Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou blbost
Moderátor: Moderátoři
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tak to musel bejt ten Moskvič.
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
T-150, jeden z legendárních ruských traktorů. Nejblíž jezdil například v Maďarsku.
https://www.youtube.com/watch?v=7cobTJ6xd4g
https://www.youtube.com/watch?v=7cobTJ6xd4g
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tavria byla v letech 95-97 montována s motorem 2108.Vzniklo 450ks s 5Q a asi desetinásobek s 4Q.
Váha auta byla o 200kg menší než u 2108 ,to muselo být dělo.Dodnes asi nejlepší ukrajinské auto
Váha auta byla o 200kg menší než u 2108 ,to muselo být dělo.Dodnes asi nejlepší ukrajinské auto
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
To se maji tedy čím chlubit. Tavria je snad nejhorší auto které jsem kdy řidilVoda píše:Dodnes asi nejlepší ukrajinské auto
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
viděls bus černihovec?Záporožec?Dněpra?
horší než š105s užovka nebo olcit už snad nic být nemůže
horší než š105s užovka nebo olcit už snad nic být nemůže
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Mno když bych si měl vybrat s čim jezdit Tavrie nebo 105s tak beru tu šáde
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
To je teda solidní hereze
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ale s agregátem 2108 to muselo být megadělo,o tom žádná.takovej ukrajinskej Caterham HotHač.
ještě se tam teda dával čtyřválec 0.9 z fiatu seicento nebo tak něco samo horší
ještě se tam teda dával čtyřválec 0.9 z fiatu seicento nebo tak něco samo horší
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Po uverejnení tohto článku išli ceny škodoviek neskutočne hore. Zrazu je každá neuveritelne zachovalá a má najazdené pár tisíc kilometrov. A stojí minimálne 1000€. Aj posratá 105 ka.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Třeba bude jednou 105 dražší než 120 - bylo jich přeci o dost míň. A třeba najít tu nejzákladnější verzi "DODO" asi bude v původním stavu nemožné.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
vsechno ma takovou cenu kolik je ochoten zaplatit kupujici. pokusy prodat draze jsou vetsinou jen sny prodejcu.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Jaký byl rozdíl v ceně mezi "S" a "L"?
Stále nevěřím tomu, že automobilka ušetří, když do auta nedá madla dveří a nezapojí zpátečku.
Stejně tak sdružený budík. O co bude levnější proti 4 klasickým budíkům?
Stále nevěřím tomu, že automobilka ušetří, když do auta nedá madla dveří a nezapojí zpátečku.
Stejně tak sdružený budík. O co bude levnější proti 4 klasickým budíkům?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Těch rozdílů tam bylo více, "S" nemělo prahové lišty, přitahováky dveří byly jen kožené, nemělo to některé "chromované" prvky, zadní okna byla pevná, myslím, že to ze začátku mělo jen diagonální pneu, spínač zpátečky, jiný přístrojový štít podobný Š100, případně 1203. To je tak asi vše, co si pamatuji, když jsem švárovi vylepšoval 120S (ofic. název jen 120 na štítku) a později 105S, kterou jsem i s motorem předělával na 120LS . Byla to auta ročníků 1979 a 1980, ty ještě opěrky ani samonavíjecí pásy neměli, už je to 20 let, co jsem to dělal. H
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Pokusím se vysvětlit ... třeba se mi to i povede:Mičun píše:... . Stále nevěřím tomu, že automobilka ušetří, když do auta nedá madla dveří a nezapojí zpátečku.
Stejně tak sdružený budík. O co bude levnější proti 4 klasickým budíkům?
Takové madlo dveří mohlo tehdy stát (třeba/příklad) 40 Kč a tkaloun s kouskem bakelitu stál (třeba/příklad) 20 Kč. Což máme rozdíl 20 Kč.
Nezapojená zpátečka znamená 2 dráty a 4 konektory, dvě žárovky vč. objímky + kousek práce. Třeba tam ten materiál je, ale jen ta práce (zapojení 2 konektorů) je (třeba/příklad) 2 Kč.
Sdružený budík kontra 4 budíky - tam už může být rozdíl zajímavější, řekněme (ať se nám to lépe počítá) 28 Kč.
Takže máme rozdíl v nákladech na jeden vůz 50,- Kčs. Zeptám-li se tetičky Wiki ( https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0kod ... A0koda_105 ), tak Š 105 se za 12 let vyrobilo 841 tisíc kusů ve 3 modelových variantách. Budeme tvrdit, že typ S měl největší produkci, třeba 400 tisíc vozů.
Takže úspora v nákladech za celou dobu výroby činila ... kolik? Neuvěřitelných 20.000.000,- Kčs.
Takže pro mě jako pro zákazníka (a kupce) jednoho vozu je hodnota 50 Kčs jako úspora nepochopitelná, ovšem pro výrobce (automobilku) je v rámci celé (nebo roční) produkce významná.
Taktéž to můžeš srovnat v dnešní produkci Škodovky. Náhrada (nějakého) kovového plíšku plastovým výliskem, což bude (nákladová) úspora třeba 1,- Kč potom při roční produkci 500 tisíc vozů (nevím, tetička Wiki na toto neodpověděla) znamená roční úsporu 500.000,- Kč.
A to už jsou nezanedbatelné rozdíly. Automobilka pro dosažení stejného výnosu vynaloží méně nákladů ... a to je oč tu běží.
L.
PS: je zajímavé si přečíst odkaz spolehlivost Škody 105/120: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0kod ... olehlivost
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´