![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Moderátoři
Omrkni jak chodi teleskopek u sytice. Kdyz sytic vytahnes, tak se jeho klapka uplne zavre, ale po nastartovani by se podtlakem mela otevrit. Podlak od membrany jde prave pres ten teleskopek na klapku sytice. Kdyz teleskopek zadrhava, tak podtlak nema silu s klapkou sytice pohnout a pootevrit ji. Takze se to pak chova dost divne. Ruzne se to dusi, nebo to ma vysoke tocky atd. Teleskopek jsem jednou rocne strikl silikonem a taky zalezi na tom, jestli neni prohnuty nebo tak podobne.nuladvojka píše:To auto mě zabije, mám další problém a to s vysokýma otáčkama při malém vysunutí knoflíku sytiče. Když ráno přijdu k studenému autu a vytáhnu sytič do půlky a nastartuju, tak motor začne řvát jako kráva, tak ho stáhnu tak na 3mm, motor chvíli běží normálně (asi tak 2 sekundy) a potom začne chcípat, tak zase musím sytič vytáhnout naplno aby nechcípnul a následně ho zase stáhnu na ty 3mm aby běžel na normální otáčky, a to se opakuje tak 5krát než se trochu motor zahřeje, pak už otáčky drží a nechcípá. Když jsem to chcípání chtěl udržet sešlápnutím plynu, tak chcípnul hned. Tak snad mi někdo poradí.