Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Již někteří zaznamenali na ksichtoknize nebo náznaky tady na fóru, že jsem opět rošířil řadu majitelů vozů Lada, v tomto případě konkrétněji Kalina. Ano, je to tak. Jsem blázen. Pouštím k vodě někdejší "český sen", to jest Škoda Octavia kombi 1,9 TDi 66kW, samozřejmě na hliníkách a v podstatě ho měním za noční můru, automobil LADA.
Oktávka šlapala a šlapě spolehlivě, rozhodně to není špatné auto, já ji jen prostě nikdy neměl rád, prostě mi nepřilnula k srdci. A teď, když se naskytla šance, jsem nad ní definitivně zlomil hůl.
Takže copak jsem si to koupil? Kalina kombi, motorizace 1,4 16 V, ve výbavě LUX. Tzn., klimatizace, všechna okna v elektrice, přední mlhovky, vyhřívané přední sedačky, zrcátka v elektrice, hliníkové disky. Navíc to má tažné zařízení. ABS a 2 airbagy počítám jako samozřejmost. Rok 2009, do provozu 2010, jeden majitel, původ v Sadské u p. Nedbala. Má najeto 125 000 km, takže bylo akorát nutné udělat rozvody. Celkově zachovalé auto. Vše plně funkční (chce se mi napsat zatím, ale proč malovat čerta na zeď, že?).
Chyby má samozřejmě také. Lehce pomačkaná přední kapota a odřený zadní nárazník, orýhované přední brzdové kotouče, načatý jeden přední tlumič a lehoulinké kvílení převodovky na pětku
Zatím nechci psát dojmy a chválit, neboť nejsem zřejmě úplně objektivní, nicméně:
- motor není nikterak hlučný, rozhodně tišší než 1,5 v desítce nebo turbodehet v Oktávce, docela upaluje
- posilovač řízení je až zbytečně předimenzovaný, klidně by mohl tužší
- zadní brzdy nic moc, zřejmě je uvnitř bubnů bordel a tak při brždění dřou (jako mi to dělala desítka)
- vnitřní prostor je super, jsme čtyřčlenná rodina a bez problému i s dětskou sedačkou, konečně máme všichni dost místa na nohy
- velice pěkně topí
Auto jsem koupil v Sadské, přístup pana Nedbala jako vždy velmi dobrý a vstřícný. Mimochodem, v Sadské dali auto do bazaru na jejich stránkách asi půl hodiny před tím, než jsem tam zavítal. Druhý den jsem nelenil a do Sadské zajel a poté i auto zamluvil. Takže to byla rychlovka.
Doufám, že jsem neprohloupil a nebudu se s Kalinou (zatím nemá jméno) trápit.
Více fotek na Rajčeti: http://radekmb.rajce.idnes.cz/LADA_Kalina_1117
Oktávka šlapala a šlapě spolehlivě, rozhodně to není špatné auto, já ji jen prostě nikdy neměl rád, prostě mi nepřilnula k srdci. A teď, když se naskytla šance, jsem nad ní definitivně zlomil hůl.
Takže copak jsem si to koupil? Kalina kombi, motorizace 1,4 16 V, ve výbavě LUX. Tzn., klimatizace, všechna okna v elektrice, přední mlhovky, vyhřívané přední sedačky, zrcátka v elektrice, hliníkové disky. Navíc to má tažné zařízení. ABS a 2 airbagy počítám jako samozřejmost. Rok 2009, do provozu 2010, jeden majitel, původ v Sadské u p. Nedbala. Má najeto 125 000 km, takže bylo akorát nutné udělat rozvody. Celkově zachovalé auto. Vše plně funkční (chce se mi napsat zatím, ale proč malovat čerta na zeď, že?).
