Neměly náhodou škodovky hlavy bez sedel? V rámci úspor?
Kdysi mi šlo něco kolem uší, že na to trochu trpěly?
L.
Výmena sediel ventilov
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena sediel ventilov
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Výmena sediel ventilov
Právě že neměli, mají litinové hlavy, dokud je v benzínu olovo(nebo něco ho nahrazující), není problém, jenže jak se jezdí třeba na LPG, tak po čase se ventily zaklepávají, mám v hlavě takový jeden motor, kdy z venku nebude poznat, že není origo, ale ve vnitř bude jiný.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena sediel ventilov
Ty máš v hlavě motor
Jak se vleze do takové průměrné člověčí hlavy motor
A nemáš tu hlavu moc těžkou
Nemusíš si ji podpírat klacíkem jako Fru-Fru
.
-----------------------
Nic - zase vážně: tak si to pamatuju dobře (s tou absencí sedel a zaklepáváním ventilů)
. L.










-----------------------
Nic - zase vážně: tak si to pamatuju dobře (s tou absencí sedel a zaklepáváním ventilů)

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Výmena sediel ventilov
Předělání škodovácké hlavy na tvrzená sedla ventilů, aby bylo možné používat bezolovnatý benzín, je běžná věc. Např. pan Jirouš (Ocelot) to dělá na všech motorech, které mu rukama projdou. Dělal nám motor do Octavie Combi 703C a je to prostě paráda, když člověk nemusí myslet na náhradu olova 

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Výmena sediel ventilov
Este pre zaujimavost, cela tato zalezitost ma vysla:
-14 eur za 5l dusika prenajmom nadoby na 2 dni
-prípravky na "zalisovanie" po známosti
-sedlá 10eur
-cca 25l benzinu (co je u mna 20e)
Cize spolu 49eur. V servisoch pytali za jedno sedlo minimalne 30eur. Mozno by som nasiel aj lacnejsie, ale ani som nehladal, chcel som to spravit sam.
-14 eur za 5l dusika prenajmom nadoby na 2 dni
-prípravky na "zalisovanie" po známosti
-sedlá 10eur
-cca 25l benzinu (co je u mna 20e)
Cize spolu 49eur. V servisoch pytali za jedno sedlo minimalne 30eur. Mozno by som nasiel aj lacnejsie, ale ani som nehladal, chcel som to spravit sam.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Výmena sediel ventilov
Pěkná cenovka 
GO hlavy Škoda (Octavia) u pana Jirouše, bez broušení dosedací plochy (to jsem měl hotové), vyšla v roce 2012 na 3000kč. V této ceně jsou nové ventily, nová vodítka s osazením na gufera, gufera ventilů, tvrzená sedla ventilů a práce vč.složení.
To jen tak pro srovnání, či pro Veteránistu aby věděl cenovku

GO hlavy Škoda (Octavia) u pana Jirouše, bez broušení dosedací plochy (to jsem měl hotové), vyšla v roce 2012 na 3000kč. V této ceně jsou nové ventily, nová vodítka s osazením na gufera, gufera ventilů, tvrzená sedla ventilů a práce vč.složení.
To jen tak pro srovnání, či pro Veteránistu aby věděl cenovku

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/