tak jsem si konečně také pořídil vazidlo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po prvotním ohledání jsem zjistil, že auto ještě nebylo vyvařované. Přední blatníky a konce sekerek už jsou chycené, ale zbytek karoserie v super stavu. Blatníky už jsou nachystány v pozinku. Podvozek vytlučený až hrůza, tlumiče K.O., čepy klepou, vůle v řízení, vůle v difu. Na volnoběh kolísaly otáčky - to jsem rovnou vyřešil rozborkou/sborkou/vyčištěním/přetěsněním karbecu. Bohužel minulý majitel asi testoval jak moc zvládne utáhnout šrouby a celý karbec zohýbal. To jsem zabrousil do jakš takš použitelného stavu, vyměnil el.mag ventil a už to šlape jak má. V blízké době ale půjde karbec určitě vyměnit. Když už jsem se hrabal pod kapotou tak jsem seřídil ventily, vyměnil filtry, náplně, repasoval rozdělovač, seřídil předstih, napnul rozvoďák atd. Momentálně auto stojí na špalcích a skládám nový podvozek a částečně i brzdy. Mám v záloze v podstatě celou rozebranou 2106 jako dárce orgánů. Tu jsem neprozřetelně koupil jako první, ale po oškrabání asfaltu z podvozku jsem se rozhodl, že půjde pod kudlu - nemělo to už cenu vyvařovat.
Další fotky hodím na rajče ať to tu nezabírá tolik místa http://czamlik.rajce.idnes.cz/vaz_21061
![Obrázek](http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/11/11581/11581047_95fd3fccb1972a327cb4c33337b813fe/images/P6216266_1.jpg?ver=0)