Zdarec
Před několika lety si jsem jistý že se to tady někde řešilo ale já to teď nemúžu zaboha najít.
Jde o to že mám kompletně nové brzdy a ty mě zabírají až dole a pedál je naprosto gumový(2105).
Na minulém žigulovi mě brzdy brzdily krásně u vrchu a pedál byl tvrdý tak jak má být.Bohužel
na autě si už nedělám sám už nato nemám čas.Mechanik to odvzdušnoval několikrát,samostavy
by měly být také nastavené.Díky
Ostré brzdy
Moderátor: Moderátoři
Re: Ostré brzdy
Keď zatiahneš ručnú brzdu, pedál stvrdne? Ak áno, tak máš vzadu nesprávne valčeky.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Ostré brzdy
Díky dnes to skusím,to mě vúbec nenapadlo.
Re: Ostré brzdy
Samostavy se nenastavuji, proto jsou to samostavy . Pokud nekdo neco na zadnich brzdach nastavoval, pak s nimi neco nebude ok.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Ostré brzdy
Pokud si automechanik neporadí s brzdama, hoď ho po psovi ...
Jak již kluci psali, můžou být osazeny špatné zadní válečky - nesamostavné. Po zatažení ruční brzdy začne brzdový pedál brzdit tak jak má. Lze to částečně dohnat nastavením ruční brzdy.
Další peripetie nastane v momentě, když osadíš nové přední válečky Fenoxy a nevíš jak je správně odvzdušnit. Nové Fenoxy mají totiž oproti těm starým jinde odvzdušňovací otvor. Ten při provozu není úplně nahoře a tudíž tam vzniká vzduchová kapsa. Při odvzdušnění se můžeš stavět na hlavu a stejně nic nenaděláš. Je potřeba pístky zarazit nadoraz, zapřít je a teprve potom odvzdušňovat.
Jak již kluci psali, můžou být osazeny špatné zadní válečky - nesamostavné. Po zatažení ruční brzdy začne brzdový pedál brzdit tak jak má. Lze to částečně dohnat nastavením ruční brzdy.
Další peripetie nastane v momentě, když osadíš nové přední válečky Fenoxy a nevíš jak je správně odvzdušnit. Nové Fenoxy mají totiž oproti těm starým jinde odvzdušňovací otvor. Ten při provozu není úplně nahoře a tudíž tam vzniká vzduchová kapsa. Při odvzdušnění se můžeš stavět na hlavu a stejně nic nenaděláš. Je potřeba pístky zarazit nadoraz, zapřít je a teprve potom odvzdušňovat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Ostré brzdy
Díky všem za odpovědi,brzda je gumová i po zatažení ruční a když dobržduju tak mě to tlačí na stranu.Zapoměl jsem dopsat
že tam mám ruční regulátor tlaku zadních brzd ale to by na to snad nemělo mět vliv.Nejvíc mě štve že předtím na brzdách co jsem jenom odvzdušnil a ani na ně nešáhl tak byl pedál jak kámen(prostě nádhera).Přední válečky mám nové Fenoxy a odvzdušňuje se to
standartně,rozdíl bude asi vtom odvzdušnění.Přes svátky to zkusím sám. Díky Jarek
že tam mám ruční regulátor tlaku zadních brzd ale to by na to snad nemělo mět vliv.Nejvíc mě štve že předtím na brzdách co jsem jenom odvzdušnil a ani na ně nešáhl tak byl pedál jak kámen(prostě nádhera).Přední válečky mám nové Fenoxy a odvzdušňuje se to
standartně,rozdíl bude asi vtom odvzdušnění.Přes svátky to zkusím sám. Díky Jarek
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré brzdy
Tak to je potom asi jasný ... druhá strana je zavzdušněná. L.Jarin píše:... a když dobržduju tak mě to tlačí na stranu... .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´