Něco tam napsat musí dycky, kor na desetiletý plechovce, navíc když se musí s těma závadama tak nějak trefitdo celorepublikovýho průměru aby nepřišla kontrola
Tak jsem se včera dokopal k výměně onoho sáknoucího radiátoru topení. Možná je to tím, že stárnu, ale mám dojem, že to byla jedna z nejhorších prací, co jsem kdy na autě dělal
Kdo má "desítku" s novějším typem topení a začne mu prosakovat radiátor, doporučuji vůz odevzdat k ekologické likvidaci a pořídit jiný
Ano, ono to zní jednoduše, ale dostat se na jednu ze čtyř matek oné konzole je zážitek. Zpět už jsem tu konzoli dal jen na tři matky, ta čtvrtá stejně zmizela neznámo kde a už jsem byl tak rozlámaný a vynervovaný z jejího povolování, že už jsem na to prostě neměl morál
A i tak tam mnoho prostoru není. Zasunout tam ten nový bez pomuchlání jeho lamel je trochu ježek v kleci.
Tak je fakt, že já to už dělal hodněkrát, tak už to tak nevnímám, ale než ty 4 matky mi přijde už horší to crcání se stěračema, plastem pod oknem a kobercem, kde ty parkery uměj bejt dost orezlý a zapadnou ti bůhví kam nebo odděláš ty plechový matice, tady ty matky dycky najdeš na podlaze.
Jde to udělat za hodinku, pokud není komplikace, ale to chce na tu konzolu kvalitní malou golu s kloubem a dlouhým oříškem, pak se to dělá dobře a rychle, ale v nouzi to de i stranovým klíčem, je fakt, že na ten jeden co je pod hřídelí volantu se dá hůř, dokonce sem na jednom autě měl ten závit strženej z výroby a pak sem ho musel protahovat očkem, což taky moc nešlo anžto tomu zas překážely ty další štefty.
Ten radiátor že se asi trochu orve je fakt, to ale i u toho starýho topení kam se cpe zepředu od motoru, kde zase dost překáží sací potrubí.
Tomu jsem právě chtěl zabránit, ty lamely jsou jemné a ohnou se hned a čím více se jich ohne, tím hůře bude skrz ně proudit vzduch.
Chvilku jsem si s tím pohrával, ale pak už jsem nějak neměl nervy a přitlačil jsem
Tak to znám, většinou s tím člověk stráví hodně času aby si s tim vyhrál a neorval to a nakonec to tam stejně musí narvat, akorát ztratil moře času a dorval to ještě pokusama jak to ta dát bez poškození
Asi bych si neměl brát dovolenou, neboť jak se doma válím, napadají mě samé zhovadilosti........ zavezl jsem jedenáctku do Mostu a naporoučel si: servisní prohlídku ve 150 tis.km, opravu po drcnutí do srnky + opravu všech orezlých míst a jako čirou rozmařilost opravu nefunkčního polohování sedačky spolujezdce.
Někde ty prachy prostě utratit musím, začínám být nervozní z toho jak se hromadí na účtu