závady/problémy 1118
Moderátor: Moderátoři
Re: závady/problémy 1118
Jsem rád, že jsem úspěšně projel feldou stk a nekoupil tedy tento povoz.
Nechci sejčkovat, ale začínám mít trochu pocit, že tohle začíná být předvěst sypajícího se kusu. A přitom to auto vypadalo tak pěkně. Rád bych se mýlil, ovšem v případě lady nebejvá nic tak jednoduchý, jak vypadá. ..
Nechci sejčkovat, ale začínám mít trochu pocit, že tohle začíná být předvěst sypajícího se kusu. A přitom to auto vypadalo tak pěkně. Rád bych se mýlil, ovšem v případě lady nebejvá nic tak jednoduchý, jak vypadá. ..
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Tak nesýčkuj . Jako bylo mi jasné, že spolehlivost zřejmě nebude tak vysoká jako u Oktávky. Lada nadšenectví mi zatemnilo mysl. Snad se to obrátí k lepšímu. Mám doma svěcenou vodu, zkusím pomoc "shůry".
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Tak tak. Já myslím, že Radek vychytá prvotní mouchy, které předchozí majitel neřešil a následně bude spokojen . Je blbý, že je to v zimě, kdy při prázi zebou ruceradek mb píše:Tak nesýčkuj . Jako bylo mi jasné, že spolehlivost zřejmě nebude tak vysoká jako u Oktávky. Lada nadšenectví mi zatemnilo mysl. Snad se to obrátí k lepšímu. Mám doma svěcenou vodu, zkusím pomoc "shůry".
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: závady/problémy 1118
Pche, toto su prijemne zavady, ktore Radek lahko odstrani. Neviem ako presne to ma vymyslene Kalina, ale na Priore sa da funkcnost klapiek a ovladacieho bloku overit cez diagnostiku. Ciste teoreticky, logika mi vravi, ze pri odpojeni toho cidla teploty (Priora ho ma v strope) prestane fungovat automatika a pri polohe max a min bude klapka bud uplne otvorena alebo zatvorena. Treba to skusit ako prve.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Když je přepínač v poloze úplná zima, tak se vrtulka netočí a klapka topení je zvřená. Tak to má být. Při postupném otvírání se otvírá i klpaka, ale pouze do předělu mezi teplem a zimou, chci li pokračivat do tepla, vrtulka se přestane točit, jako kdyby už byla v mezní poloze, jakoby puštěné topení na maximum. Ale klapka prostě zůstane pootevřená do poloviny. Asi zavolám Nedbalovi, ať mi to nbapíchne na diagnostiku, myslím si, že chyba bude v ŘJ, protože to začlo zlobit až potom problému s chodem motoru na tři válce po stratu a rozsvícení CHE.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Kurenie nie je zavisle na RJ motora. Vsetko ovladanie je schovane v bloku s ovladacimi kolieskami. Takze bud vymenit cely blok s ovladacmi, alebo len samotny snimac. Klapka pravdepodobne funguje. Na Tvojom mieste by som hned skusil odpojit snimac s vrtulkou. Za to nic nedas a je to kolko? 5 minut roboty? Neviem ako je to v Kaline pristupne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: závady/problémy 1118
Při práci zebou ruce a dost možná zamrzne i ta svěcená voda a bude čekat do jara .valda1971 píše:Tak tak. Já myslím, že Radek vychytá prvotní mouchy, které předchozí majitel neřešil a následně bude spokojen . Je blbý, že je to v zimě, kdy při prázi zebou ruceradek mb píše:Tak nesýčkuj . Jako bylo mi jasné, že spolehlivost zřejmě nebude tak vysoká jako u Oktávky. Lada nadšenectví mi zatemnilo mysl. Snad se to obrátí k lepšímu. Mám doma svěcenou vodu, zkusím pomoc "shůry".
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Hm, tak jsem čidlo odpojil, dýchl na něj, zapojil a zdá se, že funguje. Jestli mi něco opravdu "chybělo", tak tento samoopravovací mód. Stejně si myslím, že to čidlo bude třeba vyměnit.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
Pokud si ho odpojil/pripojil a jede to, pak prover konektor k cidlu. Prostriknout kontoxem, mozna napruzit.radek mb píše:Hm, tak jsem čidlo odpojil, dýchl na něj, zapojil a zdá se, že funguje. Jestli mi něco opravdu "chybělo", tak tento samoopravovací mód. Stejně si myslím, že to čidlo bude třeba vyměnit.
