K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Moderátor: Moderátoři
K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Koupím čelní okno na 2101-2107, pouze NOVÉ, výhodou předání v Brně. Popřípadě mi stačí odkaz, kde by se dalo okno koupit za rozumné peníze.
Díky
Díky
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
http://www.autodilyandy.cz/kontakt-m490 je 2250 Kč hodně za nové sklo ?
Doprava podle lokalit v rozvozech zdarma, nebo spedicí.
nebo zde v inzerci: http://autobazar.megainzerce.cz/autodil ... 678814.htm

nebo zde v inzerci: http://autobazar.megainzerce.cz/autodil ... 678814.htm
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Ja som zohnal nové v predajni Lady za necelých 50€ originál БОР. Takže cena z odkazu sa mi zdá vysoká. U nás aj keď na predajni nemajú, vedia odjednať a za deň-dva je to tam. V Brne to musí byť podobné.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
2250kč je za nové sklo opravdu hodně. Přímo v Brně šlo loni sehnat za 900kč, nové, autosklo. Bohužel už nevím, v kterém obchodě to bylo
(Marťasi, napovíš?) Podobné ceny bych se rád držel. Před dvěma lety jsem koupil na inzerci nové sklo za 500kč 


Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Flamo, neberu Ti názor na cenu. Chtělo by to odkaz, kde konkrétně. V ANDY mají i drobnosti, co už někdy běžně nejsou (ne všechno), někdy i za 30-40 % ceny co v běžné prodejně. U skla bude cena asi tak skoro normální. Andy má vlastní dovoz, nepatří do sítě. Palec za 28 Kč, víčko rozdělovače asi 45 Kč, a nádobku se 2 motory ostřikovače asi za necelé 300 kč jsem jinde nekoupil (za tu cenu nekoupíš ani 1 motorek), cena před 2 lety. Cena skla je podle jejich starého ceníku. Fyzicky jsem tam ještě nekoupil nic dráž, než měli ve starém ceníku, jedou podle něj. 
Vašátore, za 900 Kč bych ho rád viděl.
Autolada, ač jsem se neptal, je dražší, než Autodíly Krč, kde je 2520 Kč. ( Před 8 lety mi měnili v autoskloservisu na pojistku a sklo bylo neoriginální a v té době za cenu jako teď, kolem 2500 Kč. S prací pro pojišťovnu asi 3500 Kč.
)

Vašátore, za 900 Kč bych ho rád viděl.


Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Solex v Brně už nefunguje? Já bral vždycky odtud.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11068
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
V Brně nefunguje už vůbec nic
.
Na to levné čelní sklo si pamatuji. Mám za to, že na něj tady upozorňoval právě Vašík
. Jsem si říkal, že když bude potřeba tak mi řekne. Nu, neřekne ... skleróza již v tak mladém věku
.

Na to levné čelní sklo si pamatuji. Mám za to, že na něj tady upozorňoval právě Vašík


Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Ano ano, věřte nevěřte, ale to čelní sklo rok (dva) zpátky stálo opravdu necelých 900kč. Kupované v běžném obchodě s autosklem. Já ho tehdá nekupoval, ale MarťasBrno. Já ho pouze instaloval na vůz. Proto jsem si nezapamatoval název obchodu
. Holt budu muset Marťasovi zavolat 
EDIT: právě jsem mluvil s Marťasem a bylo to ASC Autosklo na Olomoucké. Zjistím a uvidíme zda ho budou za ty peníze ještě mít


EDIT: právě jsem mluvil s Marťasem a bylo to ASC Autosklo na Olomoucké. Zjistím a uvidíme zda ho budou za ty peníze ještě mít

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Kdyby jo, tak snad jedno vezmu do zásoby taky. 

Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
To je právě ono, "běžný obchod s autosklem", není to originál. Mě přijde, že ten neoriginál co mám je méně odolný proti poškrábání. K tomu všemu se hodně smáčí. Vím, že původní nemělo žádnou úpravu proti smáčení, ale po původním stékaly potůčky vody, na tomto je voda neprůhledně rozplyzlá do plochy, pokud nemám právě nanesenou jízdu bez stěračů. A tu dávám z tohoto důvodu naprosto pravidelně. Drobných ďubek má taky víc. Mám s ním najeto třetinu km co s původním a už vypadá hůř, než to původní. To že má po okrajích už několik let mlhu (začala se objevovat asi po 2-3 letech) snad ani nemusím zmiňovat jako velký nedostatek ! Mlhu jsem na původním a o dost starším skle taky neměl. Rozdíl v kvalitě oproti původnímu originálu velmi znatelně pozoruju. Už bych tu chybu znovu neudělal. Není sklo jako sklo. Chápu, že někomu to nevadí, nebo rozdíl nepozná. Mě teda nějaký obyčejný "eurosklo" rozhodně neuchvacuje.Vašátor píše:Ano ano, věřte nevěřte, ale to čelní sklo rok (dva) zpátky stálo opravdu necelých 900kč. Kupované v běžném obchodě s autosklem. Já ho tehdá nekupoval, ale MarťasBrno. Já ho pouze instaloval na vůz. Proto jsem si nezapamatoval název obchodu. Holt budu muset Marťasovi zavolat
EDIT: právě jsem mluvil s Marťasem a bylo to ASC Autosklo na Olomoucké. Zjistím a uvidíme zda ho budou za ty peníze ještě mít

Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Tomasi, já bych s tebou opět nesouhlasil. Na spoustě žigulíků jsou čelní okna v rozích zamlžená a jedná se o originální čelní sklo. Zajímavé je, že jeden žigulík má sklo jako nové i po 40ti letech, jiný, mladší, má rohy mléčné jako mlíko. Osobně si to vysvětluji spíše použitím vozidla, kdy vozidlo střídá teploty - v létě je sklo rozpálené, v zimě zmrzlé - načež lepená vrstva prostě povolí. Ovšem vlhkost se mezi vrstvy skla musí nějak dostat. Bez vlhkosti se mlha neudělá. Pokud tedy správně těsní guma okna, nemělo by se částečně rozlepené sklo zamlžit. Jestli Tvůj problém s mlhou nebude spíše v samotné těsnící gumě. Ze zkušenosti vím, že správně zasklít čelní a zadní okno (i s novou gumou), chce řadu zkušeností. I tak se jednou za čas stane, že staré těsnilo a nové netěsní...
Nicméně toto téma můžeme v klidu smazat, čelní sklo jsem díky Ladaklubu sehnal, účel inzerátu byl splněn. Jirko, moc děkuji
Nicméně toto téma můžeme v klidu smazat, čelní sklo jsem díky Ladaklubu sehnal, účel inzerátu byl splněn. Jirko, moc děkuji

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Ne ze bych byl uplne sebestredny, ale predpokladam, ze mam take slusne podekovat 

VAZ 2104 1.3 1989
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Vašátore, nechci pošťuchovat. Věřím, že máš velký kus pravdy. Na letitých autech bývá někdy mlha běžně se vyskytující jev, bez ohledu na značku vozu. U nového skla krátce po záruce to asi tak úplně normální nebude. (U 2101 byla ta smůla, že bylo čelní sklo měněné určitě 2x, nebo dokonce 3x na stejnou gumu, v té době vždy originálním sklem, které si drželo svou tehdejší kvalitu. Je jasné, že původní guma nemohla absolutně těsnit a mlha na těch sklech nebyla). Troufám si tvrdit, že guma utěsní jakž-takž prostor mezi sklem, interierem a exterierem vozidla v požadované míře. Určitým způsobem se gumou utěsní voda jako taková, určitě ne proti průniku vlhkosti k hraně skla. Vlhkost se žádnou gumou proti vniknutí mezi vrstvy skla neutěsní - nemůže. Vlhkost, která se dostane mezi lepené vrstvy skla je dána především technologií a kvalitou lepení skla a lepidla samotného (tu technologii samozřejmě přesně neznám). Protože střídáním teplot sklo pracuje jako membrána, jak jsi psal. Tomu sklu je jedno jestli "pumpuje" vlhkost, která je na spoji prakticky vždy, nebo vodu. Když je spoj vrstev skla velmi kvalitní, pumpovat nebude, případně až po velmi dlouhé době po okrajích a velmi málo. Buď to lepení vrstev pustí, nebo nepustí. Protože jde o mimořádně malou mezeru (vrstva mezi sklem) v mnohonásobně větší délce (kam to pustí vlhkost do plochy), jedná se proto zejména o kvalitu lepení vrstveného skla a toho lepidla samotného. Kvalita lepení se nepozná za týden, nebo za měsíc, nebo za rok. Pozná se za 2, 3, 5, nebo 40 let. Když se mlha objeví za 2 roky, tak bych řekl, že se to "eurosklo" zrovna dvakrát nepovedlo. Domnívám se, že mlhu ovlivňuje výrazně kvalita odmaštění skel před slepením. Mlha mezi skly může být pravděpodobně vlhkost s mastnotou (taková chladící emulze jako při obrábění). Čistá i špinavá voda bez mastnoty by vypadala jinak. Když spoj vrstev netěsní opravdu hodně, jde barva do zelené od rostoucích řas. Je vcelku jedno jestli sklo koupíš za 990 Kč nebo za 2500 Kč. Víme, že originály jsou (nebo určitě byly) s mlhou většinou o řády jinde. "eurosklo" značky Laminated, které mám je dost výrazný etalon nekvality. U levného skla se dá mlha čekat stejně tak jako jiné nectnosti v dnešní době u "levných náhražek" jiných výrobků. Otázka kolik kladných bodíků získá jiné eurosklo a kolik velkých bodů by dnes mělo nové originální skloVašátor píše:Tomasi, já bych s tebou opět nesouhlasil. Na spoustě žigulíků jsou čelní okna v rozích zamlžená a jedná se o originální čelní sklo. Zajímavé je, že jeden žigulík má sklo jako nové i po 40ti letech, jiný, mladší, má rohy mléčné jako mlíko. Osobně si to vysvětluji spíše použitím vozidla, kdy vozidlo střídá teploty - v létě je sklo rozpálené, v zimě zmrzlé - načež lepená vrstva prostě povolí. Ovšem vlhkost se mezi vrstvy skla musí nějak dostat. Bez vlhkosti se mlha neudělá.
Nicméně toto téma můžeme v klidu smazat, čelní sklo jsem díky Ladaklubu sehnal, účel inzerátu byl splněn. Jirko, moc děkuji

Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Člověče, nejsi ty tak trochu grafoman?
Re: K: Čelní okno 2101-2107, pouze nové
Tomass jsme v bazaru a ne v diskusích tak buď tak laskavý a nech si takovéto postřehy pro sebe, příště budeli se to opakovat tak tě bez milosti zabanuji 

®; Člen LKCS