Radůzova Nivuška a Skifíček
Moderátor: Moderátoři
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Teoreticky ano, prakticky nemusi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Dik to jsem hnee klidnejsi.
Dneska jsem proletoval vstup pinu do tistaku tak uz jen hodit RJ do auta a projet to.
Dneska jsem proletoval vstup pinu do tistaku tak uz jen hodit RJ do auta a projet to.
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Ale videl... v mojej chevy...Cory píše:Tak to uz neviem, napad je to dobry, ale zatial som nevidel, ze by to niekto takto spravil.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Tak proletování vstupů-výstupu ŘJ nepomohlo, už ji nehodlám dál řešit, prostě je marná...
P. Nedbal z LADA servisu Sadská dnes při telefonické konzultaci potvrdil, že nemá cenu nic dál řešit (emisní kontrolu) a jen jezdit
Jediné co mně napadá je, že původní jednotku hodím do auta kdyby nechtěla ta €2 makat, ale myslím, že je to zbytečné. (ta €3 po nastartování a odpojení snímače polohy škrtící klapky jede a neškube)
Děkuji všem zúčastněným za pomoc.
P. Nedbal z LADA servisu Sadská dnes při telefonické konzultaci potvrdil, že nemá cenu nic dál řešit (emisní kontrolu) a jen jezdit
Jediné co mně napadá je, že původní jednotku hodím do auta kdyby nechtěla ta €2 makat, ale myslím, že je to zbytečné. (ta €3 po nastartování a odpojení snímače polohy škrtící klapky jede a neškube)
Děkuji všem zúčastněným za pomoc.
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Ano, Majo, ale v tvojej Chevy je pravdepodobne cisty cip. Tu sa jednalo o to, ze sa pouzity naprogramovany cip prepajkuje z jednej RJ do druhej. Alebo to tak mas?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
CHE zhasnul na den a už se zase rozsvítil, pomatené spínání sahary trvá (používám ruční spínač), studený motor naskočí až na podruhé
PRODÁM PRVNÍMU ZÁJEMCI!
Už mně to nebaví řešit....... Nejvíc mě štve že sem si jí vymazlil a ona se takto odvděčuje!
PRODÁM PRVNÍMU ZÁJEMCI!
Už mně to nebaví řešit....... Nejvíc mě štve že sem si jí vymazlil a ona se takto odvděčuje!
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Nechce sa mi hladat, co vsetko si uz riesil, ale cidlo teploty si menil? Stoji par korun...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
...no právě tím to začalo je tam třetí a se všema stále ta samá závada, divné je, že s tou novou ŘJ to nezlobilo jen s původní a touto €2 ...
®; Člen LKCS
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
CHE mě svítí neustále. Byl jsem s tím několikrát na diagnostice a nikdo dokáže zjistit proč . Jelikož to stále jezdí "relativně" bez potíží ,tak mě bylo řečeno ať to neřeším.
Bohužel musím říct ,že koupě Nivy byla osudová chyba a kdyby v tom verglu nebylo utopeno už tolik peněz ,tak jde z domu ihned.
U Nivy je na místě ti popřát pevné nervy při řešení daných potíží .
Bohužel musím říct ,že koupě Nivy byla osudová chyba a kdyby v tom verglu nebylo utopeno už tolik peněz ,tak jde z domu ihned.
U Nivy je na místě ti popřát pevné nervy při řešení daných potíží .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
...no mě nejvíce vadí to špatné startování, skoro se modlím aby to opravdu na podruhé naskočilo ,
tu saharu opravdu neřeším, prostě budík dosáhne 90° a začnou při více sešláplém pedálu plynu procvakávat relátka tak přepnu na manuální chod a basta na přepínači mám i kontrolku která je paralelně zapojena na relé tak vidím že po chvilce již přestane blikat=>ŘJ nespíná saharu,
o CHE nemá cenu se bavit, s tím si neumí snad nikdo poradit ,
děkuji za psychickou podporu
tu saharu opravdu neřeším, prostě budík dosáhne 90° a začnou při více sešláplém pedálu plynu procvakávat relátka tak přepnu na manuální chod a basta na přepínači mám i kontrolku která je paralelně zapojena na relé tak vidím že po chvilce již přestane blikat=>ŘJ nespíná saharu,
o CHE nemá cenu se bavit, s tím si neumí snad nikdo poradit ,
děkuji za psychickou podporu
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Tak na našich modernějších lokomotivách tyhle věci související se "sešlápnutým plynem" dělá horší stínění čidla otáček motoru... Okolo vodiče tohoto čidla vedoucího do centrálního regulátoru vozidla se často vytvoří magnetické pole silné podle různé intenzity otáček motoru a dalšího a v tu chvíli se nám v ostatních linkách cosi indukuje, co vede k pomatenému spínání relé všeho druhu, protože na toto pole reagují různé vstupy... U nás je obvykle chyba v samotném indukčním čidle otáček SM, stačího vyměnit, ale párkrát byla i na vstupní kartě regulátoru (odstínění pájených spojů) a další. Vím, že píšeš o poloze škrtící klapky, ne o otáčkové odezvě, ale čekal bych něco tohoto druhu... Jinak naše akční členy paliva (ekvivalent elektrické škrticí klapky v automobilu) jsou řízeny střední hodnotou napětí (velikost napětí=>intenzita proudu=>vyšší výchylka akčního členu). Ta střední hodnota je dána poměrným otevřením výkonového stupně na stálé nosné frekvenci... I toto pole nás občas vyhmátlo...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
hmm, neřekl bych, že jsou kabely od čidel na Nivce odstíněné, ale můžu zkusit je obalit alobalem, myslíš že by to pomohlo (tonoucí se stébla chytá)...
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Jde o ty, kde je frekvenční přenos... To ví někdo odsud. Alobal stačí...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
A proč to tam nedaj rovnou? Nevim o zadnych kabelech co by mely stineni...
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Jak pravil hogo fogo:"musi se postupovat systematicky".
Pokud si pamatuju, tak pred par lety v jedovnici ti petr HC delal diagnostiku v souvislosti se saharou a na grafu cidla teploty bylo videt, ze cidlo ukazuje rekneme 50 a pak najedou 100 a pak zas 50 atd. Proste to vypadalo na to, ze blbne cidlo. Kdyz po vymene cidla sahara blbla dal, tak se teplota chovala stejne? Na rj E2 se teplota chova stejne? Pokud ano, pak je velka pravdepodobnost, ze problem je v kabelazi. Nejake ukostreni bych treba hadal? Prodreny kabel? Tedy aspon co se sahary tyce. To bych zkusil poresit jako prvni.
Pokud si pamatuju, tak pred par lety v jedovnici ti petr HC delal diagnostiku v souvislosti se saharou a na grafu cidla teploty bylo videt, ze cidlo ukazuje rekneme 50 a pak najedou 100 a pak zas 50 atd. Proste to vypadalo na to, ze blbne cidlo. Kdyz po vymene cidla sahara blbla dal, tak se teplota chovala stejne? Na rj E2 se teplota chova stejne? Pokud ano, pak je velka pravdepodobnost, ze problem je v kabelazi. Nejake ukostreni bych treba hadal? Prodreny kabel? Tedy aspon co se sahary tyce. To bych zkusil poresit jako prvni.
VAZ 2104 1.3 1989