Vypadávají "budíky"
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypadávají "budíky"
Díky ,zkusím .
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Re: Vypadávají "budíky"
Pokud by nepomohlo a budíky byly po smrti, můžu nabídnout, jedny, možná dvoje se mi tu válejí. S mechanickým počítadlem km.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vypadávají "budíky"
Jo vidíš já vlastně taky můžu jedny nabídnout, VDO s digipočítadlem.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Vypadávají "budíky"
Má někdo zkušenosti s rozděláním přístrojovýho štítu? sundal sem přední plexi štít, zadní kryt na šroubkách ale dál nevím, potřeboval bych sundat ručičky, ale vůbec se jim nechce a nerad bych něco ulomil.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Vypadávají "budíky"
Tak už sem na to přišel.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Vypadávají "budíky"
No tak nás nenapínej
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vypadávají "budíky"
co nejde silou, ide este vacsou silou
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Vypadávají "budíky"
Ručička se musí nejdřív na osičce protočit proti dorazu a pak současně táhnout, jenom tahem to fakt nešlo. Jinak sem přišel na to že příčinou vypadávající segmentů displeje je to že takový plechový zoubky co displej přidržujou k plošňáku nebyly asi už od výroby ohnutý takže displej neměl kontakt. Taky doufám, že příčinou zadrhávající ručičky tachometru bylo to že byla moc natlačená a středem drhla trochu o podklad, jinak by to muselo bejt krokovým motorkem, což by bylo naprd, šel by sice snadno vyměnit, ale kde ho vzít. To bych tam musel nechat ten štít s 67.000 km, což se mě nechce.
jinak je legrace jak je ten štít předpřipravenej pro verzi se dvěma displejema, v podstatě tam chybí jen ten druhej displej a jeden čip a ještě by se musela udělat samozřejmě díra do podkladu číselníků. Tuším kdysi že tu někdo kupoval štít jako ND a dostal už ten se dvěma displejema a ten druhej mu ukazuvola akorát -40°C, ale je tam přímo v zadních konektorech vývod pro čidlo vnější teploty.
jinak je legrace jak je ten štít předpřipravenej pro verzi se dvěma displejema, v podstatě tam chybí jen ten druhej displej a jeden čip a ještě by se musela udělat samozřejmě díra do podkladu číselníků. Tuším kdysi že tu někdo kupoval štít jako ND a dostal už ten se dvěma displejema a ten druhej mu ukazuvola akorát -40°C, ale je tam přímo v zadních konektorech vývod pro čidlo vnější teploty.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Vypadávají "budíky"
Takže je tam kousek závitu ?Ručička se musí nejdřív na osičce protočit proti dorazu a pak současně táhnout, jenom tahem to fakt nešlo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Vypadávají "budíky"
to nie, ale casto to pomoze, ze sa uvolni a potom to ide vytiahnut...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Vypadávají "budíky"
Tak, navíc když se to vrací zpátky, tak se stejně protáčením ručičky musí nastavit správná nulová pozice.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Vypadávají "budíky"
Diagnostika budíků VDO:
Podržení nulovacího tlačítka při zapnutí zapalování = test budíků, další stiknutí tlačítka během testu přeruší test a zobrazí verzi firmware budíků, další stisknutí zobrazí chybový kódy uložený v paměti závad, který se dalším podržením tlačítka dají vymazat.
Význam kódů:
0 - bez chyb
1 - chyba mikroprocesoru
2 - obvod palivoměru přerušen
4 - přepětí >16 V
8 - podpětí < 8 V
V případě více chyb se zobrazí součet výše uvedeného, např. zobrazení čísla 14 = chyba 2 + 4 + 8.
zdroj: http://remont-vaz2110.ru/oshibki-paneli ... rovnostej/
Funguje to, ale je to víceméně k ničemu, třeba já tam měl právě 14
Podržení nulovacího tlačítka při zapnutí zapalování = test budíků, další stiknutí tlačítka během testu přeruší test a zobrazí verzi firmware budíků, další stisknutí zobrazí chybový kódy uložený v paměti závad, který se dalším podržením tlačítka dají vymazat.
Význam kódů:
0 - bez chyb
1 - chyba mikroprocesoru
2 - obvod palivoměru přerušen
4 - přepětí >16 V
8 - podpětí < 8 V
V případě více chyb se zobrazí součet výše uvedeného, např. zobrazení čísla 14 = chyba 2 + 4 + 8.
zdroj: http://remont-vaz2110.ru/oshibki-paneli ... rovnostej/
Funguje to, ale je to víceméně k ničemu, třeba já tam měl právě 14
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.