorem 1,8 litru o výkonu 122 koní a robotizovanou převodovkou.

Nové Xraye v kavkazském olympijském vysokohorském středisku Роза Хутор (Roza Chutor - Růžová Osada)
Obrázek
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Termín zahájení prodeje modelu Xray oznámen!

Příspěvek od Hurikán »

И ещё немножко на тему Xray:

Termín zahájení prodeje modelu Xray oznámen!

Oficiální start prodeje nového modelu Xray je již oznámen! Stejně, jako strategie zahájení jeho prodeje. Stane se tak v noci ze 14. na 15.2., tedy na Valentýnskou noc. :) VAZ k této příležitosti vydal i valentýnskou pohlednici.

Obrázek

Zahájení prodeje Xrayů bude podobné, jako tomu bývalo/je u Applu. Nový model bude uveden jen ve vybraných autosalonech, které již splňují podmínky tzv. rebrandingu (viz o 2 příspěvky výše). U všech těchto prodejců budou v danou noc k dispozici všechny varianty motorů, převodovek a výbav, aby zákazníci mohli vidět vše naživo. Každý prodejce bude kromě toho mít k dispozici několik skladových vozidel v různých barvách od každé verze, se kterými mohou nakupující zákazníci hned odjet.

V celém Rusku podmínky rebrandingu splnilo a Xray tak může prodávat zatím jen 120 autosalonů v 56 městech.

Přesné ceny za jednotlivé verze a výbavu budou ohlášeny až na místě, v okamžiku zahájení prodeje.

Zatím je známé, že k dispozici budou 3 motory: VAZovská 1,6 se 106 koňmi, koncernová 1,6 se 110 koňmi a nová VAZovská 1,8 se 122 koňmi. Převodovky budou buď mechanické, nebo robotizované.

Základní výbava by údajně měla obsahovat: 2 airbagy, autorádio se 6 reproduktory, ABS, posilovač nouzového brždění BAS, systém distribuce brzdného účinku EBD, protiprokluzový systém TCS, stabilizační systém ESC a pomocník rozjezdů do kopce HHC. Proslýchá se i osazení navigace ГЛОНАСС (Glonas).

Na všechny tyto detaily si ale budeme muset ještě 14 dní počkat, neboť žádné oficiálně potvrzené informace zatím nejsou.

Obrázek
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Export Vesty a Xraye začne už během prvního pololetí

Příspěvek od Hurikán »

Четвёртое сегодняшнее продолжение, в этот раз на тему экспорта:

Export Vesty a Xraye začne už během prvního pololetí

VAZ oznámil, že vývoz dvou nejnovějších modelů za hranice ex SSSR začne ještě během prvního pololetí tohoto roku. První zemí, kam zamíří novinky toljattského výrobce, bude Egypt. Dle prohlášení Bo Anderssona na tiskové konferenci, jsou všechny základní podmínky pro zahájení vývozu do severoafrického státu splněny. Nyní probíhá dolaďování posledních detailů, po jejichž ukončení se rozběhnou dodávky prvních kusů.

Dalším státem by mělo být (a teď se podržte, jedeme z kopcééééééé!!!) ... Maďarsko! VAZ v Budapešti otevřel první autosalon nové generace (odpovídající tzv. rebrandingu) Duna Auto. V něm už se nyní prodávají následující modely: Granta, Kalina, Kalina Cross, Niva 4х4 a Niva 4х4 Urban. Všechna prodávaná auta jsou samozřejmě již s motorem E-6.

Jak jsem dále zjistil, nyní se v Maďarsku intenzivně pracuje na otevření dalších 9! nových autocenter Lada. Ještě do konce tohoto měsíce by do Maďarska mělo dorazit zhruba 200 vozidel do tamějšího centrálního skladu. Z výšeuvedeného se dá odvodit, že dodávky Vesty a Xraye začnou hned, jakmile v Maďarsku dobudují nyní rozestavěná autocentra.

Nově otevřený autosalon Duna Auto v Maďarsku:
Obrázek
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od Mičun »

Perfektní report!!! ;)
Ani se mi nechce věřit. Když budou prodávat verzi Cross, nepíšou také něco o verzi Sport??? Ruský hot-hatch já rád... :D
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od zelvotron »

http://ladadunaauto.hu/

ty ceny nejsou špatný, lehce pod úrovní tamní dacie, tak by to mělo být, granta v základu za 172 tisíc v přepočtu, kalina cross ve střední výbavě za 250, zajímavost, že všechny auta sou na 15" kolech

pro porovnání lada.cz už začala rozprodávat sklad

http://www.lada.cz/2-cs-autolada/115-sl ... -dilu-lada
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od Vašátor »

Alberte, sepsal jsi to výborně. A já už se pomalu začínám vidět v oranžové Vestě combi v plný palbě :mrgreen: Pravda, nějaký čas to ještě bude trvat, ale třeba jednou ... :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od FOMA »

:shock: je to jako bych četl sci-fi ...přeju si snad jen jediné a to:kéž by to byla jednoho dne vše pravda :P
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km) :cry:
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km) :hrob: :|
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní 8)
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní :thumbleft:
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní :roll:

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od Mičun »

