Ak prejde system do rezimu plného vykonu, tak sa vypina adaptacia riadenia podla lambdy, teda lambda skoci automaticky na 1,000 a palivo sa vstrekuje cez prepocitavaci koeficient a vypocitanu zataz motora. To, ze koeficient lambda skoci na 1,000, este neznamena, ze lambda dava konstantne napatie vystupneho signalu, takze to sledujem podla toho. Vseobecne pocas normálneho rezimu sa pohybuje hodnota medzi 300-600mV, v rezime plného vykonu okolo 800mV a v mojom pripade iba 63mV - holt, vyssi objem o 0,4l a namiesto 46mm klapky 54mm, takze to musi robit slusny prievan cez motor
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
V podstate to zacne robit to, ze ide skoro stejne, mozno len o chlp lepsie ako tesne pred prechodom do rezimu plného vykonu. Kedze je zmes velmi chudobna a v rezime plného vykonu pada predstih až jemne do záporných hodnot (pri plnom vykone z uplne nízkych otacok), tak nema ako detonovat. Až sa mi to podari v rezime plného vykonu nakrmit, tak predpokladam, ze sa objavia aj nejake detonacie, to budem potom sledovat na zaklade detonacneho cidla a nahravanim skusobnej jazdy cez diagnostiku.
PS: Niva 1,7 pouziva vstreky z 1,5 8V a pri plnom vykone su asi tiez nedostacujuce, tak súdruhovia tento rezim radsej vypli
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)