Romane, to máš úplnou pravdu. Jenže Honza psal, že mu v cívce chrastí. A to by správně určitě nemělo. Prošly mě rukama desítky různých cívek, hodně z nich šplouchalo, ale žádná nikdy nechrastila.
Možná to chrastění bude způsobenou nějakou blbostí a nebude mít na funkci žádný vliv. To se ale ukáže až po namontování. Takže zapojit a vyzkoušet.
Koukám, že to tu musím oživit... Jedna z léta ze zahrádky...
Přílohy
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Tak mám cívku, komutátor a rozdělovač pohromadě a zítra s ním šup do auta...
Přílohy
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Můžu se zeptat - sehnals to jako sadu? Kde? A co to stálo?
Díky.
Dalibor VAZ 2105
"Hranatci jsou ušlechtilé zázraky sovětské techniky, jež vznikly šlechtěním jich samotných speciálně vyšlechtěnými sovětskými inženýri, k tomuto účelu určenými. "
Ne, není to sada, rozdělovač, cívka a komutátor jsou z Otrokovic (eshop), kabeláž jsem si udělal dnes navečer podle přiloženého schématu sehnaného na zdejších stránkách. Zítra to vsadím do vozu a uvidím...
Přílohy
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Jo, od nich už jsem to viděl
Ale přijde mi to drahé
Každopádně si to do svého letadla musím sehnat taky
PS: Jojo, schéma znám... Tento týden mám času nazbyt, tak pročítám fórum a o bezkontaktech je tu toho dost
Naposledy upravil(a) Dalibor29 dne sob led 23, 2016 22:55, celkem upraveno 1 x.
Dalibor VAZ 2105
"Hranatci jsou ušlechtilé zázraky sovětské techniky, jež vznikly šlechtěním jich samotných speciálně vyšlechtěnými sovětskými inženýri, k tomuto účelu určenými. "
Chystám se pak stroboskopem odečíst charakteristiku rozdělovače, s tím, že bych vyměnil pružinky ze starého rozdělovače, se kterým to jezdilo perfektně, i když vlastně nevím, jaká charakteristika je dobrá, protože jezdím na plyn... Mám ještě v krabici servoventil Bingo na řízení lambda při provozu na plyn... Musím se dokopat k tomu to tam taky šoupnout...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
No, nejsem si jistý, ale možná jsem tu někde četl, že s bezkontaktem to na plyn funguje normálně... To jsou však jen domněnky - zde musí nastoupit někdo povolanější než já
Dalibor VAZ 2105
"Hranatci jsou ušlechtilé zázraky sovětské techniky, jež vznikly šlechtěním jich samotných speciálně vyšlechtěnými sovětskými inženýri, k tomuto účelu určenými. "
počuj taká otázka. nálepku po bokoch si si nechal vyrobiť?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Tak zapalování namontováno, chvíli neházelo jiskru (vypadlý faston na rozdělovači). Teď to již jiskru háže... Počkám na dobití baterie a start. Malá zajímavost: nové rozdělovače jsou celkově kratší, protože mi najednou vystačily nové zapalovací kabely. Na starém rozdělovači mi nestačily, resp. jeden byl zalomen...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
;-D... Přístroj TOP-01, je přístroj sovětské produkce, balený ve vyvedeném koženkovém pouzdře. Samotný přístroj je však děsného dílenského zpracování (nedolepený hliníkový štítek špatně ustřižený, zkroucené plastové těleso, hrozný přepínač funkcí a příšerné připojovací vodiče), přesto jej však mám rád, mám k němu osobní vztah. Deviza tohoto přístroje je především měření úhlu sepnutí kontaktů přerušovače, tedy poměru dob sepnutí a rozepnutí kladívek. Dále měří napětí, úbytek napětí a otáčky. Z praktických důvodů je ve víku přístroje umístěna přehlednátabulka předepsaných hodnot pro nejrozšířenější vozy - Žiguli, Volha, Zaporožec, Moskvič...
Při dnešním měření úhlu na elektronickém zapalování bylo dosaženo předepsané hodnoty.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103 LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů). LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107