Mám obě prasátka http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-di ... 4322011033 Mají pořád stejný stav skladu i potom co jsem jim ty 2 vykoupil.
Je na ně potřeba fakt obr síla. Opřít se o futro dveří, tak se váleček ani nehne. Dokonce ani malinkou truhlářskou svěrkou z kovo/plastu jsem válečky nepřiblížil. Nebo jsou zasunutý nadoraz a pohne se to až v autě. Už na ně nebudu hrabat.
Bubny a pakny
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bubny a pakny
Tak to jsou 100% samostavy.
Já, když jsem tyto válečky na autě chtěl zasunout, tak jsem si na to musel vzít velký hasák. L.
Já, když jsem tyto válečky na autě chtěl zasunout, tak jsem si na to musel vzít velký hasák. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Bubny a pakny
Zadní prasátka se samostavy jsou na autě. Po odvzdušnění se zdá že je vše v pořádku.
Zajímalo by mne, jestli má někdo stejný poznatek při odvzdušňování:
Když je v okruhu několik (asi 2-3) sotva viditelné mikrobublinky, které po dalším odvzdušnění vyjedou, tak je s jejich přítomností pedál po chvilce (asi po 2 sekundách) měkčí, postoupí dolu řekněme o milimetr. Sotva znatelně, ale postoupí. Má to logiku, pedál postoupí poměrně dost na to kolik je v těch třech mikrobublinkách vzduchu.
Když jsem po celkovém odvzdušnění zjistil na obou koncích zadní brzdové hadice viditelný únik, který se při dvojí kontrole při odvzdušňování ještě neobjevil, ukáply z každé strany hadice nejméně 2 kapky, tak pedál nepostupuje ani když ho držím půl minuty sešlápnutý.
Proč, když je objem úniku kapaliny v těch 4 kapkách několikanásobně větší (10x větší ?), než ty mikrobublinky, pedál nepostoupí dolu ???? Oba spoje hadice jsem samozřejmě znova dotáhnul a únik odstranil.
Zajímalo by mne, jestli má někdo stejný poznatek při odvzdušňování:
Když je v okruhu několik (asi 2-3) sotva viditelné mikrobublinky, které po dalším odvzdušnění vyjedou, tak je s jejich přítomností pedál po chvilce (asi po 2 sekundách) měkčí, postoupí dolu řekněme o milimetr. Sotva znatelně, ale postoupí. Má to logiku, pedál postoupí poměrně dost na to kolik je v těch třech mikrobublinkách vzduchu.
Když jsem po celkovém odvzdušnění zjistil na obou koncích zadní brzdové hadice viditelný únik, který se při dvojí kontrole při odvzdušňování ještě neobjevil, ukáply z každé strany hadice nejméně 2 kapky, tak pedál nepostupuje ani když ho držím půl minuty sešlápnutý.
Proč, když je objem úniku kapaliny v těch 4 kapkách několikanásobně větší (10x větší ?), než ty mikrobublinky, pedál nepostoupí dolu ???? Oba spoje hadice jsem samozřejmě znova dotáhnul a únik odstranil.
Re: Bubny a pakny
Ještě bych se rád vrátil k zajíždění kotoučů jak se doporučuje citlivé brždění prvních 200-300 km. A poté co se má provést několik účinných brzdících cyklů s následným chladnutím. Teprve po více než 1000 km mi při citlivém zajíždění zmizely na kotoučích drážky po obrábění. Teď už jsou jen tak sotva znát na okrajích cca 3 mm. Zas tak málo jsem nebrzdil. Normální jízda, vynechával jsem po sundání nohy z plynu snížení rychlosti motorem s pozvolným a citlivým brzděním hned od začátku. (Po doporučených 300 km bylo obrábění ještě silně zřetelné v celé šířce kotouče, skoro jako bych na nich nejezdil a nezvládl bych je zajet ani v hustém provozu města s mnoha rozjezdy na semaforech, kde jsem i tak podniknul z těch prvních 300 km asi 50 km).Jimmi píše:Ano, tu druhou fázi od jisté doby praktikuji také.
Jak jsem už psal, dokud byly z azbestu, nebylo to nutné. Ale ta kvalita jde asi pořád dolů a bez tohoto opatření už to prostě nejde.
Co na to zajíždění kotoučů v další fázi řekne nové obložení na zadních osoustružených bubnech ? Ty ještě zcela určitě nejsou zajeté. Bubny se zajíždějí výrazně pomaleji, než kotouče a obložení bude dosedat stále ještě docela malou plochou. Drážky už budou pryč. Pakna při montáži doléhala odhadem tak 1/4 délky (u středu obložení). Obložení vyndané s asi 70%ním obložením ještě nedoléhaly celou plochou a to jsem je tam měl asi 8 let. Mám zajet už tu druhou fázi kotoučů, nebo ještě počkat na větší zajetí bubnů ? Jako abych nepřehřál obložení vzadu na paknách.....
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Bubny a pakny
Já nevím, první dvě, možná tři jízdy, ale spíše jen jednu jízdu s novými brzdami se krotím a pak jezdím normálně, možná se tu a tam rozpomenu . Kdo má pořád myslet na, to, že to je nové .
S funglovkou služebákem jsem taky jezdil od začátku "normálně", samozřejmě s ohledem na to, že si člověk zvyká na nový kočár tak se asi ze začátku krotí. Nyní to má 78 tis. a o brzdách ani nevím, takže jsem je asi zajel dobře .
S funglovkou služebákem jsem taky jezdil od začátku "normálně", samozřejmě s ohledem na to, že si člověk zvyká na nový kočár tak se asi ze začátku krotí. Nyní to má 78 tis. a o brzdách ani nevím, takže jsem je asi zajel dobře .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107