Chyby má samozřejmě také. Lehce pomačkaná přední kapota a odřený zadní nárazník, orýhované přední brzdové kotouče, načatý jeden přední tlumič a lehoulinké kvílení převodovky na pětku
Zatím nechci psát dojmy a chválit, neboť nejsem zřejmě úplně objektivní, nicméně:
- motor není nikterak hlučný, rozhodně tišší než 1,5 v desítce nebo turbodehet v Oktávce, docela upaluje
- posilovač řízení je až zbytečně předimenzovaný, klidně by mohl tužší
- zadní brzdy nic moc, zřejmě je uvnitř bubnů bordel a tak při brždění dřou (jako mi to dělala desítka)
- vnitřní prostor je super, jsme čtyřčlenná rodina a bez problému i s dětskou sedačkou, konečně máme všichni dost místa na nohy
- velice pěkně topí
Auto jsem koupil v Sadské, přístup pana Nedbala jako vždy velmi dobrý a vstřícný. Mimochodem, v Sadské dali auto do bazaru na jejich stránkách asi půl hodiny před tím, než jsem tam zavítal. Druhý den jsem nelenil a do Sadské zajel a poté i auto zamluvil. Takže to byla rychlovka.
Doufám, že jsem neprohloupil a nebudu se s Kalinou (zatím nemá jméno) trápit.
Více fotek na Rajčeti: http://radekmb.rajce.idnes.cz/LADA_Kalina_1117
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Tož to Tě rád vítám zpět v klubu AKTIVNÍCH LADISTŮ. Přeju, ať jsi s Kalou spokojen a ať spolehlivě slouží.
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Gratulace, zpět u značky Lada
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Příští týden ji uvidíš naživo.Crocodile píše:Gratulace, zpět u značky Lada
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Pěkný vůz! Hlavně mě vždycky zajímal motor 1.4, neb si myslím, že do malého auta patří malý motor. Škoda, že ho přestali vyrábět, ani nevím proč. Takže sem zvědav, jak bude chodit...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Přesně takHurikán píše:Tož to Tě rád vítám zpět v klubu AKTIVNÍCH LADISTŮ. Přeju, ať jsi s Kalou spokojen a ať spolehlivě slouží.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Nic nečekaného, Kalina tě zaujala již jednou. Kvalitní servis máš celkem blízko kdyby náhodou něco zlobilo takže nezbývá než pogratulovat a popřát mnoho šťastných kilometrů s tím pertinaxem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Jednoducho zistili, ze oproti 1,6 16V to ma trochu nizsi vykon, ale spotrebu a emisie rovnake, pretoze vraj sa ten motor musi dost tocit. Maximum tociveho momentu je niekde pri 4500ot No myslim, ze kaline to bohate staci, ony su tie 16V ladamotory celkom dobre kultivovane a maju zaber aj od spodu. Prajem mnoho stastnycha bezporuchovych kilometrov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Velká gratulace, když jsem ji objevil byla již "PRODÁNO" ale jsem rád, že si mi ji vyfouk ty
®; Člen LKCS
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Gratuluju, já myslím, že si dobře udělal, tohle byla dobrá nabídka za dobrou cenu a asi i dobrá verze, max výbava a ještě lankový plyn. Po technický stránce by to pro tebe nemělo bejt překvapení a pád ceny to už má za sebou, takže kdyby ses toho nedejbože chtěl zbavit, tak už moc neztratíš. Tak teď jen aby si to původní majitel zas nerozmyslel
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Sice už jsem gratuloval na facebooku, ale provedu svou gratulaci i zde, oficiální cestou! Ať slouží!
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Blahopřeji, gratulace a nezbývá popřát nic jiného než spousty šťastně ujetých kilometrů. ( ...něco mně říká, že budeš spokojen )
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Tak ať ti dobře slouží, koukám, že máš stejnou barvu jako já. Pokud ti mohu poradit, tak si předělej ř.j. pod poličku spolujezdce, ušetříš si starosti s tím, že se ti do ní dostane voda z topení.
VAZ 1117
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Tak Radku ať slouží ! Popravdě jsem o ní taky chvíli uvažoval, byl jsi rychlejší a máš to blíže.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Radek mb je zpět aneb podruhé v řece jménem Kalina
Že by Plavec "otočil" a uvažoval o dalším povoze s názvem Lada .....není to tak dávno co "desítkařům" prorokoval max. nájezd 120tis.km a že se jim ty jejich plečky rozsypou.....no mám 160tis.km a vůbec nepochybuji o překročení hranice 200tis.km (a to nejsem zrovna optimista)plavec píše:Tak Radku ať slouží ! Popravdě jsem o ní taky chvíli uvažoval, byl jsi rychlejší a máš to blíže.
PS to Plavec: doufám, že jsi si pořídil alespoň nový krompáč od Fiskars
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-2024(250 530km)
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto