![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zajímavé zajímavosti
Moderátor: Moderátoři
Re: Zajímavé zajímavosti
To je skoro na přesunutí do tématu "Zajímavá místa na cestování".
J.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Laďuša
- Příspěvky: 12132
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
Dvaatřicetiválec do W. Nádhera.
https://www.youtube.com/watch?v=ZVuKp5M3de8
https://www.youtube.com/watch?v=ZVuKp5M3de8
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Chatka 12 forever
![toothy10 :toothy10:](./images/smilies/toothy12.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
Pěkný motor, ale v reálném měřítku to musí být teprve nádhera
Přidám jiné téma, jak to vypadalo v ulicích HK v roce 1991.
https://www.youtube.com/watch?v=axPQGn4a4yI
A jak v Táboře v roce 1996
https://www.youtube.com/watch?v=yjjih5Xlmq0
Přidám jiné téma, jak to vypadalo v ulicích HK v roce 1991.
https://www.youtube.com/watch?v=axPQGn4a4yI
A jak v Táboře v roce 1996
https://www.youtube.com/watch?v=yjjih5Xlmq0
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Zajímavé zajímavosti
V Brně starým lískovci maj technický služby Gazelu s ramenem na kontejnery
A v našem hlavním poštovním depu jsme 3x! majitelé samar(z toho dvě na zimu uložené) plus pěkná 05.Ta jezdí prej už minimálně 15let v zimě![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
A v našem hlavním poštovním depu jsme 3x! majitelé samar(z toho dvě na zimu uložené) plus pěkná 05.Ta jezdí prej už minimálně 15let v zimě
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Re: Zajímavé zajímavosti
A nějaké foto by nebylo ?Voda píše:V Brně starým lískovci maj technický služby Gazelu s ramenem na kontejnery![]()
A v našem hlavním poštovním depu jsme 3x! majitelé samar(z toho dvě na zimu uložené) plus pěkná 05.Ta jezdí prej už minimálně 15let v zimě
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Zajímavé zajímavosti
Pitvání černé skříňky sestřeleného SU-24 aneb 55 minut hamby v přímém přenosu.
https://www.drive2.ru/b/2615302/
https://www.drive2.ru/b/2615302/
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10596
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavé zajímavosti
Řekl bych, že na chalupě ve své velmi skromně vybavené dílničce mám lepší nářadí
Záznam jsem tedy "projel" celý, přeskakoval jsem nezajímavé sekce.
Ale KDO k.r.a mohl tak lemplovsky vyrobit skříň, která má vydržet v podstatě cokoli? A upevnit to na 4 lagricový soklíky
To se teda "chlapci od sousedů" moc nepředvedli. L.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Záznam jsem tedy "projel" celý, přeskakoval jsem nezajímavé sekce.
Ale KDO k.r.a mohl tak lemplovsky vyrobit skříň, která má vydržet v podstatě cokoli? A upevnit to na 4 lagricový soklíky
To se teda "chlapci od sousedů" moc nepředvedli. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Zajímavé zajímavosti
...aj tak mi nejde do hlavy,prečo je na vojenskom bojovom lietadle "čierna skrinka"
Re: Zajímavé zajímavosti
K tomu je právě zajímavý celý ten text, kde je vše do detailu popsáno. No ... třeba je to záměr
Černá skříňka tam jakože je, ale při nehodě se stejně zničí, takže naštěstí nejdou vyvodit žádné závěry. ![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11049
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Zajímavé zajímavosti
To je jiste nejaka pofiderni propaganda. Vsechno je jinak
.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Zajímavé zajímavosti
Alebo idu vyvodit take zavery ake zrovna pasujudvk píše:K tomu je právě zajímavý celý ten text, kde je vše do detailu popsáno. No ... třeba je to záměrČerná skříňka tam jakože je, ale při nehodě se stejně zničí, takže naštěstí nejdou vyvodit žádné závěry.
