vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Moderátor: Moderátoři
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
No rozhodne loziska v hlavnej prevodovke. Ale bohuzial, ak ich chces kupovat v predajni specializovanej na Ladu, predaju Ti cosi, comu budu hovorit original(asi preto, ze to pochadza zniektorej krajiny od CR na vychod) a bude to hucat nadalej, mozno len troska menej. A sada kvalitných lozisk, vyjde na peknych par tisiciek korun, nehovoriac, ze niektore zohnat je celkom umenie. Vole v prevodovkách poznat az po rozhodeni, vidlicky javiace znamky opotrebenia pozna aj laik, s dalsimi vecami to uz je tak trochu zlozitejsie(a znovu aj financne).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv říj 22, 2015 19:44
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Pánové, zdravím. Na nové Ladě 2131 po ujetí 4500 km se při jízdě po nerovnostech začal ozývat silný klepavý zvuk od předního kola. Při kontrole jsem zjistil, že guma přes kterou prochází zkrutný stabilizátor, vylezla z klece ven a stabilizátor klepe do klece. Při další kontrole jsem zjistil, že ta sama závada je i na druhé straně. Už jsem si to opravil, ale zajímalo by mě, je-li tato závada běžná, nebo ruský dělník udělal vyjímečně chybičku. Martin.
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
rozhodne to nie je uplne bezna vec, ale v piatocnej smene sa to stat moze
gratulujem k dlhej nive, nie je ich vela
gratulujem k dlhej nive, nie je ich vela
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
->Martin z Ostravy:
Stabik jsem vyhodil a cekal jsem, ze to na silnici bude horsi... jen zatacky je potreba jezdit tak o 5km/h pomaleji
K dlouhe taky gratuluji, tu jsem si mel koupit, alespon ma dobry zadni najezdovy uhel ne jak ta moje prodlouzena, kde porad chytam za tazny.
Stabik jsem vyhodil a cekal jsem, ze to na silnici bude horsi... jen zatacky je potreba jezdit tak o 5km/h pomaleji
K dlouhe taky gratuluji, tu jsem si mel koupit, alespon ma dobry zadni najezdovy uhel ne jak ta moje prodlouzena, kde porad chytam za tazny.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
zakruty sa daju ist aj o 5km rychleji, je to len o pocite Ked ides s Nivou na doraz v zatacke a mas stabilizator, jedno predne koleso ide do vzduchu, ale stale je to relativne dobre ovladatelne. Ked stabik vyhodis, koleso do vzduchu nejde a je to ovladatelne o dost lepsie a rozhodne sa to tak lahko neprevrati. Na seriovych gumach to skor uklzne do strany. Lenze posadka bez stabika trpi na morsku nemoc...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv říj 22, 2015 19:44
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Pánové, dík za vaše odpovědi. Klidně ten stabilizátor vyhodím. Třicetsedm let jezdím s Jeepem a ten je na lisťákách a žádný stabilizátor nemá, takže jsem na náklony zvyklý a nedělají mi, ani celé mé rodině problém. Mám takové heslo - JEDNODUCHOSTÍ K DOKONALOSTI. No a čím méně na autě těch zbytečností bude, tím lépe. Už jsem s tím začal a pár zbytečností demontoval. Naneštěstí mám manželku a ta zas do auta věci přidává. Martin.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Hm - to by mě zajímalo, co žena dokáže za věci do auta přidávat Pominu-li "praktické" věci typu rtěnka, lak na vlasy, náhradní ponožky ... . L.Martin z Ostravy píše:... JEDNODUCHOSTÍ K DOKONALOSTI ... zbytečností demontoval. Naneštěstí mám manželku a ta zas do auta věci přidává. Martin.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Klimu, posilovač řízení..Luděk Musil píše:Hm - to by mě zajímalo, co žena dokáže za věci do auta přidávatMartin z Ostravy píše:... JEDNODUCHOSTÍ K DOKONALOSTI ... zbytečností demontoval. Naneštěstí mám manželku a ta zas do auta věci přidává. Martin.
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Pokud je to zena "k svetu", tak dva airbagy...Marťas píše:Klimu, posilovač řízení..Luděk Musil píše:Hm - to by mě zajímalo, co žena dokáže za věci do auta přidávatMartin z Ostravy píše:... JEDNODUCHOSTÍ K DOKONALOSTI ... zbytečností demontoval. Naneštěstí mám manželku a ta zas do auta věci přidává. Martin.
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Hele hoši
Nechte vyjádřit také autora . L.
Nechte vyjádřit také autora . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv říj 22, 2015 19:44
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Nazdar chlapi. Je vidět, že jste svobodní. V každém odkládacím prostoru se objevily jeden až několik malých hadrů, v prostoru pro bagáž stará deka a další tři hadry o velikosti prostěradel, na sedačkách a opěrkách profi potahy, podlahu v celém autě pokryly gumové koberce, které mimochodem pěkně smrdí, asi jako by se tam vyklopily šproty. Jsem zvědavý, co ještě přibude. Doufám, že už jí došla inspirace. No, a co se týká airbagů, tak od těch jejích, bych vysokou úroveň bezpečí nečekal. Martin.