Nemůžu si pomoct, ale fotka Maďarskýho salůnu vypadá jak z 80.tých let... I barák je takovej retro... :P :P :P
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
mulisk007
Příspěvky: 30
Registrován: čtv pro 06, 2012 20:36

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od mulisk007 »

HURIKÁN: Supr práce, mnoho jsem se toho dozvěděl. Už se těším s informací, kdy se Lada objeví u nás či alespoň na Slovensku. Jen tak dál.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od Hurikán »

Díky za reakce. Shoduju se s Fomou, že vidět všechny tyhle informace takhle najednou pohromadě a zejména od nás (myšleno ČR+SR), kde je Lada díky "vysoce aktivnímu přístupu" CS autolady úplně mrtvá, vypadá fakt jako sci-fi. Nicméně situace se mění. A zejména v Rusku opravdu dost dynamicky. Jak je z některých článků patrné, dost věcí je již realitou, takže nejde o žádné snění.

Snažím se tady do těch svých článků narvat pokud možno co nejvíc informací, které mám posbírané porůznu. V průměru na jeden svůj článek použiju 3 zdrojové z různých webů. A to jak z automobilových, tak i ekonomických a politických webů. Dost věcí dohledávám, aby informace byly kompletní, včetně souvislostí.

Dlouhodobě (asi tak rok) víceméně denně podrobně sleduju asi 15 různých, převážně ruských, informačních serverů z různých oborů, takže se mě dost věcí díky tomu relativně snadno hledá. Jenže až do teď jsem neměl vůbec žádný čas to takhle nějak zpracovávat. To můžu až teď a to jen "díky" tomu, že su marod. :( Tak se aspoň utěšuju pořekadlem, že každé zlo je k něčemu dobré. :)

Všemožných, opravdu zajímavých informací, jsem četl už neskutečná kvanta. Kdyby za mě někdo chodil do práce, mohl bych toho sem lifrovat ještě daleko víc. Jenže já strašně nerad píšu, takže by toho asi o moc víc stejně nebylo. :P :D

Mičune, to se ti zdá. To tě matou ty hranáče před vchodem. :)

Ad Vesta a spol v ČSSR: to se obávám, že se asi ještě dost načekáme. A to zejména vzhledem k tomu, že nedílnou součástí nové firemní politiky VAZu je podstatné zvýšení kultury prodeje a servisu, kde jsou dost striktní požadavky na minimální podlahovou plochu, celkový vzhled a upravenost budovy a okolí autosalonu. Vem si, že z několika tisíc současných autosalonů po celém Rusku, může Xray a Vestu prodávat jen cca 120 z nich!!! Ty zbylé se buď zlepší a zmodernizují, nebo zaniknou, příp. se z nich stane nějaký normální neznačkový servis. Drobné úpravy firemních štítů a fasád VAZ autosalonům platí ze svého. Ale rozhodně jim nebude platit ani přispívat na rozsáhlé rekonstrukce. Alespoň většině z nich určitě ne.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu v roce 2016

Příspěvek od Mičun »

Osobně velice pochybuji, že se v ČSR vybuduje byť jediný salón. Doufal sem, že se zázemím pomůže Renault/Dacia. Ale nejspíš to zůstane ve starých kolejích... ;)
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Vesta s novým motorem a klimatronikem

Příspěvek od Hurikán »

Пятое, и на сегодняшний день заключительное, продолжение.

Vesta s novým motorem a klimatronikem

Velmi brzy (během několika dnů až týdnů) se v prodeji objeví Vesta s novým motorem a dalšími drobnými změnami.

Obrázek

Nejzásadnější změnu přinese nový motor. Řeč je o koncernové 1,6 s kódovým označením H4 a výkonem 110 koní. Dosud se Vesta nabízela jen s VAZovskou 1,6-kou o výkonu 106 koní v kombinaci s ruční nebo robotizovanou převodovkou. Nyní tak bude Vesta v nabídce se dvěma motory.

Druhou důležitou změnou je obohacení výbavy o plně automatickou klimatizaci Climatronik. Zatím nebylo oznámeno, jestli bude tato klimatizace vázaná na nový motor, nebo se bude nabízet i v kompletaci s původním VAZovským motorem.

Poslední změnou je rozšíření prvků výbavy u jednotlivých výbavových stupňů. Nejnižší úroveň výbavy, nazvaná Classic, byla rozšířena např. o:

- airbag spolujezdce
- vyhřívaná přední sedadla
- el. ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka

Obrázek

Všechny tyto, a i další prvky výbavy (kam patří např. chlazená příruční schránka), které se nabízely v příplatkovém balíčku Start, jsou nyní převedeny do základní výbavy střední verze Comfort. Důležité je, že i po této úpravě zůstávají zachovány základní ceny obou zmiňovaných verzí.

V Rusku se nyní Vesta nabízí ve třech úrovních výbavy. Základní Classic (s cenou od 514.000 rublů = 180.000 Kč), která se začala dodávat teprve nedávno, střední Comfort (s cenou od 570.000 rublů = 200.000 Kč) a vyšší Luxe (s cenou od 609.000 rublů = 220.000 Kč)

VAZ potvrdil, že výšeuvedené změny již byly zařazeny do výroby.

Это на сегодняшний день у меня всё. Спасибо за внимание и до встречи. Спокойной ночи! :sleepy2:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“