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Zajímavé zajímavosti
Závěr lze vyvodit jediný a to ten, že turecký pilot byl totální debil, poněvadž v takovémto případě jednak nesmí střílet bez povolení pozemního velení a pokud k tomu dojde, ještě se nemusí trefit (i když u rakety vzduch vzduch je to problematické).Kdyby jen trochu myslel (mozkem), uvědomil by si co tím způsobí v mezinárodních vztazích se spojenci. A pokudnechtěl riskovat nesplnění rozkazu, pak plná vina za tím vzniklou politickou situaci padá na pozemní velení.Cory píše:Alebo idu vyvodit take zavery ake zrovna pasujudvk píše:K tomu je právě zajímavý celý ten text, kde je vše do detailu popsáno. No ... třeba je to záměrČerná skříňka tam jakože je, ale při nehodě se stejně zničí, takže naštěstí nejdou vyvodit žádné závěry.
Celé dva roky jsem sloužil jako velitel hlásky PVOS (v nejnapjatějších letech studené války - berlínská a kubánská krize) a často jsem mluvil s našimi (převážně vysokoškolsky vzdělanými a rozumnými) bojovými piloty a tak o tom vím své.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Zajímavé zajímavosti
Možná měl pilot nervy.Ve všech asijských sousedech turecka je občanská válka,teda krom iránu
Re: Zajímavé zajímavosti
Berlínská i kubánská krize byly, čistě lokálně vzato, docela houby proti tomu, co se dneska děje východně od Turecka...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Zajímavé zajímavosti
Petře, děkuji za věcný komentář. Ty tendenční kecy webových odborníků na všechno jsou hrůza. Nikdo nevidí ani nechápe podstatu věci, a blábolí se o ptákovinách, jaké měl kdo slipy. Já sice chápu, že to takhle vidí a slyší všude okole sebe, což ale ještě neznamená, že je to normální, v pořádku a hodno inteligentních lidí. Proto už zásadně nečtu "diskuze" pod jakýmikoliv články - to je úplně úchylné.Petr HC píše: Závěr lze vyvodit jediný a to ten, že turecký pilot byl totální debil, poněvadž v takovémto případě jednak nesmí střílet bez povolení pozemního velení a pokud k tomu dojde, ještě se nemusí trefit (i když u rakety vzduch vzduch je to problematické).Kdyby jen trochu myslel (mozkem), uvědomil by si co tím způsobí v mezinárodních vztazích se spojenci. A pokudnechtěl riskovat nesplnění rozkazu, pak plná vina za tím vzniklou politickou situaci padá na pozemní velení.
Celé dva roky jsem sloužil jako velitel hlásky PVOS (v nejnapjatějších letech studené války - berlínská a kubánská krize) a často jsem mluvil s našimi (převážně vysokoškolsky vzdělanými a rozumnými) bojovými piloty a tak o tom vím své.
Za sebe dodávám - ano, demontáž mohla být určitě "laboratornější". Což nic nemění na tom, že na šrouby se holt musí se šroubovákem, a taky to, že nic nevydrží všechno. Beru, že konstrukce skříňky by měla být sofistikovanější, jenže u vojenských mašin se to asi až tak neřeší. Při vážné poruše (je většinou identifikována pilotem) osádka stroj po konzultaci opouští, při sestřelení taktéž... Takže co vlastně zkoumat? Zvláště poté, co to mašina z 10000m napere střemhlav do země.
V kritice jsem postrádal zmínku o kardinální zastaralosti, neb byly použity šrouby se šlicem.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Inu, je vidět, žes to nezažil... A "lokálně" vzato, obojí bylo jen o vlásek od globální jaderné války.Jimmi píše:Berlínská i kubánská krize byly, čistě lokálně vzato, docela houby proti tomu, co se dneska děje východně od Turecka...
Ale máš pravdu, že se ve světě opravdu dějí hrozivé věci, bohužel nejen východně od Turecka. Jsou mnohem rizikovější místa. J.