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Teda takto sa vyjadrovat o manzelke
Ale vidim, ze ma docela guraz. Ta moja s tym nepochodila, ja v aute blbosti nemam rad a ona to respektuje, takze sme sa obmedzili na veci, ktore sa vojdu do kastlika pred spolujazdcom a ani ten nie je plny ani z polovice(a prevazne nerobia to co je v nazve tejto temy).
Takze zdroje vrzgania a cvakania su prevazne moje, pochadzajuce z offroad prislusenstva nastrkaneho rozne za tapacirmi aby zostal kufor co mozno najprazdnejsi...
Ale vidim, ze ma docela guraz. Ta moja s tym nepochodila, ja v aute blbosti nemam rad a ona to respektuje, takze sme sa obmedzili na veci, ktore sa vojdu do kastlika pred spolujazdcom a ani ten nie je plny ani z polovice(a prevazne nerobia to co je v nazve tejto temy).
Takze zdroje vrzgania a cvakania su prevazne moje, pochadzajuce z offroad prislusenstva nastrkaneho rozne za tapacirmi aby zostal kufor co mozno najprazdnejsi...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv říj 22, 2015 19:44
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Pánové, nepokusil se někdo z Vás Nivu trochu ztišit - myslím hluk od motoru, převodovky a náprav? Pokud ano, tak jak a s jakým výsledkem? Já jsem aspoň do převodovky a redučky při výměně oleje přidal teflonový lubrikant. To klasické vytí se částečně ztišilo a líp se řadí, tak jsem spokojený, že jsem ty čtyři stovky nevyhodil zbytečně. Až budu dělat diferáky, tak to tam dám taky. Martin.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
->Martin z Ostravy:
do redukcky a difu OK, ale nevim, jestli jsi udelal dobre s tou hlavni prevodovkou, ja uz si takto kolikrat znicil synchrony at u skodovky nebo ted u te prevodovky, co mam v nive - i zacala asi po 5 tis. km vypadavat ctyrka a dvojka tam jde nejak spatne, az namontuju tu prevodovku, co mi slozil Luděk, tak dam PP80 a nic jineho... ja davam prisady LM s MoS2, jinak ted budu zkouset do redukcky a difu olej 80W140Hyp. Diferaky by to mohlo trochu utisit a myslim, ze ani spotreba nebude kvuli tomu vyssi, redukcku myslim, ze to utissi, ale mam strach, ze spotreba pujde nahoru, doufam, ze ji tim neublizim...
do redukcky a difu OK, ale nevim, jestli jsi udelal dobre s tou hlavni prevodovkou, ja uz si takto kolikrat znicil synchrony at u skodovky nebo ted u te prevodovky, co mam v nive - i zacala asi po 5 tis. km vypadavat ctyrka a dvojka tam jde nejak spatne, az namontuju tu prevodovku, co mi slozil Luděk, tak dam PP80 a nic jineho... ja davam prisady LM s MoS2, jinak ted budu zkouset do redukcky a difu olej 80W140Hyp. Diferaky by to mohlo trochu utisit a myslim, ze ani spotreba nebude kvuli tomu vyssi, redukcku myslim, ze to utissi, ale mam strach, ze spotreba pujde nahoru, doufam, ze ji tim neublizim...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě
Zdravím Vás. Prosím o názor: pred cca pol rokom mi na ceste, kde som stál, pričom išlo o malý kopček smerom nadol na voľnobehu zrazu začalo triasť volant a viditeľné chvenie prednej kapoty. Nechal som to tak, ale už ma to prestalo baviť. Chvenie sa objavovalo vždy vo voľnobehu, pri zaradenej rýchlosti výrazne menej. Takže, vymeneé silentbloky motora, triaslo ešte viac. Nuž teda, skontrolovaná el. sústava, tam bol problém s alternátorom, vymenený, káble premerané, v poriadku, modul v poriadku. Sviečky nové, NGK. Zmerané kompr. talky, v poriadku, oleje v rozvodovkách a prevodovkách v norme, asi 3 mesiace staré. Takže, znova vymenené silentbloky motora za iné, tie čo mali staršie lady, ktoré sa dajú rozoberať. Trasenie volantu na voľnobehu úplne vypadlo, motor beží pekne. Trasenie sa objavuje už len pri otočení volantu doprava, nie do krajnej polohy, ale zhruba v polovici. Vtedy akoby rezonoval volant a kapota sa trasie. Takže čo? Obávam sa, že mäkšími silentblokym som to len prekryl, ale problém niekde bude inde.. Pri pohybe volantu ešte počuť akoby prasknutie niekde vpravo vpredu., ale to je ťažké určiť. Žeby homokinetické kĺby?