VAZ 2104 1.3 1989
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Žije si to svým životem. Teď jsem jel do MB. Vrtulka se točila, topení puštěné, ale horký vzduch nešel, jen lehce teplý. Při dojezdu začala stoupat teplota vody přes 95 st.. Zastavil jsem na pumpě, zhasl motor, vzal benzín. Ujel jsem asi 500 metrů a najednou to začalo topit jako o život. Vrtulka se točí a topí to perfektně. Jsem zvědav, zda tomu tak bude i na cestě zpátky.
Mimochodem, mohl by problém způsobovat termostat?
Mimochodem, mohl by problém způsobovat termostat?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: závady/problémy 1118
To ze se to zacalo hrat, na termostat ukazuje. Nebo na zavzdusneni chlazeni?
Co se topeni tyce, tak zalezi, jak moc chytre to cele je. Pokud by si rizeni topeni myslelo, ze motor neni ohraty, pak nemusi topit na plno. A je mozne, ze motor opravdu ohraty nebyl, protoze termostat nepracoval jak mel. Jenze to by sis asi vsiml, ze je motor studeny podle budiku. Kazdopadne hnuj zacne v rezimu automatiky topit az kdyz se motor ohreje (zesili ventilator atd.).
Kazdopadne zavada na topeni nemuze mit vliv na to, ze ti v -10 leze teplota pres 95 stupnu. Takze prvni bych resil termostat/odvzdusneni a pak topeni.
Btw jestli s tim autem pred tebou moc nikdo nejezdil, nedej boze treba posledniho pul roku vic stalo nez jelo, tak se ruzne tyhle veci projevi a je potreba je vychytat. Idealne asi vymenit termostat, vyplachnout a vymenit chladici kapalinu. To tak jako tak nebude na skodu.
Co se topeni tyce, tak zalezi, jak moc chytre to cele je. Pokud by si rizeni topeni myslelo, ze motor neni ohraty, pak nemusi topit na plno. A je mozne, ze motor opravdu ohraty nebyl, protoze termostat nepracoval jak mel. Jenze to by sis asi vsiml, ze je motor studeny podle budiku. Kazdopadne hnuj zacne v rezimu automatiky topit az kdyz se motor ohreje (zesili ventilator atd.).
Kazdopadne zavada na topeni nemuze mit vliv na to, ze ti v -10 leze teplota pres 95 stupnu. Takze prvni bych resil termostat/odvzdusneni a pak topeni.
Btw jestli s tim autem pred tebou moc nikdo nejezdil, nedej boze treba posledniho pul roku vic stalo nez jelo, tak se ruzne tyhle veci projevi a je potreba je vychytat. Idealne asi vymenit termostat, vyplachnout a vymenit chladici kapalinu. To tak jako tak nebude na skodu.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: závady/problémy 1118
No, nemyslim si, ze by to malo byt termostatom a kurenie nie je az tak chytre, aby znizilo vykon, ked sa motor ochladi. Na Priore ide kurenie naplno aj ked sa rucicka este len odlepi od 50ky. No, zasa nie az tak, ako ked je motor zohriaty, ale rozhodne to nie je vlazny vzduch. Aj ked sa casom ochladi (pri stani a vypnutom motore), kuri viac menj na plny vykon. Niekde som cital, ze Kalina ma opacne zapojeny radiator kurenia. Tepla voda by mala ist do hornej casti a ochladena zo spodnej, no vraj je to opacne. Kazdopadne, toto co popisuje Radek vyzera skor na vadu cidla, ci samotneho bloku.
Radku, skus jazdit s odpojenym cidlom.
Radku, skus jazdit s odpojenym cidlom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: závady/problémy 1118
ani to, ze teplota zacala lezt pres 95 stupnu?Cory píše:No, nemyslim si, ze by to malo byt termostatom
(zcela bokem - na hnoji to zacne aktivne topit prave v momente, kdy se rucicka odlepi od kraje budiku/displaye).
VAZ 2104 1.3 1989
Re: závady/problémy 1118
ani to, ze to stuplo cez 95 nemusi byt termostatom, ale vylucene to nie je. Keby bol vtedy Radek siahol rukou na hadice a ta ku chladicu by bola studena, tak by to vedel naisto....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Sáhl. Hadice k chladiči byla až do 90 st. studená. Potom jsem jí promačkal, byla teplá, ale ne celá, jakoby se prohřívala. Uvidím, až pojedeme domu. Díky za názory. Jsem trochu na rozpacích. Pořád doufám, ze to nebyl krok vedle pořídit si Kalinu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487