
Je na ně potřeba fakt obr síla. Opřít se o futro dveří, tak se váleček ani nehne. Dokonce ani malinkou truhlářskou svěrkou z kovo/plastu jsem válečky nepřiblížil. Nebo jsou zasunutý nadoraz a pohne se to až v autě.

Moderátor: Moderátoři
Ještě bych se rád vrátil k zajíždění kotoučů jak se doporučuje citlivé brždění prvních 200-300 km. A poté co se má provést několik účinných brzdících cyklů s následným chladnutím. Teprve po více než 1000 km mi při citlivém zajíždění zmizely na kotoučích drážky po obrábění. Teď už jsou jen tak sotva znát na okrajích cca 3 mm. Zas tak málo jsem nebrzdil. Normální jízda, vynechával jsem po sundání nohy z plynu snížení rychlosti motorem s pozvolným a citlivým brzděním hned od začátku. (Po doporučených 300 km bylo obrábění ještě silně zřetelné v celé šířce kotouče, skoro jako bych na nich nejezdil a nezvládl bych je zajet ani v hustém provozu města s mnoha rozjezdy na semaforech, kde jsem i tak podniknul z těch prvních 300 km asi 50 km).Jimmi píše:Ano, tu druhou fázi od jisté doby praktikuji také.
Jak jsem už psal, dokud byly z azbestu, nebylo to nutné. Ale ta kvalita jde asi pořád dolů a bez tohoto opatření už to prostě nejde.